Naposledy editováno 11.12.2012 19:36:14
1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavby aut pro závody
Punto je právě v tomto ohledu daleko jednodušší a "přívětivější". A bude tam snazží vestavět klasiku, než teplovzduch. Nejde mi totiž ani tak o vyhřátí interiéru, jako o ohřátí motoru, který se na krátkých trasách jinak dost ničí. A jestli je pravda, že zatímco u nafťáku je úspora nafty díky předehřevu kolem 15%, tak u benzinového motoru se může vyšplhat až k 70%, tak je pro něj o důvod víc.
Včera jsem někde našel ten malý bufík od webasta i za 14000,-, což by bylo fajn, ale nikde nemůžu přesně dohledat, co všechno dalšího k němu budu potřebovat a jak to zvedne náklady.
E: Koukám, že tady někdo v prakticky stejném autě bufík má, takže vestavba do varianty 55SX musí být reálná. Nikde ale nemůžu najít žádné podrobnosti, natož přímo stavební návod.
Naposledy editováno 13.12.2012 11:24:21