Vyrobeno: 1954 (3 kusy)
Objem: 500ccm
Konstrukce motoru: V8- 90´ - 2 ventily na válec,8 karburátorů,kapalinové chlazení,suchá spojka, 6 rychlostí
Výkon: 78 koní při 12 000 otáčkách
Hmotnost: 148 Kg
Top speed: 290 Km/h
technické zajímavosti: dvojitý kolébkový rám zahrnuje palivovou i olejovou nádrž, vynikající aerodynamika, na svou dobu výborný výkon (pár rekordů zlomila).
Nedostatkem byla vysoká poruchovost a servisní náročnost, praskající kliková hřídel.
Naposledy editováno 10.12.2012 17:31:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
Marex píše: Seikos: Zkus chvíli přemýšlet a určitě to vymákneš.
Jinak to, co je nejzajímavější na téhle mašině, je ten šílený motor
Název celého stroje je Moto Guzzi GP 500 V8
Asi jsi se zamyslel ty, že jsi to hodil do správné kategorie
Jinak jsi asi objevil ameriku