paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začátečník a Ducati 848
19.12.2012 v 15:10
Ahoj,

zamiloval jsem se do Ducati 848, byl jsem se na ní mrknout v Praze přimo u Ducati. Všichni jste někdy začínali,je mi 30, má to cenu si rovnou udělat radost a koupit nějakou tuhle ojetou krásku?. Důležitý je říct, že jsem čerstvě po motoškole. Zatím mam zkušenost pouze v autě a na kole .V dětství asi tak pul roku na Pionýru Dík všem za názory.

Naposledy editováno 19.12.2012 15:28:43

20.12.2012 v 13:08 | Nahoru | #181
t_freedom> v tom případě, by se mohl dělat univerzál do 35 Kw, ne?
beru to podle sebe. nekoupil bych si mašinu, která se mi nelíbí a je mu dost na to,
aby tu mašinu zvládnul, pokud není opravdu antitalent, ale to si musí do svědomí
sáhnout sám..

A taky se může stát, že pokud tu mašinu nekoupí teď a koupí starou vránu, tak už si
tu 848 třeba nekoupí.. Zvlášť když čekal 5 let. Bůh ví, co bude za dva roky..
Přijde rodina a ty peníze budou potřeba vždy na něco jiného, než na rozmar..

Naposledy editováno 20.12.2012 13:11:27

20.12.2012 v 13:43 | Nahoru | #182

katrin píše: marty666: nesmíš se toho bát...měj respekt...já měla jako první moto XJ6 a měla jsem tolik krizovek že se divím,že tu ještě jsem

no právě, až se lekne a na 848 ty Bremba zamáčkne, tak poletí přes čumák... na 848 jsem ještě nejel, ale co jsem měl možnost z italských motorek projet, tak všechny vyžadovaly poměrně přísnější ruku, nacpat to tělem do zatáčky a držet "pod krkem"... dost vysedávat a nesrat se s tím... což bude dost dlouho mimo jeho chápání... nicméně kup si co chceš...

20.12.2012 v 13:48 | Nahoru | #183
Petta> ...motorek bude vždy jako sraček...já bych si novou na začátek nekoupil:
ad1) je vysoká pravděpodobnost, že jí blbě zajedeš a někde později křísneš
ad2) můžeš lehce zjistit, že se se sportovním plastem budeš zbytečně trápit...vlastně ani pořádně nevíš co to bude (ale moc to chceš) ...vit. inzerce nových supersportů s 5tkm v showroomech (nemyslím předváděčky)

Pokud nebudeš mít prachy za dva roky, nemáš je vlastně už teď...stejně dojdeš k tomu, že pak mašina půjde z baráku...holt opice žere banány, ikdyžs jí už koupil. Tyhle řeči, rádoby argumenty jsou fakt jen zástupný.

Jako prvnička nevíš co jízda na SSku vyžaduje a na naučení to může být pruda. Není kam spěchat, na pocity má každej nováček dost času aby je dokázal vůbec na základě zkušeností popsat.
Miluju komentáře k motorkám úplných začátečníků " krásně ovladatelná, perfektní brzdy a skvělý podvozek "... na základě poznatku, že při naklonění a hnutí řídítkama to zatočí, po zmáčknutí brzdy to brzdí a po přejetí hrbolu to utlumí rázy...

20.12.2012 v 13:51 | Nahoru | #184

Hazos píše: no ale postupne kupuje lepsi a lepsi za deset le tema " je mi 40, prvni moto Panigale?"

blesk90: jasny, taky moznost ale chce to mi i trochu sikovnosti a stesti pro krizovky. Precijen sam urcite uz vis co je to pisecek v zatacce i pri maly rychlosti apodobne situace.

20.12.2012 v 13:58 | Nahoru | #185

Blesk90 píše: Jasný ale krizovka je krizovka a tam moc roli to, na čem sedíš asi nemá (s nadhledem) a 848 stejně nepatří mezi nějaké brutality, že

tak o tý roli bych se docela přel... prošel jsem s Ducknou situacema, kterejma bych asi s ZRX1200 neprošel...

20.12.2012 v 14:00 | Nahoru | #186
marty666> to je jedno v kolika zacinas tak jako tak je lepsi odjet neco nejdrive na necem slabsim...

20.12.2012 v 14:07 | Nahoru | #187
848 to je nějaká stíhačka?

KUP SI CO CHCEŠ!

Spíše mi příjde, že když už člověk si dá tu práci sem napsat a založit vlákno tak podvědomě chce slyšet proč si to nekoupit aby třeba pak nelitoval. Protože když něco chci, tak se druhých neptám.

20.12.2012 v 14:08 | Nahoru | #188
Já si myslím, že pokud je to jeho první mašina, tak je jedno, že to supersport.
Nemá možnost porovnání, takže se na ní bude muset naučit.. Jestli mi rozumíš.
Souhlasím, naháč je jednodušší na ovládání, ale tak když chce supersport..
Jo a zajíždět jí nebude, chce ojetou..

Nemyslím, že by ji musel prodávat za dva roky, když už jí bude mít.
Teď ty peníze má.. V jeho letech je lepší je utratit teď než je pak muset
utratit za něco jiného..

Nakonec nám to může být fuk, co si koupí..
Osobně jsem zjistil, že SS na silnice moc není, jako nelituju, že jsem SS koupil,
ale streetfighter 1098 nebo tuono v4r je v hledáčku..

20.12.2012 v 14:12 | Nahoru | #189
Chápu tě, ale pokud do toho půjdeš, máš velkou šanci na to, že ti už víc jak 30 nikdy nebude...... Pokud máš jen trochu rozumu - což bys mít mohl, necháš si zajít chuť dokud se pořádně nevyjezdíš.....

20.12.2012 v 14:44 | Nahoru | #190
"Tak jako pro toho kdo začíná s lyžováním není hned ta nej-nej sjezdovka, tak jako začínající horolezec se nevypraví do Himalájí, nepatří biker začátečník na supersport. Začátečník je začátečník bez ohledu na věk a postavení. Tvrzení mám rozum bude jezdit pomalu je fajn, ale ježdění na motorce přece vůbec není o tom jak to na rovině otevřu nebo ne. Jízda na mašině je (alespoň myslím) celý soubor návyků bez kterých to prostě nejde – jak zatáčet impulsem jak bez něho, jakou rychlostí najet do zatáčky aby to bylo dobře, otočka v plným rejdu, rychlá myška, kdy brzdit, jak brzdit atd. Tyhle věci se člověk v autoškole nenaučí. Ty lze získat jen a jen praxí. Jsem přesvědčen že na „normálnějších“ mašinách (pěti-šestikoule CB, er5, CBF, fz6…) získá tyto základní návyky průměrný (kterých je nás nejvíce) biker snáze. Pak hurá na vysněný supersport. A najednou je vidět, že na daleko ostřejší mašině na to všechno co už jako umím a dělal jsem automaticky, musím stále myslet, ale zaplať pánbu že je z čeho vyjít.
Také myslím že tento postup má tu výhodu, že když k tomu někdo fakt moc není tak snad bude alespoň tak soudný (nebo jeho okolí) že na toho sporta nepoleze.
Jsou samozřejmě i lidi talenti (ale asi jich podle Gausse jich moc není) co sednou hned na litra a za chvíli ho vodí jak kolo.
Shrnuto a podtrženo ostrá SS nepatří do rukou začátečníka, ať má třeba hlavu jako Einstein a doma herbář čtyřlístků.
Toť můj názor, který nikomu nevnucuji ale budu rád když se nad ním alespoň někdo zamyslí."

Ctrl+V

20.12.2012 v 15:48 | Nahoru | #191

Sefo píše: [quote=t_freedom]dean36> hele... a už sis lehnul? ... ...mě to tak dementní nepříjde...možná prozíravý[/quote

Dean nepadá, to je jasný....

za to ty padas porad ze? no nic kluci, tak prozirejte

Naposledy editováno 20.12.2012 15:49:09

20.12.2012 v 15:53 | Nahoru | #192
Kup si co chceš... jen můj názor, nevím jak 848 jede, ale měl jsem půjčený S2R a bylo to úplně na hovno. Za plynem to jede jak traktor, pustíš plyn - brzdí to jako prase, zatáčí se s tím fajn, ale musel jsem dávat bacha na plyn na kruháčích abych moc nepřidal a nepraštil sebou a sedí se na tom úplně na hovno. A to není supersport. Potom jsem měl půjčený litrový SV a krom toho, že to jelo míň to bylo v podstatě to samo. Laickej názor. A říkám, zlatej Hornet, ten je japonská motorka pro debily, dá se na tom v poho cestovat, nemusíš hlídat jak naletíš do zatáčky a co uděláš s plynem, dá se s tím jet ostřeji...servisní náklady jsou nula prd. A nebo mi prostě 2 válce nesedly...
Zabte mně :)

20.12.2012 v 15:58 | Nahoru | #193
nebo to prostě neumíš... na dvouvál musíš trochu jinak... ať si koupí co chce, nicméně se na tom bude kurevsky dlouho trápit...

