bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Café racer ZRX - drátěná kola
 
30.12.2012 v 18:59
Ahoj draci,
Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 20:18 | Nahoru | #1
SPIJKER> To si na těch GPZtách dělal motor od A do Z či co? 70 000, kurde, to je celkem pálka, na to bych hodil z vysoka bobek...lepší sehnat GPZ v zachovalém stavu z Německa, tam jich je dost...

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:23 | Nahoru | #2
2x

Naposledy editováno 30.12.2012 22:30:00

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:29 | Nahoru | #3

2stroke píše: SPIJKER> To si na těch GPZtách dělal motor od A do Z či co? 70 000, kurde, to je celkem pálka, na to bych hodil z vysoka bobek...lepší sehnat GPZ v zachovalém stavu z Německa, tam jich je dost...



70 neni ani 3000,-- a vzdycky bude mit nejaky mouchy.. nikdo se s tim delat nebude. A pokud jo pak se i v risi prodavaj mezi 4-5 tisicema..
Ja tu svoji pak taky vystavim na inzerci - za 110 ..jasne, nikdo ji za ty penize nebude chtit.. Ale dyt ja ji vlastne nebudu chtit prodat..

delal se motor ma ty druhy a pak byl venku jeste 3x kvuli ruznejm blbostem, vymena hlavy, cimz opet tesneni, nakonec jsou vymeneny vsechny gumicky. Vymena volnobezky, vymena prevodovky..blablabla...
Pak vyvareni plastu a lak, repase starteru, repase vidli, retezovka, gumy, novy kotouce, naplne.. dalsi veci me nenapadaj, ale vyslo to tak nejak.. ne pres 70, ale mnoho nechybi.
Pocitam do toho i nakup treti motorky jako darce organu, ten bych jinak nekupoval a ten jeden plast co jsem shanel uz rok a ne a ne... byl prave na tom darci.. i kdyz byl nepojizdnej s rozlozenym motorem za vybornou cenovku.

EDIT
ted me napada, ze v cene je taky novej vejfuk cca za 6. Sice bych mohl koupit nejakej jetej univerzal do 3000, ale nechas ho naplnit vatou a upravit drzak a prace navic.. Tady mi Sharon udela kus na miru s uchytama podle originalu a bude pokoj.. pekne podle dobovejch ladaku, takovej tenčí a podlouhlej..
..ono se to nascita i tim ze je to za dve motorky.. mozna bychom se mohli dostat zase zpet na nizsi cenu kdyz druhou prodam.. ale zatim je stale v garazi, takze pocty vychazej takto. Bohuzel v tom tedy generalka od A do Z neni...
Ale co je genralka od A do Z? Vymena kliky, nova hlava, nebo to jde opravit...ojnice, co s nima udelas, nova prevodovka..? To se obavam, ze bychom se dostali tak na 250 formou opravy.
To mozna nekde za 120 (odhaduju)bude k mani fungl novej motor z kramu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist