Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Do CR500 jdu taky, už jsem si i pro jistotu sepsal závět
A k tématu: Já bych šel určitě do 2T, sám jsem ho měl a nemohl jsem si stěžovat. Nechápu, jak někdo může na krosce nebo ostrém enduru řešit spotřebu, ty mašiny jsou dělaný na to, aby vyhrávali závody, ne aby se s nima nějakej Jarda plácal v bahně někde u kravína, takže je asi jasný, že si to něco vezme A ohledně údržby dvoutaktu. Že by to bylo extrémně náročný je taky nesmysl. Stačí pravidelně měnit olej, dodržovat servisní intervaly, kupovat spotřebák a dělat běžnou údržbu Jasně, i 4T má svý výhody, ale když už bych si ho měl koupit, tak jedině novej, protože do nějaký vylítaný 4T mrdky toho narveš ještě tolik, že by tě to ve výsledku vyšlo podobně
Edit: Tohle video mluví za vše
Naposledy editováno 03.01.2013 11:56:12