20.12.2012 v 16:03 | Nahoru | #194
No a nebo... Ať vezme prachy a hlavně si něco vyzkouší než to koupí, než se potom srát s něčím co se mi stráášně líbí ale nesedí mi to.

20.12.2012 v 16:05 | Nahoru | #195

20.12.2012 v 16:17 | Nahoru | #196
Kašli na lidi, kup to -je to pěkný, i když tomu chybí půlka motoru. Pro začátečníka jak dělaná- budˇsi užiješ nebo to rozbiješ. A na bazaru tady moc Ducen není, takže ani neproděláš. . Ne normálně to kup, na rovině tomu nalož aby jsi věděl co to umí a pak pomalu a s respektem, nevidím důvod proč ne.

20.12.2012 v 16:26 | Nahoru | #197
jj, lepší moto pro začátečníka nenajdeš... oni ji tak vlastně v Bologni koncipovali - moto pro mrdaly, co nic neumí... marně bys hledal motor, kterej je tak univerzálně hodnej... ještě bych teda popřemýšlel o velkým Streetfightrovi a Panigale...

20.12.2012 v 16:27 | Nahoru | #198

Petr_V píše: Po přečtení diskuze to na mě dělá dojem, že tě možná mnohem víc baví o věcech fantazírovat a představovat si, jaký by to asi bylo, kdyby sis koupil motorku (částečně to znám od sebe). Ale budeš o tom furt akorát kecat a nic pro to neuděláš. Jasně, může proti tomu být milion faktorů, peníze, nevím co, ale kdybys tu motorku opravdu chtěl, tak už jezdíš.

Musím souhlasit, ten si motorku nekoupí, 5 let o tom jen tlachat (a jěště se občas tvářit jako největší odborník) a NIC nekoupit mluví samo za sebe. Ten osel tu bude perlit jěště dlouho, zjevně ho tu láká zdejší vysoká návštěvnost.

20.12.2012 v 16:31 | Nahoru | #199
Ahoj,
ja jsem letosni zacatecnik, koupil jsem starsi cebro 600.
Prvnich par kilaku jsem se ucil znovu jezdit, radit, podrazovat.
Bylo to trochu jiny nez Jawa 250 pred 15-lety.
A 4V vsechny ty moje kixy pobral v pohode.
Takovy to, ze omylem podradis na pul plynu z 2-ky na 1-cku protoze myslis, ze to je z trojky na dvojku...
Na dvouvale s takovym vykonem bych se uz X-krat rozmaznul.
Jednoul jsem to provedl na kamosovym SV-cku a moto vtipne pohodilo zadkem. Ale nezalekl jsem se.
Takze klidne si kup co chces, ale bud pripravenej na vtipny situace...

20.12.2012 v 17:42 | Nahoru | #200
Pokud máš kámoše, co jezděj, ať ti ty svoje mašiny na chvíli půjčej. Něco jinýho je na motorce sedět a jezdit. Ducati je hodně netradiční věc. Když si jí pořídíš a rozbiješ, buď to prodáš za cenu šrotu, protože to nikdo nebude chtít, nebo se rozhodneš to dát dohromady a vyjde tě to asi tak jako cena novýho japonce Ale to už asi víš. A stejně ti tady nikdo s takovou věcí neporadí a budeš se muset rozhodnout sám

20.12.2012 v 17:44 | Nahoru | #201
Učil jsem se na jednoválu,začal jsem na čtyřválu,teď mám třívál a rád bych zkusil i dvouválec.SF 848,ale to je hudba daleké budoucnosti.Do té doby je potřeba trénovat a trénvat.Určitě bych do toho nešel jako do první mašiny, už je kvůli té škodě,až bych ji někde zahodil.Dřív byla 848 taky můj velký sen, nedávno jsem ji jen zkusmo osedlal u kamaráda v krámě a nic pro mě.Tvrdá jako prkno,nejdtvrdší na čem sem kdy seděl,nedokážu si to na těch našich silnících ani představit a navíc je na mě i moc vysoká .Dosáhl jsem jen přes palce,což by při manipulaci na místě znamenalo jasnej držkopád a motorka by byla padlá ze stojánku .

20.12.2012 v 17:52 | Nahoru | #202
marty666> Nemam radost ze na ni nemas, ale to nebude ten hlavni problem. Kdyz chce nekdo motorku poridi si motorku na jakou ma. JEzditelna 600 se da koupit za 25 tis. To by si za tech 5 let snad dal dohromady. Tzn bud motorku nechces a chces si jenom povidat a nebo nevim. Ale normalni to neni. Zvlast v minulosti ty temata s ladakama a pod. Takze preji vsem hezke povidani a papa lala , ja uz tohle vlakno nesleduju. Ztrata casu.

20.12.2012 v 17:55 | Nahoru | #203
kasli na reci ze treba zacinat od Simsona...Mas 30rokov a chces super masinu tak ked nanu mas tak absolutne nieje co riesit..Treba ist do toho..A reci co bude ak bude treba hodit zahlavu...

20.12.2012 v 18:02 | Nahoru | #204

pavel.88 píše: Pokud máš kámoše, co jezděj, ať ti ty svoje mašiny na chvíli půjčej.

Motorka, manzelka a penize a mozna deti se nepujcujou

Jinak si kup co chces, kdyz na to mas. Nevidim rozdil jestli se mas zabit na litru nebo petikilu. Prinejhorsim te sunda nejakej mladej zavodnik v Cliu.

20.12.2012 v 18:53 | Nahoru | #205
No né...
Dnešní doba je jiná. Já, když před dvaceti lety poprvé usednul za řidítka, nebylo peněz a každé pořízení stroje vlastně záleželo na nich a tak jsem se nahoru škrábal pěkně pomalu a můžu říct, že to vůbec nebylo na škodu! Právě naopak. Jenomže věřím, že kdybych měl ve dvaceti půl milionu, že bych si tehdy "eskovou" 999 stejně pořídil!
Takhle by měl nějak vypadat žebříček začátečníka...nebo se pletu?

1.JAWA 50 pionýr (věk 15let)
2.SIMSON S50 enduro
17.DUCATI Streetfighter 1098S
18.Triumph Speed Triple 1050
19.DUCATI Multistrada 1200S
20.DUCATI Streetfighter 1098 (věk 35let)

...tím samozřejmě nechci říct, že by jsi měl začít na fichtlovi!

20.12.2012 v 19:13 | Nahoru | #206
je Ti 30, zamilo val jsi se do 848. vzhledem k tomu, že Ti je 30, tak víš velmi dobře že když za to vezmeš jak játro tam kde nemáš, rozbiješ si hubu. takže jsi rozumnej a kup si co chceš, jsi dospělý ...nikdy nepochopím tyhle diskuze. ve 30ti letech má 90% lidi rozum a už se o sebe i trochu bojí, takže to nebudeš držet v omezovači do zatáčky kam nevidíš, pokud Ti váhově sedí utikej a kup ji, je to krásnej stroj. píšeš že jsi se zamiloval, tak snad nedáš na kecy zdejších encyklopedii ála Che a další odborníci na šestkách..kup si ji když jí chceš.

20.12.2012 v 19:15 | Nahoru | #207

drippera píše: Jak to tady tak pročítám, nejlepší co můžeš udělat je uzavřít tohle vlákno. Ono každý má svým způsobem pravdu. Je "rozumné" koupit si něco na naučení a potom jít dál. Na druhou stranu proč se doma "trápit" s motorkou, která mi nic neříká, když prachy na svůj sen máš. A tak pořád dokola. Kašli na tyhle "rady" a rozhodni se sám. Z vlastní zkušenosti totiž můžu říct, že "sňatky z rozumu" stojej za hovno. Rozhodnutí srdcem bývá nejsprávnější a není nic lepšího, než jezdit, koukat a leštit to, co miluješ a né to, co by jsi si měl podel jakýchsi nepsaných regulí pořídit. Když to rozmlátíš a přežiješ to, tvoje blbost...
No né...
Takhle by měl nějak vypadat žebříček začátečníka...nebo se pletu?

1.JAWA 50 pionýr (věk 15let)
2.SIMSON S50 enduro
17.DUCATI Streetfighter 1098S
18.Triumph Speed Triple 1050
19.DUCATI Multistrada 1200S
20.DUCATI Streetfighter 1098 (věk 35let)

...tím samozřejmě nechci říct, že by jsi měl začít na fichtlovi!

doufám že tohle je jen vtip a já ho nepochopil :D :D
každý, kdo má trochu vlohy k jízdě na motorce - jsou tací kterým to prostě nikdy nepujde.., tohle vubec nepotřebuje a střepy 1-7 muže přeskočit.

20.12.2012 v 19:21 | Nahoru | #208
zvladat to mužeš , ale pak přijde krizovka a si na zemi hned

20.12.2012 v 19:23 | Nahoru | #209

nick3 píše: zvladat to mužeš , ale pak přijde krizovka a si na zemi hned

tohle se muže stát i na NSR 50.

20.12.2012 v 19:24 | Nahoru | #210

Pycka píše: doufám že tohle je jen vtip a já ho nepochopil :D :D

Náhodou "střepy" číslo 1,4 a 5 jsem také měl v žebříčku a rád na ně vzpomínám. Člověk si pak více váží těch nových
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93