Téma: Benzin nebo diesel
 
24.12.2012 v 17:13
Omlouvám se za téma mimo svět motocyklů,ale když je ta zima.A jistě zde bude hodně těch,co mají větší zkušenosti. Plánujem koupit nějaký plechový přibližovadlo.Jenže copak o to,značka a tip by jsme jakž takž měli.Ale za žádnou cenu se nemůžem dohodnout na motoru a objemu.
Kámoši,co mají diesely,vlastně i mojí známí mechanici a prodejci v bazarech,říkají.Jedině nafta v TDÍčku.Jede to,člověk se sveze a ještě je spotřeba do pěti litrů.Kroutící moment,snadné předjíždění,atd....
Když ale přijedem k tchánovi.Tak jakmile mu řeknu,že by jsme chtěli naftu.Ba co víc 1,9 - 2,0.Tak on div že nedostane infarkt.Že prý se nedoplatím až příjdou drahé opravy.Že diesel není na krátké vzdálenosti.Špatné zimní starty,drahý servis,netopí to...Podle něj by nám stačila tak 1,4 max 1,6 ale v benzínu.Levnější náhradní díly a servis.Spotřeba sice vyšší,ale když člověk nemá těžkou nohu.Tak je taky na přijatelné úrovni.No vždycky mě nalomí a jsem na rozpacích.Ono těch peněz taky není a dát třeba 20 tisíc za turbo ....
Ano,jezdíme na krátké vzdálenosti.Denně 7 km a zpátky do města,tak jednou týdně 20 tam a zpátky.Sem tam větší výlet plus jednou ročně k moři.Jenže právě když už teda někam jedu.Tak bych rád dvě věci.Příznivá spotřeba právě třeba do těch 5-ti litrů při klidné jízdě.
A poslední věc.Bohužel je ve mě trochu toho ego maséra.Takže občas bych si rád,stejně jako na motocyklu "zapředjížděl"...Furt uhýbat ke krajnici a tahat se za kamiony v kopcích mě pěkně štve...
Má to nějaké řešení????
Ještě doplním chtěli by jsme koupit jetý auto tak max do 100 - 170 tisíc.Víc fakt nedáme.Takže vyššímu nájezdu kilometrů se nevyhnem

Naposledy editováno 24.12.2012 23:13:46

1 reakcí na tento příspěvek Benzin nebo diesel

26.12.2012 v 13:37 | Nahoru | #1
Tvister, Ono je to jedno kde to skladajú napr.Ford B-max montujú v Craiove + trojválce 1,0 EcoBoost,Porsche Cayenne v Blave(germani o tom nevedia),atď.
Ide o kvalitu dielov(Lopézov efekt) a ako si automobilka ustráži montáž.
K model vo flaši som sa nedostal,ale raz dávno som lepil SU 25 1:72 Kovozávody Prostejov a to bola makačka,toľko gitu som nedal ani na žigulu, keď šla do nového laku.:( Čaká ma ešte jeden F4 Phantom 1:32 MiG 21 Air Vietnam 1:32.
Kamarát má Polo classic (Cordoba) cca 380tis km bez opráv:Váha ísť do nového,lebo neverí už mu nové auto vydrži to čo starí koncern.
Duster je pekný ,ale v interieri je cítit tú nižšiu cenu auta.Tan istý pocit som mal ,ked som sedel v novom Rapide(cennik tomu ale nenasvedčoval).Z vonku kus krásneho auta a dnu lacný material a sedačky ala Favorit.
Osobne nemán nič proti žabožrútom a ani koncernu.
Ja idem do benzínu. Presne kvôli dôvodom aké tu píše Paja.

(reakce na) Benzin nebo diesel

26.12.2012 v 14:09 | Nahoru | #2

hruso25 píše: K model vo flaši som sa nedostal,ale raz dávno som lepil SU 25 1:72 Kovozávody Prostejov a to bola makačka,toľko gitu som nedal ani na žigulu, keď šla do nového laku.:( Čaká ma ešte jeden F4 Phantom 1:32 MiG 21 Air Vietnam 1:32.



S tím jsem si rovněž užil své, ty prostějovské frézované formy, to bylo leckdy utrpení. Přesnost nic moc, leckdy i zkroucené výlisky (to ale udělá nesprávně seřízený lis s příliš uspěchaným cyklem, kdy se výlisek nestačí pořádně zchladit). Zato modely Italeri, nebo Academy, již z jiskřených forem, to bylo jiné kafe. A Italeri měla i dobře řešené obtisky, výborně se s nimi manipulovalo - daly se stáhnout z podkladu, aniž by se kroutily.
Když Kovozávody Prostějov zanikly, prodaly formy firmě Revell, ale těžko říct, zda ta je (vzhledem k na dnešní dobu pochybné kvalitě) vůbec používá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist