bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 21:22 | Nahoru | #6331
Honzatuu> Kristepane Panigale v trikoloře! No ty vole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #6332
drippera> myslel sem ze tam zkolabuju. Bohuzel sem nezjistil kdo k ni patri. Je to dokonala masina. Stal sem u ni a zkoumal ji snad pul hodiny

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 21:35 | Nahoru | #6333
Honzatuu> Se nedivím. Je to šperk!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 23:15 | Nahoru | #6334
zmulin> ty fole...video pěkný..ale ten maník měl víc štěstí, než rozumu a umu najednou...
ty dva náběhy na highsidery mě fakt dojaly(jakkoli reagoval příkladně)...a ten výjezd ven z trati byl taky dobrej...
ale jinak pěkný...měl si bejt včera v Mostě

btw. o tom Corsaru...on byl z výjezdu za mnou....moc chtěl (povídali jsme si později)...a ze spodu měl převahu... jak jsem se dostal na 8trpm...nebyl štonc mě předjet... jen kroutil rukojetí...žádný umění... (to že jsem ho v zatáčkách dal daleko líp tu neventiluju... )

takže S4RS RUUUUUULLLLLEEEÉÉÉZ !!!!

Naposledy editováno 01.10.2013 23:19:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 23:20 | Nahoru | #6335

blackbiker píše: V mých očích ten Duke nevypadá zle,doma bych ho uvítal



ÁÁÁ kdo to zavítal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.10.2013 v 23:33 | Nahoru | #6336
t_freedom> Zdravím, doufám, že jste včera dojeli v pořádku bez komplikací. Dnes jsem se byl znovu kouknout na dromu a nevěřil vlastním očím, když tam včera kolem poledne bylo natřískáno a dnes téměř prázdno.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 11:04 | Nahoru | #6337
t_freedom> Co já bych na štaflích dělal v Mostě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 14:55 | Nahoru | #6338
blackbiker> vše ok...dorazili jsme v klidu a pohodě ... žádná střelba - něco jako ty z Bíliny Včera už asi lidi pochopili že je ještě poslední možnost...

zmulin> hele nevymlouvej se - i s multinama se dá jet kudla ...a ty tvoje štafle zase o tolik vyšší nejsou ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 15:59 | Nahoru | #6339
t_freedom> Víš,že jezdim zodpovědně a najíždim kilometry...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 16:08 | Nahoru | #6340

zmulin píše: t_freedom> Víš,že jezdim zodpovědně a najíždim kilometry...



najíždět kilometry na italským stroji ...to je pošetilost...měl bys to spíš šetřit

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 19:05 | Nahoru | #6341
zmulin> dnes kamarad resil svou ktm 950 sm....motor v haji a ma jineho mechanika nez ja....ktm je proste sracka

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:17 | Nahoru | #6342
Klucí, když už jsme u těch "jinejch značek". Co říkáte tomuhle? Je to za babku (140klacků) a ten motor musí být úchvatnej!

http://www.motorkari...aro-1200-536073.html

















A stylovke to je! Vo tom žádná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:29 | Nahoru | #6343
drippera> hmmm to je moooc pekny Jakpa je na tom s technikou a spolehlivosti?? Vubec nic o tom nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:34 | Nahoru | #6344
Honzatuu> Já taky ne, ale asi nič moč, tipuju...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2013 v 20:36 | Nahoru | #6345
Tak a hurá do terénu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:39 | Nahoru | #6346

drippera píše: Honzatuu> Já taky ne, ale asi nič moč, tipuju...



a litrová nízká hlava to na motor opráší

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:39 | Nahoru | #6347
Mambo> ježíši kriste...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #6348

t_freedom píše: a litrová nízká hlava to na motor opráší


Fakt? No možný to je. Ale ten dusot dvanáctky musí být impozantní...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #6349

drippera píše: Fakt? No možný to je. Ale ten dusot dvanáctky musí být impozantní...


Je, má jí tu jeden známej, má na ní Termixy a má jí už docela dlouho a měnit zatím nehodlá a to má doma ještě 12ku MTS, ale lítá převážně jen na MM

Naposledy editováno 02.10.2013 21:14:25

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #6350
drippera> Takže za sebe,protože sem si o MM zjistil co se dá.První ročníky u Corsara zlobily s elektrikou,ale jen takový kraviny,který vyřešily např. lepší "čokolády" ,pod sedlem spolujezdce atd.
Motorka jede pěkně a má parádní zvuk,čehož jsem byl svědkem na srazu MM.Pocit po přesednutí ze SF ti nepovim,bo sem nejel ani na jedný.
Pokud se jedná o samotnej motor,tak ho všude chválej naopak za spolehlivost a snadnou údržbu.Jenom např. olejovej filtr musíš koupit jedině origo,což si myslim není problém.
Když to tak shrnu,tak veškerý pomluvy plynou většinou z neznalosti,nebo z hodně výhodnýho nákupu...
Černočerný Corsaro Veloce je pro mě jedna z nejhezčích motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:26 | Nahoru | #6351
Mambo> Tak tomu teprve řikam motorka na piču

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #6352

t_freedom píše: a litrová nízká hlava to na motor opráší



Podle jednoho týpka bych uplně nesoudil.Podle mě si nemaj co vyčítat.Chtělo by to exaktnější srovnání.

p.s. Kdo jinej,než velikej odvážlivec by měl najíždět kilometry na italský motorce

Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:32 | Nahoru | #6353






Naposledy editováno 02.10.2013 21:41:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:47 | Nahoru | #6354
drippera> Že Ty už sis ho zkoušel?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 21:49 | Nahoru | #6355
zmulin> No co, já bych to testnul, 300km/h na šotolině , jen nevím co na to moje cross helma

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 22:10 | Nahoru | #6356
Mambo>Tu už bys od 200 neměl

Ducati - Italská vášeň

2.10.2013 v 22:37 | Nahoru | #6357
Počkej až prijde Franco, ten ti dá za to že si myslíš jak je to nespolehlivej stroj
Mám jí druhou sezónu, sice najeto hovno ale nebyl žádnej extra problém co by se nedal označit za klasicky italskej, jako že když sem to vzal hadicí chcípalo to a nechtělo chvílí startovat
U prvních ročníků se v rámci svolávačky měnila komplet elektrika protože to zlobilo, ale pak už by to mělo bejt v pohodě
Motor je super, já mám teda slabší verzi ale i tak to tahá nekutečně už pomalu od volnoběhu, s otevřenejma vejfukama je to taky dobrej rachot, je to vcelku pohodlný a podvozek a brzdy taky pecka, nemám k tomu co víc dodat
Já sem nad míru spokojenej a měnit jen tak nebudu, jen tam musim nahnat ty koně co má Franco
Servisní interval je po 10.tis km takže ani ten olejovej filtr tě nemusí srát, že jen tak neseženeš
A jen dodám že to neni motorka na okruh, ale na silnici kde má neskutečnou sílu v nízkejch a středních otáčkách, odjezdil sem toho už taky dost, ale to jak se chová Corsaro, to je přesně to po čem sem celou dobu šel

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.10.2013 v 07:37 | Nahoru | #6358

zmulin píše: Podle jednoho týpka bych uplně nesoudil.Podle mě si nemaj co vyčítat.Chtělo by to exaktnější srovnání.

p.s. Kdo jinej,než velikej odvážlivec by měl najíždět kilometry na italský motorce



ale jo, chtělo ... já jsem jen chtěl říct, že papírově ta mašina má potenciál vyšší jak můj 998 motor...měla by mít větší spodek a i na vrchu (točí skoro 9trpm) by měla letět víc - což se neprojeví nikde jinde než na výjezdu ze zatáčky(100-120km/h) do skoro 1km rovinky...
Nebyla tam jedna - byly tam tři a dva z nich na tom uměli jezdit(ale srovnání na rovině nepotřebuje moc umu)
Vzhledem k tomu, že na Duc dni jsem přesně takhle bojoval s druhým "odborně"(já mám samo domo) poladěným S4RSkem, který mě neskutečně zprášilo(maník vážil asi 70kg)...mi to zase tak hroznou kládu nejede ...ale 998se dala dohnat výfukem, sáním a chipem ke 150HP na klice.
Corsaro je nádhernej bajk... ale já jsem prostě úchyl na svého monstra - tten se mě koncepčně a velikostně líbí z těhle naháčů nejvíc ...kéž bych to tak stálý měl i se ženskejma ...ale to už se opakuju

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2013 v 10:05 | Nahoru | #6359
Tak začnu od Adama, tedy od Drippery. Historie Corsara je lehce trnitá, stejně jako u každýho modelu co začal z nuly. První ročníky měly pár problémů. Nejzásadnější byly v některých případech špatně nalisovaná sedla ventilů, zbytek problémů mohl způsobit nepojízdnost motocyklu, ale náprava byla většinou naprosto triviální. Typicky to byly svorky na hadice a třeba ta čokoláda u regulátoru. Výrobce se k tomu ale postavil čelem a majitel corsara z problémové série (snad do roku 2006) mohl zdarma požádat o upgrade kit, který všechny tyto problémy řešil. Do vybraného servisu zkrátka přišla mega bedna se všemi součástmi, snad i víko motoru). Za to rozhodně palec nahoru
Problém je, že se na to spousta lidí vykašlala a když se takovej bajk výhodně koupí, má majitel o zábavu postaráno.

