globalmoto_kveten





Téma: 2T nebo 4T
 
2.1.2013 v 19:33
Čau lidi potřeboval bych poradit jestli jsi mam koupit 250 2T nebo 450 4T a jestli cross nebo enduro tedkon mam krosku 125 2T, ale je to na mně slabý, jezdím pouze o víkendu, tak bych byl rád kdyby mi nekdo poradil co je promně nejlepší

Díky

2T nebo 4T

2.1.2013 v 21:47 | Nahoru | #31
jinak pro zakladatele.Pokud koupíš olítanou mrdku která nikdy nepoznala trať,jen louky a les,tak počítej s tím že tě to bude něco stát,bo do jetýho člověk nevidí.Nejlepší je kupovat stroj od někoho koho znáš,popř.na doporučení,bohužel to často nelze.Dvoutakta se neboj,určitě tě nezrujnuje jen musíč počítat s tím že je trochu divočejší než 4T ale zase lehčí a obratnější.4T je na tom líp se spotřebou a průběhem motoru.Pokud chceš spíš dráždit lišky a myslivce,tak koukej po enduru,přeci jen i ten podvozek je na to určenej.

(reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 21:48 | Nahoru | #32

Tank píše: XTeZeto>
Po tom čuču evidentně ne...

A k tematu 2T/4T -asi nejlépe zkusit, co sedí. A mezi endurem a MX podle toho, co pojedeš. Královská rada neexistuje...

stručné,výstižné.

2T nebo 4T

2.1.2013 v 22:26 | Nahoru | #33
2T ti bude krásně tahat :) sice to bude trošku žrát ale tak s tím se musí počítat a hlavně když se ti posere 2T tak máš levnější opravu něž u 4T u 2T uděláš výbrus nikasil hodíš pístní sadu a jedeš dál horší to je u 4T tam už sou ventily a to už je problém za to zaplatíš hafec Já osobně bych šel do nějakýho 2T

2T nebo 4T

2.1.2013 v 22:54 | Nahoru | #34
Ja jako jedinou nevyhodu dvoutaktu vidim nutnost michat benzin s olejem. Jak to treba delate na benzince, kdyz nevite kolik z nadrze mate vyjeto, ale olej by se mel davat prvni, aby se promichal? Kez by tak existovalo neco jako dvoutakt se vstrikovanim, ktere by samo podle situace primichavalo idealni mnozstvi oleje...

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

2.1.2013 v 22:56 | Nahoru | #35
S endurem se na benzinku nejezdí, tankuješ doma z kanystru

2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:07 | Nahoru | #36
Přesně s endurem asi na benzinku nepojedeš klasik míchačka z kanďáku a snad víš kolik máš litrů v kanystru takže bych to jako problém nevidel A nevím jak který třeba na nsrku sice je to silnička ale mám tam oilmaster takže mi to samo míchá olej do benálu je to klasik čerpadlo který to tlačí do karburatoru a tam se to smíchá s benálem super věcička ale u endurek nevím s těma až zas tak zkušeností nemám.Jo a jinak pro SirIndy: olej je dobře mísitelný s benálem takže je jedno jestli naleješ nejdřív olej nebo benzín ale přeci jenom já osobně nejdřív benál pak olej líp se to míchá stačí párkrát zaklepat at s motkou nebo s kanďákem a je to hotový

EDIT:dopl. info

Naposledy editováno 02.01.2013 23:12:21

2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:22 | Nahoru | #37
pokud tankujes primo do nadrze tak jednoduse hodis olej treba na 5l benzinu a frknes do nadrze 5l benzinu ne ? :) Jakypak srani :)

2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:22 | Nahoru | #38
Jak je to se servisníma intervalama enduro vs. kros? Měl jsem za to, že enduro je má delší - a tím vychází levnějc provoz.

Jak je to pak s cenou plánovanýho servisu 2T/4T? Vychází to stejně, když se nic neposere nebo má 4T dražší i běžnej spotřebák?

Jsem v tom fakt lama - ale taky uvažuju o nějakým blátostroji. Zatím u mě vede 4T 450 enduro s možností nahodit motárdový kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:23 | Nahoru | #39

v4o píše: S endurem se na benzinku nejezdí, tankuješ doma z kanystru



To je hrozna otrava, jezdit porad s kanystrama pro benzin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:26 | Nahoru | #40

SirIndy píše: To je hrozna otrava, jezdit porad s kanystrama pro benzin...



To třeba jo ale když tě chytí PČR tak jim vysvětluj co děláš s krosem na silnici

(reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:26 | Nahoru | #41

Joraell píše: pokud tankujes primo do nadrze tak jednoduse hodis olej treba na 5l benzinu a frknes do nadrze 5l benzinu ne ? :) Jakypak srani :)



Von to asi myslel tak, že chce brát plnou a neví, kolik se mu tam vejde. Evidentně nikdy neměl fichtla

IMHO není nutný lit nejdřív olej. Klidně jsem lil olej až do skoro plné nádrže - akorát jsem pak s motorkou trochu zakejval a bylo. Projedeš pár hrbů a je to promíchaný dokonale

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:27 | Nahoru | #42

Joraell píše: pokud tankujes primo do nadrze tak jednoduse hodis olej treba na 5l benzinu a frknes do nadrze 5l benzinu ne ? :) Jakypak srani :)



No ale ja chci natankovat doplna, jinak tam musim za chvili znova. Ale asi by to slo, dat nejdriv olej, 5l benzinu, dalsi olej, 2l benzinu, dalsi olej, 1l benzinu...

(reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:31 | Nahoru | #43

Biker_Bobr píše: To třeba jo ale když tě chytí PČR tak jim vysvětluj co děláš s krosem na silnici



Pri prijezdu koukam zda nekde nejsou a jsem pripravenej nekam ujet, kdyby prijeli behem tankovani tak mam asi problem Asi bych tvrdil, ze je to sice moje motorka, ale prijel na ni nekdo jiny

(reakce na) 2T nebo 4T

2.1.2013 v 23:32 | Nahoru | #44

SirIndy píše: No ale ja chci natankovat doplna, jinak tam musim za chvili znova. Ale asi by to slo, dat nejdriv olej, 5l benzinu, dalsi olej, 2l benzinu, dalsi olej, 1l benzinu...



Hele na enduru stejne uplne doplna netankujes :)) a i kdyby tak odhadnout se to da celkem v pohode a to ze tam bude o deci vic nebo min benzinu je uplne sumak :)

3 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

3.1.2013 v 10:49 | Nahoru | #45
Všechno co ti tady kluci popsali ignoruj!To pravé a jediné řešení pro tebe je Honda CR 500.To je ta správná volba,protože ty seš přece chlap,který nebude jezdit na nějakých fichtlech.CR 500 ti poskytne spoustu vlastností,které jiné motorky sotva okrajově dostihují:
1.Spotřeba-o tu se neboj po dvou dobách tě píst na této motorce posune o kilometr dál a tak tady máme nejůspornější motor vůbec.Navíc je jedno jestli je před tebou kopec nebo rokle.
2.Výkon-toho je v základu akurát a pokud by ti ještě chyběl tak lze updradem samozřejmě pomoci ještě do plusu,odměnou ti budou starty mezi těmi amatéry na roštu a akcelerace při tvé potřebě vždy o něco dále než u ostatních.
3.Výdrž-na 100% mohu zodpovědně říci,že tě ta motorka přežije,nedáš ani korunu do servisu,zde ostatní stroje deklasují násobně.
4.Respekt-každý kdo tě na tom uvidí,tak jen smutně poklesne v sedle a bude ti závidět
5.Pořizovací cena-velmi malá a většinou u ní bývá i veškerá výstroj,čili stačí jen objet pár modelů a poptat se na velikosti oblečení a máš k tomu bonus jako hrom.
6.Vlastnost nejdůležitější-tahle motorka ti dokáže ukázat jaký dravec doopravdy jsi.

Tak šup , hledej a neváhej.Mnoho štěstí a zdraví do nového roku a sezóny.

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 11:19 | Nahoru | #46

603356596 píše: Všechno co ti tady kluci popsali ignoruj!To pravé a jediné řešení pro tebe je Honda CR 500.To je ta správná volba,protože ty seš přece chlap,který nebude jezdit na nějakých fichtlech.CR 500 ti poskytne spoustu vlastností,které jiné motorky sotva okrajově dostihují:
1.Spotřeba-o tu se neboj po dvou dobách tě píst na této motorce posune o kilometr dál a tak tady máme nejůspornější motor vůbec.Navíc je jedno jestli je před tebou kopec nebo rokle.
2.Výkon-toho je v základu akurát a pokud by ti ještě chyběl tak lze updradem samozřejmě pomoci ještě do plusu,odměnou ti budou starty mezi těmi amatéry na roštu a akcelerace při tvé potřebě vždy o něco dále než u ostatních.
3.Výdrž-na 100% mohu zodpovědně říci,že tě ta motorka přežije,nedáš ani korunu do servisu,zde ostatní stroje deklasují násobně.
4.Respekt-každý kdo tě na tom uvidí,tak jen smutně poklesne v sedle a bude ti závidět
5.Pořizovací cena-velmi malá a většinou u ní bývá i veškerá výstroj,čili stačí jen objet pár modelů a poptat se na velikosti oblečení a máš k tomu bonus jako hrom.
6.Vlastnost nejdůležitější-tahle motorka ti dokáže ukázat jaký dravec doopravdy jsi.

Tak šup , hledej a neváhej.Mnoho štěstí a zdraví do nového roku a sezóny.


2T nebo 4T

3.1.2013 v 11:39 | Nahoru | #47
mačeta...

Naposledy editováno 03.01.2013 12:37:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 11:53 | Nahoru | #48
603356596> Pod to se můžu jedině podepsat
Do CR500 jdu taky, už jsem si i pro jistotu sepsal závět

A k tématu: Já bych šel určitě do 2T, sám jsem ho měl a nemohl jsem si stěžovat. Nechápu, jak někdo může na krosce nebo ostrém enduru řešit spotřebu, ty mašiny jsou dělaný na to, aby vyhrávali závody, ne aby se s nima nějakej Jarda plácal v bahně někde u kravína, takže je asi jasný, že si to něco vezme A ohledně údržby dvoutaktu. Že by to bylo extrémně náročný je taky nesmysl. Stačí pravidelně měnit olej, dodržovat servisní intervaly, kupovat spotřebák a dělat běžnou údržbu Jasně, i 4T má svý výhody, ale když už bych si ho měl koupit, tak jedině novej, protože do nějaký vylítaný 4T mrdky toho narveš ještě tolik, že by tě to ve výsledku vyšlo podobně

Edit: Tohle video mluví za vše

Naposledy editováno 03.01.2013 11:56:12

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 12:20 | Nahoru | #49
603356596> Mačeta styl

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

3.1.2013 v 13:46 | Nahoru | #50
Těch co jim 125 2T na motokros nestačí jsem už potkal mnoho většinou to byly opravdu takový "střelci" jako ze sebe dělali.
Jinak k tématu:
Při předpokladu koupě motorky nové/po opravdové GO tak při přetahování serv. inter.:
2T Dřív se pozná že je servisní interval dávno za ním. Menší riziko fatálního poškození motorka přestane většinou startovat nebo jet tak že to člověk nevydrží(platí spíše o 125> )
4T dokáže najet sezonu až dvě bez výměny kompomentů => následná destrukce bývá velice drahá.

=> Olítaný 2T je lepší investice než olítaný 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 14:33 | Nahoru | #51
prihodap> přesně tak, kdybych kupoval fungl novou motorku, tak bych určitě hodně přemejšlel, jestli 2t nebo 4t, ale u nějakej ojetiny bych určitě volil 2t, i kvůli následnej prodeji a podobně. Stačí se podivat do inzerce. Starejch 4t je plná, protože je nikdo nechce kupovat, protože když je koupí a něco se vysype, tak by za ty prachy měli skoro novou motorku. Na lítání po poli kup nějaký XR nebo něco podobnýho.

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 14:37 | Nahoru | #52
pospa5>Tak tak, na pole XR a jemu/jí podobné

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 16:28 | Nahoru | #53
LovoXXX> Moje řeč

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

3.1.2013 v 17:05 | Nahoru | #54
no nedá mi to se nevyjádřit Já jsem si koupil jako svoji prakticky první motorku EXC 300 sice ji nevyužiju jak bych "měl" protože jsem extra mrdal ne jako většina střelců tady co by ji určitě drželi celou dobu u huby protože prostě skill. Mám to nastavený tak že mi to vyhovuje, spodek to má srovnatelnej se 450 na vrchu to nandá prakticky jakýkoliv 4T co v lese potkám je to podstatně lehčí, těžiště je uplně jinde na závodech ambice nemám, na 125 jsem jezdil a nedám na tom to co na 300 protože mi to nic neodpustí. S mým stylem ježdění budu dělat píst tak po 150 mth (ted mám 55 koukali jsme na něj a je netknutej) a i kdybych ho dělal dřív pístní sada v KTM stojí 3600 takže náklady na 2T směšný. Míchání benzínu mě neba ale těch + je víc. Možná je dobrý se občas kouknout na věc, ne z pohledu závodníka minimálně MČR ale z pohledu mrdala kterej jezdí pro zábavu a ne proto aby ukázal jak velký má koule a jak to umí všem nandat.

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 17:29 | Nahoru | #55
ROXTEEDY> To docela dáva smysl

Tak možná mám novýho favorita místo té 450 Akorát nevím, jak by to fungovalo na motárdovejch gumách - ale pro to občasný posunování - proč ne ...

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T

3.1.2013 v 19:57 | Nahoru | #56
Kamoš byl na EXC 300 jezdit v Mýtě na okruhu, půjčil si 19tku kolo a koupil staré slicky Ale na nějaké výlety to asi nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #57
v4o> Ty jezdíš jenom motárda nebo i enduro? Taky jsem z Tišnova, ale nikdy jsem tě nezahlédl.

(reakce na) 2T nebo 4T

3.1.2013 v 20:40 | Nahoru | #58
ThomasCZ> Obojí. Ale na motardu už většinou jen na okruh a enduro jezdím málo. Vůbec to neumím, takže se mnou nikdo nechce jezdit, protože jsem brzda Opravdu mě těžko zahlédneš.

(reakce na) 2T nebo 4T

27.1.2015 v 19:52 | Nahoru | #60
Kubajz438> Kdyby Blazusiak zůstal na dvoutaktu, moh vyhrát on. Takhle má akorát prdlačku :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist