paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Zdravim vás.Mám dilema ,kterou krosku (250) na hoby jizdy.Tím myslím žádné tratě nebo tak. Je my jasné že to bude potřebovat více údržby než endurka,ale o to mi zas tak moc nejde.Chtěl bych nějakou rozumnou krosku pro krajináře.Nejvíce se mi líbilo CRF250 nebo TM250 (4t) co si o nich myslíte,a kolik průměrně člověk vrazí do 250 4T pří víkendových vyjíždkách a né závodech na tratích.Jaký je váš názor a třeba zkušenosti.. Díky moc za každou užitečnou a rozumnou odpověď.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 21:32 | Nahoru | #1
vysvětli mi,proč chceš krosku na projížďky?nebo je to je vtip ?

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 21:55 | Nahoru | #2
Vzhledem k tomu že ty motory nemají rádi časté podtáčení tak počítej s vyšší investicí co se servisu týče.Nějaký DR,XR nebo WR by ti nestačilo?

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 21:57 | Nahoru | #3
Dolph-cz> tak kde jezdim policajti nejsou, endura jsou drahý jen kvůly světlům... nepotřebuju SPZ a techničák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 21:58 | Nahoru | #4
XTeZeto> já nepotřebuju enduro.. endura jsou dražší než krosky a světlo a tyhle sajrajty nepotřebuju.. a jako enduro jedině EXC,TE,FE,WR jináč ne

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 22:00 | Nahoru | #5
Rempaaaa> v pořizovací ceně určitě v provozní už tolik ne ale to na co to chceš ty mnohem vhodnější.

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 22:35 | Nahoru | #6
prostě chce krosku, tak mu necpěte endura, on to pak zjistí sám časem. je jedno co koupiš, hlavně ať to je po GO aby ti to vydrželo chvilku a hned se v tom nemusel hrabat a vrážet prachy

P.S. kup si na DT drapáky, nech jí otevřít a máš to.

Naposledy editováno 30.12.2012 22:36:47

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 22:45 | Nahoru | #7
nech si to DT a buď rád,že jsi rád,na údržbu 4-taktního krosu a ještě k tomu dvěpade už od rodičů asi nevyžebráš-tam zahučí 20tis jak nic.....

Naposledy editováno 30.12.2012 22:50:29

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 23:28 | Nahoru | #8
wáca> DT mám otevřený co to de,na drapákách,vyvýšený s ladákem a všim co na to de.Ale svezl jsem se na TE250 a úplně něco jiného (ano vím že to neni kroska)

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

30.12.2012 v 23:30 | Nahoru | #9
Dolph-cz> u 450 je to nějak jiný než u 250? Je mi jasný že u 250 to budu točit aby to jelo fest,a u 450 ne tolik

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 00:36 | Nahoru | #10
Jestli chceš něco na enduro ježdění, tak si kup nějakou 2T 250. Táhne už dobře od spoda, sílu to taky má a má to jednodušší motor -> snažší údržba a když se ti to náhodou vysype, tak do toho nevrazíš tolik co do opravy 4T. Jo a pořizovací cena je si myslím že taky lepší u 2T.

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 08:39 | Nahoru | #11
Jednoho dne zjistíš, že rozdíl mezi krosem a endurem není jen ve světlech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 09:45 | Nahoru | #12
mira008> Myslim tim enduro jako EXC TE FE ty maj stejny motory jako krosky... nemyslim ty tezky "endura" ,ktery nemam rad, jako XR TTR atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 09:51 | Nahoru | #13
LovoXXX> no ja myslel kdyz neberes moc za 4T tak je to to drzak a sezonu na pist a tak vsechno vydrzi... je mi taky jasny ze jednou za rok se ta 250 4T udelat komplet motor.. i se spotrebou to bude mensi , zadnej olej a 4T obecne ma lepsi spalovani

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 09:52 | Nahoru | #14

Rempaaaa píše: mira008> Myslim tim enduro jako EXC TE FE ty maj stejny motory jako krosky... nemyslim ty tezky "endura" ,ktery nemam rad, jako XR TTR atd.