V roce 2012 byla obnovena výroba a tento modelový rok (jehož jsem hrdým vlastníkem) netrpí žádnými neduhy co sužovaly původní Corsaro. Takže hadice řádně uchyceny, regulátor umístěn na vhodnější místo, optimalizace spousty dalších drobností, naprosto vychytaná palivová mapa, radiální brzdy...
Za 8 tis co jsem najel od novoty za rok byl největším problémem ztracený šroubek u výfuku. Ten jsem ale dokupoval extra a Termixy mě pravda moc neuchvátili provedením. Standardní výfuky se mi líbí, nemusí se převatovávat, jede to s nima nejlíp (se standardní novou mapou), takže se k nim možná v budoucnu vrátím.

To by bylo tak stručně co se týče spolehlivosti. Servis a díly by neměly být problém. Byť po rozvěšení si člověk může asi přes léto počkat, to je ale jen domněnka..

Jo a interval je 7500km, u starších to bylo možná 10tkm, jak píše dark-demon.

Co se týče výkonu a zrychlení, tak to je věc k diskuzi. To že t_freedom pojel někoho neznámého na okruhu prostě nic moc nevypovídá. Je tam strašně moc vlivů a pokud to nebude regulérní drag race se stejnými řidiči, tak nejsou závěry jak říkala Máňa směroplatný. Váha a proporce řidiče, řidičský um, zpřevodování atd. To už jsme ale probírali.

Corsara měla zpočátku palivové mapy naprosto na pikaču, díky tomu bylo i pružné zrychlení nic moc a přitom je to s pořádnou mapou silná stránka tohodle stroje. Pokud se vezme stará a blbá mapa pro uzavřené výfuky, majitel otevře výfuky bez dalších změn, tak to má naprosto úžasný zvuk. Jenže to jede jak kdyby byla za motorkou přivázaná plná popelnice a žere to klidně 12 litrů při normální jízdě. To jsou zkušenosti ze zahraničních fór a změna při otevření výfuku k horšímu je i moje vlastní.
Nutno ale říct, že Corsaro není úplně nejlehčí (215kg plná nádrž) a ten motor je laděnej na střed a tím pádem na okruhu prostě neukáže svoje největší přednosti. Naopak ta síla ve středu komplikuje technické pasáže na okruhu. Ve chvíli, kdy bude mít Corsaro stejné úpravy jako freedomovo S4RS a k tomu patřičné palivové naladění včetně předstihu, tak s předjetím problém mít určitě nebude
NeNemám moc srovnání, jel jsem na velkým monsteru 1100 Evo a Corsaro táhne všude samozřejmě líp, včetně spodku. Ve srovnání s SF848 jede dole úplně jinej sport a nahoře ho taky pojede. Jel jsem cvičně na okruhu panigale (jako úplný nováček). Ale hodně moc mě překavpilo jako silně táhne corsaro proti panigale kromě poslední třetiny otáčkoměru. Což je samozřejmě logické, ale vzhledem k poměru koní 140/195 jsem takový rozdíl nečekal.

Opravdová síla Corsara je ale v provozu, ten střed je úchvatný a předčí i velkýho SF. Stejně tak pohoda při cukání městem, kdy ty superbikový motory mají tendenci vyskočit z rámu.

Za mě prostě super mašina a maximální spokojenost. Odlehčil jsem držák RZ, vyměnil zrcátka, blinkry a koncovky výfuků. V tuhle chvíli už mi chybí k maximálnímu štěstí maximálně pár plastů pod nádrží vyměnit za karbon a pak už snad jen výměna za 1290 SD (to ale nejdřív za 5 let )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.10.2013 v 11:45 | Nahoru | #6360
Franco82> No tak tomu říkám vyčerpávající odpověď! Díky!
Klucí, no já do ní fakt asi půjdu!!!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist