Vyrobeno: 1954 (3 kusy)
Objem: 500ccm
Konstrukce motoru: V8- 90´ - 2 ventily na válec,8 karburátorů,kapalinové chlazení,suchá spojka, 6 rychlostí
Výkon: 78 koní při 12 000 otáčkách
Hmotnost: 148 Kg
Top speed: 290 Km/h
technické zajímavosti: dvojitý kolébkový rám zahrnuje palivovou i olejovou nádrž, vynikající aerodynamika, na svou dobu výborný výkon (pár rekordů zlomila).
Nedostatkem byla vysoká poruchovost a servisní náročnost, praskající kliková hřídel.
Naposledy editováno 10.12.2012 17:31:03
1 reakcí na tento příspěvek Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
Jinak to, co je nejzajímavější na téhle mašině, je ten šílený motor
Název celého stroje je Moto Guzzi GP 500 V8
1 reakcí na tento příspěvek Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
rancher píše: Tady to šlohl...
Sice nemáš pravdu,ale pěknej odkázek. Dík. Já si to vygůůůůglil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
Marex píše: Seikos: Zkus chvíli přemýšlet a určitě to vymákneš.
Jinak to, co je nejzajímavější na téhle mašině, je ten šílený motor
Název celého stroje je Moto Guzzi GP 500 V8
Asi jsi se zamyslel ty, že jsi to hodil do správné kategorie
Jinak jsi asi objevil ameriku
1 reakcí na tento příspěvek Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
Já coby laik bych to nejdřív tipnul na prohrnovadlo na sníh.
seikos píše: Asi jsi se zamyslel ty, že jsi to hodil do správné kategorie
Jinak jsi asi objevil ameriku
Jojo. K té Americe- spíše jde o Itálii. Ale dal jsem to sem pro ty, co to neznají. Já o tomto kdysi četl v MH.
http://www.webalice....uzziOttoCilindri.htm
Mně se to strašně líbí
Hlavně bez té kapoty. Na druhou stranu, bez ní by na tom nešlo jet 290.
1 reakcí na tento příspěvek Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
malina píše: to je prostě nejvíc nejlepší!!! krása!!!
No nekecej, ty ji máš i v profilu
1 reakcí na tento příspěvek Úžasný svět závodních mašin- Guzzi Otto Cilindri
Ta kapota před přední kolo se mi moc líbí, asi si na nějaké Cafe taky jednu takovou jednou vyrobím, ale vyrobil bych ji celou z hliníku, ne z laminátu, a pak ji ještě celou vyleštit do vysokého lesku