Jen shodou náhod a aktivním přičiněním na obou stranách to dopadlo naštěstí dobře.
Protože o podobný zážitek (byť s dobrým koncem) podruhé nestojím, následovalo shánění informací, vývoj, výroba a následné testování jednoduchého udělátka, které podobné situace dokáže eliminovat.
O výsledky svého bádání se s vámi dělím zde.
Pro pochopení odkazovaného textu je třeba něco málo znalostí elektrotechniky, ale opravdu jen minimum.
Snad to pro někoho bude užitečné. Předem se omlouvám za pozdní odpovědi na případné dotazy, jsem dost zaneprázdněn a nechodím sem nijak často. Howg!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hlídání funkce světel nejen motocyklu
dewwil píše: E-Ryc> tak to vidím na ty vibrace, ale je zajímavý, že i když s tím nejedu a jen rozsvítím a zhasnu, vyndám ji a jen slyším rup a vlákno je v perdeli, to jsem zkoušel zrovna víc typů H1, která svítí líp A na sklo nehrabu, to si dávám majzla, fakt už nevím, svítí mi třeba sezonu pak ji jen vyndam a konec
Proto nemáš měnit žárovku dřív než praskne
dewwil píše: E-Ryc> je zajímavý, že i když s tím nejedu a jen rozsvítím a zhasnu, vyndám ji a jen slyším rup a vlákno je v perdeli, to jsem zkoušel zrovna víc typů H1, která svítí líp A na sklo nehrabu, to si dávám majzla, fakt už nevím, svítí mi třeba sezonu pak ji jen vyndam a konec
Když už musíš (chceš, potřebuješ) vyndavat funkční žárovku, nechej ji předtím vždycky pořádně vychladnout.