Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
assassin píše: 17kovy kola děla víc firem, alpina, kineo... Ale stoji balík, šel bych cestou na zakázku soustruzenejch nábojů, rafku na supermoto kola +vyplet
znas cenu neceho takovyho?
..a netusis jak je to letos s homologaci zmenenyho ramu, tedy pokud jsi ho prevaril? S tim ze varil clovek co ma na to papiry, ale nemas protokol z pevnostni zkousky, coz by si vyzadalo stavbu dvou ramu, kdyz ten prvni bys musel pri zkouskach roztrhat, pokud to spravne chapu...?