1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda a odpovědnost majitele?
cuir píše: to sem moc nepobral.
OTP je malej technicak, pocitam
cili
Pred odhlasenim nahlasim ztratu maleho technicaku a co dal?
ve velkem TP mam napsane ,ze byl vydan novy maly technicak (spravne je to tedy ORV - osvedceni o registraci vozidla, to jen aby sme ujednotili terminologii, protoze fakt nevim co myslis tim OTP) cislo XXXXXXX a tim padem veskere predtim vydane ORV jsou neplatne.
Takze mi to nejak nehraje.
zkus mi to prosim lepe vysvetlit..asi si sedim na vedeni :D :D
No je mozny, ze se mezitim praxe zmenila, ale s tim neprocvaklym 'ztracenym' OTP se dalo normalne jezdit, i kdyz v TP byla vyznacena ztrata (ale ten se policajtum neukazuje). Policajti me staveli nekolikrat (asi 4x za 3 roky s timto autem v poloprevodu) a nikdy nebyl s timto problem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda a odpovědnost majitele?
Bubrak-ZX10R píše: No je mozny, ze se mezitim praxe zmenila, ale s tim neprocvaklym 'ztracenym' OTP se dalo normalne jezdit, i kdyz v TP byla vyznacena ztrata (ale ten se policajtum neukazuje). Policajti me staveli nekolikrat (asi 4x za 3 roky s timto autem v poloprevodu) a nikdy nebyl s timto problem.
S přechodem na nový centrální registr už si zjistí úplně všechno a hned. To, že to třeba ještě teď prochází, neznamená, že to zítra začnou řešit.
Třeba zjistí i to, jestli profesionální řidič má platný pravidelný proškolení. Platnost profesáku je 5 let od vydání, ale pokud se někdo jako řidič živí, musí mít jednou za rok 7,5 hodiny školení. Pokud ho nemá a přesto jezdí, profesák je v tu chvíli neplatný. Tohle vše už si můžou při běžný kontrole zjistit.