Ty motory nejsou stejny, jenom podobny. Hlavne prubeh vykonu a zprevodovani je jine.

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 09:53 | Nahoru | #15

Rempaaaa píše: LovoXXX> no ja myslel kdyz neberes moc za 4T tak je to to drzak a sezonu na pist a tak vsechno vydrzi... je mi taky jasny ze jednou za rok se ta 250 4T udelat komplet motor.. i se spotrebou to bude mensi , zadnej olej a 4T obecne ma lepsi spalovani



Kamo menit kazdych deset hodin na krosce olej vyjde draz nez ho lejt u dvoutaktu do benzinu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 10:12 | Nahoru | #16

Rempaaaa píše: LovoXXX> no ja myslel kdyz neberes moc za 4T tak je to to drzak a sezonu na pist a tak vsechno vydrzi... je mi taky jasny ze jednou za rok se ta 250 4T udelat komplet motor.. i se spotrebou to bude mensi , zadnej olej a 4T obecne ma lepsi spalovani



ano,máš pravdu,4 takt sezónu vydrží,ale víš kolik stojí GO?

píst 4,ojka 4,ventily 2-4 ?,rozvoďák 1,5 ,ložiska na kliku 2,sada těsnění 1,5 ,+ možná nový nikasil a to je jen ten základ,pak tady máš napínák rozvoďáku,vodítka, no a ložiska do převodovky+ nějaké to kolečko a vidličku,spojkové lamely,taky koše dost odcházejí a k tomu cca 3 za práci....+ olej a filtry.a to jsem spíše ubíral....

a to máš jen motor,dále si ugěláš GO tlumičů,přepákování,řetězovku a ostaní dle stavu motorky....

když to sečteš,přidáš nějaké gumy,brzdové destičky,kotouče ,pár zlomených plastů tak to číslo letí hodně vysoko...

2 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 10:29 | Nahoru | #17
na crf 250f se dost často hejbou ventily, tm 250f není moc rozšířená. Já osobně bych se rozhodoval mezi yzf 250 od yamahy nebo kawasaki kxf 250, popř. suzuki. Jsou spolehlivější a při hobby ježdění to musí něco vydržet. Myslím že hobíkovi bez závodních ambicí a při pravidelné údržbě píst musí vydržet minimálně 100 mth.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 11:10 | Nahoru | #18
Dolph-cz> to naprosto souhlasim, jeste o tom popremyslim.. kazdo padne diky a jestli o tomu spravne rozumim tak udrzba ostrejsich endur neni tak zhavajak u krosek?

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 11:14 | Nahoru | #19
_JJ_> i to yzf se mi libi, a co silnejsi verze jako 400 nebo 426 450 tam se to tolik netoci ne?

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 11:15 | Nahoru | #20
_JJ_> i to yzf se mi libi, a co silnejsi verze jako 400 nebo 426 450 tam se to tolik netoci ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 11:35 | Nahoru | #21

Rempaaaa píše: Dolph-cz> to naprosto souhlasim, jeste o tom popremyslim.. kazdo padne diky a jestli o tomu spravne rozumim tak udrzba ostrejsich endur neni tak zhavajak u krosek?



no,ostré enduro taky není zázrak-sice vydží dejme tomu 2x tolik,ale díly stojí +- stejně,no a ty stejně koupíš za pár korun vylítanou mrdku,takže tě ta generálka bude čekat stejně.

pokud seš student závislý na rodičích,tak si kop nějaké starší endůro ve smyslu DR,XR,KLX,XT a pod,když koupíš pěkný kousek,tak nebudeš sypat do oprav ,ale jen jezdit...

Naposledy editováno 31.12.2012 11:36:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 12:00 | Nahoru | #22
Dolph-cz> tak ja zadnou mrdku nechci! jedine neco na projekt , udelat treba stary YZ nebo CR. Ja chci fakt jedine WR,EXC,TE,FE do niceho jinyho jit nechci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 12:17 | Nahoru | #23

Rempaaaa píše: Dolph-cz> tak ja zadnou mrdku nechci! jedine neco na projekt , udelat treba stary YZ nebo CR. Ja chci fakt jedine WR,EXC,TE,FE do niceho jinyho jit nechci...

A kolik na to vůbec máš zlaťáčků?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 12:24 | Nahoru | #24
LovoXXX> jako ja ted planuju dopredu je mi 17 tak v 18 koupit neco lepciho, a tech 80 bych do toho i dal, nebo min a koupit neco v peknem stavu po GO , nejakou vonavku

1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 13:03 | Nahoru | #25
Na tvém místě bych se úplně vykašlal na ostrý cross, nota bene 250 2T. Jednak to skáče jak koza na každém pařezu, druhak to dole nejede a nahoře je to hrabací pila, třeťak tě to sežere na servisních intervalech. To opomíjím fakt, že to je uječená motorka a místní myslivci tě budou milovat.
Mrkni na WR250, čtyřtaktní motor s příjemným průběhem, velmi solidní podvozek a spolehlivý držák. Co jsem na tom jezdil tak jsem byl nadšený i příjemnou váhou, super ovladatelností a krásným tahem motoru.

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 13:05 | Nahoru | #26

Rempaaaa píše: LovoXXX> jako ja ted planuju dopredu je mi 17 tak v 18 koupit neco lepciho, a tech 80 bych do toho i dal, nebo min a koupit neco v peknem stavu po GO , nejakou vonavku



aha,no tak to joooo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 13:20 | Nahoru | #27
PetrXX> No ja se svezl na HSQ TE 250 2005 a parada, uplne neco jineho nez DT :D a moc se mi libi TE 250 ale i 450 2007 a vejs proste i ty WR 250+ a EXC ale ty jsou drahy na dily :-/ Ale je mozny ze ty dily vydrzi, nevis o KTM neco? jak drzi a tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 14:17 | Nahoru | #28

Dolph-cz píše: ano,máš pravdu,4 takt sezónu vydrží,ale víš kolik stojí GO?

píst 4,ojka 4,ventily 2-4 ?,rozvoďák 1,5 ,ložiska na kliku 2,sada těsnění 1,5 ,+ možná nový nikasil a to je jen ten základ,pak tady máš napínák rozvoďáku,vodítka, no a ložiska do převodovky+ nějaké to kolečko a vidličku,spojkové lamely,taky koše dost odcházejí a k tomu cca 3 za práci....+ olej a filtry.a to jsem spíše ubíral....

a to máš jen motor,dále si ugěláš GO tlumičů,přepákování,řetězovku a ostaní dle stavu motorky....

když to sečteš,přidáš nějaké gumy,brzdové destičky,kotouče ,pár zlomených plastů tak to číslo letí hodně vysoko...



Kdo tohle vsechno udela za 3000? Ja daval za praci na generalce 4T neco pres 5000 a nektere servisy chtely i pres 10000...

(reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

31.12.2012 v 14:27 | Nahoru | #29

SirIndy píše: Kdo tohle vsechno udela za 3000? Ja daval za praci na generalce 4T neco pres 5000 a nektere servisy chtely i pres 10000...

měl jsem na mysli jen ten motor a ještě jsem raději ubíral,ať tady někdo nevytáhne někoho,kdo to dělá za míň...,víš jak,ne?..

Kroska 200 a vejš na hobby jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 31.12.2012 v 15:09 | Nahoru | #30
Co takhle 300EXC? Jednoduchost 2T a větší objem je určitě + pokud to máš jen na vrkání po lese tak si myslím že to není špatné, oproti 250 to není třeba tak točit a mělo by to něco vydržet, není to ostrý SX motor ale dělaný na enduro takže má i spodek. A krosový podvozek nebude na řádění po lese to pravé, ono to na první pohled vypadá stejně ty motorky ale ty tlumiče moc stejné nejsou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist