1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda a odpovědnost majitele?
Bubrak-ZX10R píše: No je mozny, ze se mezitim praxe zmenila, ale s tim neprocvaklym 'ztracenym' OTP se dalo normalne jezdit, i kdyz v TP byla vyznacena ztrata (ale ten se policajtum neukazuje). Policajti me staveli nekolikrat (asi 4x za 3 roky s timto autem v poloprevodu) a nikdy nebyl s timto problem.
S přechodem na nový centrální registr už si zjistí úplně všechno a hned. To, že to třeba ještě teď prochází, neznamená, že to zítra začnou řešit.
Třeba zjistí i to, jestli profesionální řidič má platný pravidelný proškolení. Platnost profesáku je 5 let od vydání, ale pokud se někdo jako řidič živí, musí mít jednou za rok 7,5 hodiny školení. Pokud ho nemá a přesto jezdí, profesák je v tu chvíli neplatný. Tohle vše už si můžou při běžný kontrole zjistit.
Janek píše: S přechodem na nový centrální registr už si zjistí úplně všechno a hned. To, že to třeba ještě teď prochází, neznamená, že to zítra začnou řešit.
Třeba zjistí i to, jestli profesionální řidič má platný pravidelný proškolení. Platnost profesáku je 5 let od vydání, ale pokud se někdo jako řidič živí, musí mít jednou za rok 7,5 hodiny školení. Pokud ho nemá a přesto jezdí, profesák je v tu chvíli neplatný. Tohle vše už si můžou při běžný kontrole zjistit.
To myslis kterej registr ted? Ten co porad nefunguje normalne a treba mestapo si nema jak zjistit podle RZ majitele? Rekl bych ale ze PCR bude mit registr jeste jinej ne?