A i když bych raději 1098, tak se prostě spokojím s 848, protože bude o tři roky mladší..
Navíc mi to vadit nebude, když mě rychlosti 250+ nelákají.. Už jsem si toho užil dost.
Já mám vyplněnou servisku i faktury a takhle bych to očekával minimálně u každý mašiny,
kterou měl majitel od novoty..
souhlas, S4RS je moje 21. motorka, první italská dlouho jsem byl na Suzuki.
Asi jí možná z inzerátů znáte, já neodolal, okamžitě nový rozvody, půlkroužky - vše originiál Jirka Riant z Moto Italia, nyní ještě novou gumu a řetězovku.
Tisíckrát jsem si říkal nekoupím motorku bez jednoznačné historie ale neodolal jsem, líbila se mně.
Hodněkrát jsem měl motorku jen sezónu ale musel udělat to samé :
- nový vzduchový filtr , nová řetězovka, nové svíčky , nejlépe ještě najet 500 Km na novou sadu pneu a moto šla do světa.
Bohužel lidí kteří neumí třeba včas vyměnit řetězovku je stále mnoho, každý chce jezdit ale aby to nic nestálo
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
, zvažuji nákup multistrády, mimo jiné mne zajímá jakou máte spotřebu? v různých recenzích jsem se dočetl od 5,5l při hodně klidné jízdě až po 9l. Jak je na tom ve skutečnosti běžný uživatel?
Díky
Naposledy editováno 07.03.2013 18:29:01
sejrac píše: Hele a co řemeny, opravdu dodržujete dva roky na výměnu, ikdyž jste jeli za ty dva roky jen okolo komína?
Já jo.
Ventily (půlkroužky) co 12tisíc a olej každé jaro. Já i vzducháč. K výměně svíček jsem ještě nikdy "nedojel". a na MTS jsem nemusel dělat níc! Ten servis co 24 tisíc je super věc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Blek píše: ahoj můžu mít menší doaz?
, zvažuji nákup multistrády, mimo jiné mne zajímá jakou máte spotřebu? v různých recenzích jsem se dočetl od 5,5l při hodně klidné jízdě až po 9l. Jak je na tom ve skutečnosti běžný uživatel?
Díky
Pokud máš na mysli MTS1200, je to asi tak:
Standardní výfuk:
Režimy Touring, Urban, Enduro - normální jízda (rychlost max 160) - do 6 litrů
- ostřejší jízda - do 7 litrů
Režim Sport - ostřejší jízda (co to dá na běžných silnicích) do 8 litrů
Režim Sport na okruhu (maximální ceres) do 10 litrů, víc ani hovno
Otevřený výfuk: +1 litr k předchozímu
PS: Pohodovou jízdou by se asi dalo jezdit i někde kolem 5 litrů, ale na to jsem neměl koule.
Naposledy editováno 07.03.2013 18:53:30
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Myslim ze osulenou motorku kde se sralo na servis pozorny kupec pozna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Survivor píše: Pokud máš na mysli MTS1200, je to asi tak:
Standardní výfuk:
Režimy Touring, Urban, Enduro - normální jízda (rychlost max 160) - do 6 litrů
- ostřejší jízda - do 7 litrů
Režim Sport - ostřejší jízda (co to dá na běžných silnicích) do 8 litrů
Režim Sport na okruhu (maximální ceres) do 10 litrů, víc ani hovno
Otevřený výfuk: +1 litr k předchozímu
PS: Pohodovou jízdou by se asi dalo jezdit i někde kolem 5 litrů, ale na to jsem neměl koule.
Hoši já vás obdivuju. Ale v dobrým...
Já v životě spotřebu neměřil. Já vím, MTS to ukazije na palubním kompjůteru, jsme ju měl, né...
Ale já prostě naplním kanystry, nádrž a jezdím a jezdím. Až benzín dojde, koupím novej a jezdím zase.
Nikd yjsem to nepočítal ani neřešil. Motorky mám jak koníček a né jako dopravní prostředek a je mi jedno, jestli to žere 5,5 a nebo 10.
A mimochodem, ani jedna z mejch motorek nokdy neviděla v nádrži nic jinýho, než VERVU100 od Benziny a nebo OMV Carrera100, v nouzi SHell V-Power racing.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
blackbiker píše: Malé info z výstaviště v Holešovicích. PSí Hubík přivezl vzorkové oblečení, které prodává za krásné ceny. Já tam dnes koupil kombinézu z klokana RACING SAGITTAR za neuvěřitelných 11999,- Kč běžná cena v obchodu 33999,- Kč
Já takhle koupil svoje dvě komby! Dyk to řikám furt! Je to pecka největší..zítra si asi koupím třetí
Sefo píše: z.a.j.o.c.h> Teda by to všichni hrotíte, já si nechával dělat servis v Ducati Praha a servisku jsem jim tam ani nevezl a ani se po ní neptali, jako faktury všechny mám, ale servisku beru jen jako kus papíru...
Tak když už ty zápisy nedělám pro sebe, tak aspoň pro případnýho dalšího kupce Ale tak, mám v tom rád pořádek a pro ten pocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
RomanSS píše: že je to celokapota...nebo spíš byla. Protože pak se dělala (u 750, 900 a 1000) ještě verze Nude, tedy polokapota.
Místo Rizoma gripů by měl mít ještě domina, ty se drží podstatně líp.
Domina šedý od tebe už nemám, pořídil jsem černý Frajeři ale jezdí s rizomou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Sojko, voe , ty ptáku jeden...
Včíl jsem kukal na ten tvůj profil a musím ti říct, ikdyž tě možná naseru, že s tou kapotou to vypadalo líp. proč jsi to kua řezal...???
Ta neni uřezaná, originál leží v polici Tohle je celý vlastní výroba. A je to z důvodu že motorka, u který není vidět motor, u mě není motorka Prostě když jsem to kupoval, jsem chtěl monstera, ale zrovna žádnej nebyl, tak jsem vzal SS a upravil podle sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Honzatuu píše: Ja sem koupil motorku bez servisky.(sedej dovoz) Prvni co sem menl byl olej filtr a svicky. Remeny tam pry byly meneny ve 12000 ale nedolozily to. Kdyz sem volal Papezikovy tak mi rekl at s tim v dubnu prijedu a ze se na ty remeny mrkne a pozna jestly byly meneny. Jinak co se ventilu tyka tyk rikal ze je udelame na podzim. Jelikoz na nej slysim samou chvalu tak mu verim.
Myslim ze osulenou motorku kde se sralo na servis pozorny kupec pozna.
Já přivezl Duknu a hned šla na velký servis do Ducati Ostrava. Nechal jsem udělat vše, stálo to 9 tis. a mám dva roky klid. Pro pár tisíc nemá cenu špekulovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 07.03.2013 21:28:30
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
sejrac píše: Jak se vlastně říka týpkoj od sojky? Soják?
Ten Sojka. Jak se jmenoval ten týpek, co dělal tak výborně slepici? Já mám takový pocit, že Sojka, ale nemůžu to nikd enajít. Ale třeba se pletu...
I ta Sojka...
Vono je to asi jedno.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jen nastavením vzduchu a mapy se dá hejbat spotřebou o litr, jen to fikne. Stejně tak na podzim a jaře, když se jezdí s relativně studenějším motorem spotřeba docela stoupá. Vždycky poměřuju co natankuju a co mám na tacháči - když to neštymuje, přemýšlím co se děje (jak sem jel, kolik ukazuje teplota atd.)
spotřeba je ukázkou kvalitního motormanagementu,což v dnešní době umí snad jen Ducati,BMW a Moto Guzzi
tohle mě pobavilo ...mě to stabilně žere 8,5l/100km ...při ostrý jízdě 9,5...na okruhu v extrému i 11l/100km... no řekněme že BMW je trochu dál
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |