globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.2.2013 v 21:32 | Nahoru | #1

drippera píše: Petta> Obnáší to dost... Chtěl jsem to řešit na MTS1100, ještě že na to nakonec nedošlo. A možná kdyby došlo, měl bych ji do dnes doma. Kdo ví. Každopádně souhlasím. Malý SF je v mnoha ohledech použitelnější - lepší než velká bestie SF1098! Prodloužený servisní interval se vždcky šikne, DTC je na hovno, s tím jezdí jen měkouši a na testastrettě 848 není vůbec potřeba Dělám si prdel. Hodí se to, já ji měl na SF-S taky zapnutou, sem tam zablikala i na normální silnici, ale když se naučíš správně dávkovat plyn a chytneš i bestiálních 155HP "do ruky" nepotřebuješ to. Každopádně tak jak bych neměnil RS Octavii s 200HP za 1.6FSi (150HP) například, zrovna tak bych nemělnil velkého SF na "nedonošené bejby bike"
Jezdil jsem na ňom (SF848) a kdybych neokusil velkého, tvrdil bych, že je to jeden z nejůžasnějších a nejzábavnějších bajků planety. O designu nemluvě. Ovšem takhle, v přímé konfrontaci to vidím tak, že na malém SF je méně místa na nohy, (má nž sedlo) motor nemá ten očekávaný tah a brzdy nebrzdí. Fakt.



Taky prý má níž stupačky, ale nevím, ještě jsem na něm neseděl..
Já to zase tak tragicky nevidím.. Má to o dvacet koní míň a pořád o sedm víc
jak moje gixxero, takže bych to tak neviděl.. Hlavně brzdy nebrzdí?? No tak..
Nepotřebuju, aby to letělo furt jak hovado a já musel být pořád soustředěnej na jízdu.
Chci si to taky trochu užít a dělat na tom hovadiny a ne pořád hlídat zadní kolo.
Už jsem se rozhodl pro 848. Hodlám zkusit oba a pokud to fakt nepojede bude velký, ale
já si to nemyslím, že to nejede.. Ve srovnání s velkým třeba ano, ale jinak to musí jet.
132 koní není málo, myslím..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.2.2013 v 21:35 | Nahoru | #2
Petta> 132 koní není málo, ale 155 je víc!
A bez nadsázky, jak jednou okusíš zákus M40, fakt ti přijdou ostatní bajky jako "nebrzdící". S nadsázkou řečeno samozřejmě, ale je to tak. Tvrdí deset z deseti majitelů SF1098.
Pokd teda neokusíš M50 z Panigale...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist