Téma: Přestavby aut pro závody
 
11.12.2012 v 19:35
Vím jak sem sám scháněl inspiraci a nápady. Navíc ted je čas se v tom vrtat tak směle do toho:

Naposledy editováno 11.12.2012 19:36:14

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 07:36 | Nahoru | #1
Podle mě se vyplatí do všeho Jinak záleží jak dlouhé trasy jezdiš. Pokud do 20km, tak bych volil raději teplovzduch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 11:19 | Nahoru | #2
Fidži.FZS> Spíš jsou to momentálně ty krátké trasy, hlavně mě před léty štvalo, když jsem to měl do práce cca 3.5km, jenže mimo město a po hlavním tahu, kde je o čumec jezdit na kole, kor v zimě a jít pěšky jakbysmet a Accent s motorem 1.5CRDi se na tak krátké cesté nemá šanci ohřát. Však také měl průměrnou spotřebu 9.5l/100km, zatímco normálně žere 5 - 5.5. Už tehdy jsem nad tím uvažoval, i to řešil s prodejcem, jenže tam je kolem motoru tak málo místa, že by s tím bylo spousta patálií a když jsem zjistil, že samotná montáž by byla dražší, jak bufík, upustil jsem od toho.
Punto je právě v tomto ohledu daleko jednodušší a "přívětivější". A bude tam snazží vestavět klasiku, než teplovzduch. Nejde mi totiž ani tak o vyhřátí interiéru, jako o ohřátí motoru, který se na krátkých trasách jinak dost ničí. A jestli je pravda, že zatímco u nafťáku je úspora nafty díky předehřevu kolem 15%, tak u benzinového motoru se může vyšplhat až k 70%, tak je pro něj o důvod víc.

Včera jsem někde našel ten malý bufík od webasta i za 14000,-, což by bylo fajn, ale nikde nemůžu přesně dohledat, co všechno dalšího k němu budu potřebovat a jak to zvedne náklady.

E: Koukám, že tady někdo v prakticky stejném autě bufík má, takže vestavba do varianty 55SX musí být reálná. Nikde ale nemůžu najít žádné podrobnosti, natož přímo stavební návod.

Naposledy editováno 13.12.2012 11:24:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist