globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na okruh
30.12.2012 v 16:41
Čaute lidičky,

Rád bych zkusil jezdit po okruzích. Byl jsem letos v Mostě. Na okruhu jsem byl poprvé a čas sem mel 1:58. V závěrečném závodě jsem taky skončil dobře. Tímto mě napadlo aspoň to zkusit.
Mám suzu gsxr 750. Otázka je zda ji prodat a koupit už upravenou a nebo pomalu do ní vrážet peníze. Letos sem dělal rozvody s výměnou napínáku,rozvodového řetězu a lízátek. Moto má najeto 44tis. Mám laděnou koncovku micron, kn filt. Chci si pořídit v prvé řadě rychlořazení a power commander.

Co si o tom myslíte vy? Věřím tomu že takový případ není první :)

1 reakcí na tento příspěvek Příprava na okruh

30.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #1
Je zima = máš čas!
Udělej repas tlumičů - repas myslím předku i zadku, včetně rozdělání a vyčištění planžet. Přitom zjistíš v jakém stavu jsou "futra". Asi to někomu od fochu svěř (Halbich, Kabourek....ad.).
S Halbichem můžeš využít výhodu ladění na okruhu v akci a dostat se tak blízko technické hranice tlumičů a Tvého jízdního stylu. Tímto způsobem ušetříš obrovsky na pneumatikách. Sám to nenaladíš ani v křeči a navíc, pokud se Ti pneumatika bude stále trhat specialista na tlumiče od Halbicha je schopen přidat planžetu nebo navrhnout jiný způsob jak dosáhnout výsledku.
Pneumatiky nakup nové - doporučuji Dunlop SX GP Racer (směs Endurance) a ladit tlumiče na jedny pneumatiky a stejnou značku nadále využívat.
K tomu je NUTNÁ NOVÁ sada mokrých - nejlépe na náhradních discích.
Motor sis udělal, takže hlavně spojka, aby byla OK. Počítej měnit olej á < 1000 km okruhových.
Brzdy - desky Brembo/závodní červené fungují úžasně na 20 kol, pak vadnou, ale stále to jde. Bendix od Elitu jsou v podstatě SBS-ka. Enduranční také nefungují úplně špatně a s ohledem na cenu - na začátek docela dobré.
Nahříváky určitě potřebuješ - jednak pro ten pocit a jednak je nesmysl, že 3-tí zatáčku na neohřátých jedeš palici, protože čtvrtou bys šel na palici.
Hodně lidí mění řetězové sady za slabší (odpor), já jel vždy originál 525 = hlavně, aby byla v perfektním stavu. Osobně měním raději rozetu skutečně o 3 zuby.
Nu a hodí se Ti náhradní řidítka, stupačky, lamináty, plexi....(později třeba i chladič atd.).
TAK - A NYNÍ UŽ JEN JEZDIT, JEZDIT A JEZDIT - A K TOMU MYSLET A NECHAT SI PORADIT A NEPADAT! NEPADAT ZNAMENÁ ROZJÍŽDĚT SE VŽDY POMALEJI A POSTUPNĚ PŘITLAČOVAT!
K TOMU BUDEŠ POTŘEBOVAT FYZIČKU, TAKŽE DO JARA TAKÉ SÁM NA SOBĚ ZAMAKAT.










(reakce na) Příprava na okruh

3.1.2013 v 22:18 | Nahoru | #2

Franky píše:











Nádherný styl!

Naposledy editováno 03.01.2013 22:21:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 6 Dnes v 00:52 assassin
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist