paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.1.2013 v 14:23 | Nahoru | #1
[quote=drippera]A tož to já tam mám těch koní tak akorát, aby mě to oprvdu bavilo!




[k/quote]

Tak aby ti to vydrzelo
Neni to treba uz moc premotorovany a na silnici nevyuzitelny? Neni treba Multina pouzitelnejsi a rychlejsi? Vcil uvidime v lete

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.1.2013 v 15:00 | Nahoru | #2

Franco82 píše: [quote=drippera]A tož to já tam mám těch koní tak akorát, aby mě to oprvdu bavilo!




[k/quote]

Tak aby ti to vydrzelo
Neni to treba uz moc premotorovany a na silnici nevyuzitelny? Neni treba Multina pouzitelnejsi a rychlejsi? Vcil uvidime v lete



Zajímavá otázka. A přesně tohle jsem si myslel i já a musel jsem to vyzkoušet. Z odstupem času to vidím asi takhle. SF i MTS jedou strašně. Oba dva. Co si budem povídat. Výkon je plus mínus stejný, pocitově SF jede ještě o něco víc. Je menší, lehčí a jde víc na zadní. A to i tehdy, když nechcete. Když se budeme bavit o ježdění jako takovém, turistika, výlety, sem tam si zablbnout, MULTISTRADA jasně vede a pro většinu logicky uvažujících lidí bude lepší! Je pohodlná, nefouká na ní a mě osobně až přišlo, že je na turistiku mc překoňovaná. Zbytečně. On ten vzpřímený posez a plégo a vysoké zdvihy s tím 160 koňovým agregátem moc nekorespondují. Přišlo mi takové divné, krčit se za těma obrovskýma řidítkama, vyhazovat koleno a letět pilu jako na supersportu, když potenciál k tomu tahle motorka má. Na druhou stranu je strašně fajn, sedět uvolněně, peláčit si to po dálnici v klídečku nějakých 160-170km/h a pak si pohrát s pětkovým "báwem" v rychlostech hodně nad 200km/h. To baví taky. SF je čistě emoční záležitost. Jak jsem psal, jede hrozně moc. Brzdí ještě víc. Je malinkatý, lehoučký a hlučný. A v tom tkví jeho kouzlo. Ryzí MOTOCYKL bez zbytčených příkras. A to mě prostě sedí víc, než ten všeho schopný "multivan" blížící se rodinnému combi. I tak je MTS jiná než většina cestovních endur. Pořád je to DUCATI, takže sport a krása z ní čiší do všech stran, ale i tak je už jakási "pojaponštělá"? Dá-li se to tak říct. Na Sf sedneš a jedeš. Víš co máš mezi nohama a víš co od něj můžeš čekat. Na MTS se musíš pořád "přeprogramovávat" na to, jestli je ten plyn ostrý a nebo vágní, jestli je podvozek houpavý a nebo pevný a jestli máš pod prdelí 100 a nebo 160PS. A to je kurva znát! Pro někoho plus, pro jiné mínus, tohle množství elektronických fičur. Kdybych měl čas a eníze, určitě by mi jedna MTS stála v garáži. Ikdyž by byla furt přeplá na sport + 2 osoby. A vedle ní samozřejmě nahý SF na krásné nedělní rána a vyplavování adrenalinu. Bez něj totiž nejde žít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.1.2013 v 15:02 | Nahoru | #3
Franco82> Jo a je fakt, že na MTS si věříš daleko víc a na silnicích jsi v 95% rychlejší! Z jízdy nemáš sice takovou jasnou a čitelnou odezvu, ale prostě taháš a nic neřešíš. Motorka dělá hodně věcí za tebe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist