1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
Hold lobbing všech možných prodejců, všelijakých udělátek bude vždy silnější, aby prodaly. A šíření mýtů je velice levné a efektivní, zvlášť na netu.
Důležité je umět si spočítat kolik ročně najezdím a zda se mi nějaké úpravy vyplatí a nebo ne. Obzvlášť např. u staršího auta.
A i byť úspora cca 1500 Kč ročně se časem nasbírá na slušný peníz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
Lidi co mají peněz dost spotřebu neřeší, obdobně asi jako ty, nevím.
Ti ostatní co mají hluboko do kapsy hypotéka, rodina atd. hledí na každou korunu.
A proč zbytečně platit cokoliv navíc, když nemusím. Pokud to vezmeš, že na směs budeš jezdit např. šest let ušetří 9000 kč. (při nájezdu cca 8000 km ročně)
A pokud víš o konkrétní závadě, které můžeš dát za vinu palivu E85 v takové směsi cca 33 %, tak mi nějakou uveď.
Zatím jen je všude slyšet, jak to všechno kazí a ničí motory, ale nikdo z nějakého záhadného důvodu ještě neuvedl konkretní případ. Nebo aspoň nějakou součástku s fotkou.
Co jsem viděl na youtube rozebrané motory a srovnání s jízdou čistý benzín a E85, tak motor s ethanolem byl čistější a méně opotřebený.
Naposledy editováno 02.12.2012 14:45:00
1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
Jak řešíš opravy atd. atd ? Co olej ? ředíš vodou ? protože předepsaný je drahý.
Po vás bych si chtěl koupit auto.
1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
Jinak takové názory zbožňuju.
A opravy? Bohužel nemůžu dát auto do autorizovaného servisu a nebo si koupit originál díly v Auto Kelly. Jsem hold socka, teď se mě posral xenon a já tupec si raději koupím druhý na vrakáči za 1500Kč místo originál za 15.000Kč.
Naposledy editováno 02.12.2012 17:45:29
mmks píše: třeba proto, že vše kromě platu (naopak) šlo s cenou nahoru a u benzínu v desítkách procent. Ušetřím kde můžu. Auto je nutnost (práce atd.), když máš rodinu je to výhodnější než veřejná doprava. Co si dělám s mým autem je moje věc a myslím, že nemusíš mít strach, že ode mě koupíš auto, protože to dávám dál až v době, kdy se mě rozpadá pod zadkem.
Jinak takové názory zbožňuju.
A opravy? Bohužel nemůžu dát auto do autorizovaného servisu a nebo si koupit originál díly v Auto Kelly. Jsem hold socka, teď se mě posral xenon a já tupec si raději koupím druhý na vrakáči za 1500Kč místo originál za 15.000Kč.
Napsal jsem jen svůj názor, tak mě nechytej za slovo
Nevím co sem pleteš xenon když je každýmu je jasný že to není z valné části otázka toho jestli je někdo socka nebo ne, ale rentability investice. Díly z Kelly jsou buď neoriginální, nebo je za originální vydávají (cenou) a vyrábějí je v Polsku. Autorizovaný servis sem taky nemotej, každý normální člověk se mu vyhne obloukem, takže to s finanční situací uživatele také nesouvisí.
díly, práce atd atd jdou taky s cenou nahoru, budeš tedy třeba měnit normál destičky za dřevěné, míchat nový olej se starým, požadovat po mechanikovi ať pracuje jen jednou rukou ?
Reagoval jsem jen na to, že pokud řeším 1500 Kč ročně, tak nechápu proč si někdo kupuje auto, ať jezdí mastnou tyčí.
Pro mě za mě si s tím vrakem třeba utírej zadek a lej tam vodu, až budeš někde u krajnice v lednu mávat zmrzlým pařátkem o pomoc, tak se nediv
Naposledy editováno 02.12.2012 19:00:20
2 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
Ročně je pak celková úspora i několik tisíc Kč.
A jinak jen vůl v našem státě platí i za to nemusí. Ale je to jen otázka toho jak dovedeš hospodařit se svými finacemi.
Čím víc trubek tím větší příjem do státního rozpočtu.
Potom se někteří diví, že je u nás tak draho. V Německu když ti např. obchodníci uměle zvýší něco nad cenu obvyklou, tak uvědomělí Němci to zboží schválně nekoupí i měsíc, aby donutili cenu vrátit a reálnou hodnotu. Bohužel tady to nefunguje, protože finanční gramotnost je mizerná.
U nás je realita opačná, hned jít do obchodu a nakoupit toho co nejvíc, čímž obchodníky ještě ve zvyšování ceny podpoří.
mmks píše: já taky napsal jen svůj názor. Mě to prostě na nádrži udělá 200Kč, což vzhledem k tomu, že tankuju min 2x měsíčně jsou 400Kč za měsíc, takže skoro 5.000Kč za rok. Samozřejmě můžeš mít pravdu, že se pak budu bít do hlavy a říkat si, že to za to nestálo, ale zatím jsem nenarazil ať sám, nebo někde zprostředkovaně na žádný problém.
Já spíš reagoval na sumu 1500,- za rok, páč si fakt myslím, že to laborování za takovou částku nestojí. Tak nic ve zlým
PAP28 píše: Michal1011> Protože zde ušetříš za zbytečný výdaj za benzín, pokud víš jak můžeš ušetřit i na každé pojistce v řádu cca 700 ročně, u tel. operátora, v bance atd.
Ročně je pak celková úspora i několik tisíc Kč.
A jinak jen vůl v našem státě platí i za to nemusí. Ale je to jen otázka toho jak dovedeš hospodařit se svými finacemi.
Čím víc trubek tím větší příjem do státního rozpočtu.
Potom se někteří diví, že je u nás tak draho. V Německu když ti např. obchodníci uměle zvýší něco nad cenu obvyklou, tak uvědomělí Němci to zboží schválně nekoupí i měsíc, aby donutili cenu vrátit a reálnou hodnotu. Bohužel tady to nefunguje, protože finanční gramotnost je mizerná.
U nás je realita opačná, hned jít do obchodu a nakoupit toho co nejvíc, čímž obchodníky ještě ve zvyšování ceny podpoří.
Bohužel, efekt velké červené cedule s např. sedmdestátiprocentní slevou působí na lidi jak červená na býka, je na každém, jestli má svou hlavu nebo jde za ovcí a do jaké míry ze sebe nechá dělat vola.
Jen mám obavu, že každá, za každou cenu ušetřená koruna za auto, se stejně v konečným důsledku projeví v prodejní ceně , tak je pak otázkou, zda-li to stálo za to.
Nebavím se samozřejmě o jiném segmentu
Naposledy editováno 02.12.2012 20:10:16
1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
Na to abych dělal přestavbu s řídícíma jednotkou kašlu, protože tam je ta návratnou delší a hlavně mám strach, že časem Kalouskovi dojde, že tam utíkají peníze a E85 bude taky zdaněné jak klasický benzín.
mmks píše: v pohodě . Beru to tak, že každý má jiné možnosti. Pro toho, kdo to prostě musí řešit, tak já za mě píšu zkušenost, že ZATÍM dobrý. Než jsem s tím začal, tak jsem toho hodně načetl, hledal jsem na různých forech, články atd. Postupně jsem zvyšoval poměr na 1:1 a dál nejdu. Vím, že někteří jezdí skoro na čistý (v létě). Pokud někdo má opačnou zkušenost, budu rád, když ji zveřejní a napíše, já to tam lil taky, odešlo mě to a to a já z toho okamžitě vycouvám. Nic takového jsem zatím ale nečetl.
Na to abych dělal přestavbu s řídícíma jednotkou kašlu, protože tam je ta návratnou delší a hlavně mám strach, že časem Kalouskovi dojde, že tam utíkají peníze a E85 bude taky zdaněné jak klasický benzín.
souhlas
1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
V pruzkumu otazky PROC? Nemci odpovedeli..Mam nova auta a mame si je kurvit temato srackama?
Ne diky.
Pokud vám to funguje, pak paráda a zauvažuju, že bych to jednou otestoval taky. Nemám potřebu cpát peníze benzínkám (a státu, bankám, operátorům), jen vždycky zvažuju, jestli taková úspora stojí za to. A u E85 si nejsem jistej. Nic víc, nic míň.
mmks píše: já taky napsal jen svůj názor. Mě to prostě na nádrži udělá 200Kč, což vzhledem k tomu, že tankuju min 2x měsíčně jsou 400Kč za měsíc, takže skoro 5.000Kč za rok. Samozřejmě můžeš mít pravdu, že se pak budu bít do hlavy a říkat si, že to za to nestálo, ale zatím jsem nenarazil ať sám, nebo někde zprostředkovaně na žádný problém.
Úspora dobrá a někdo to pro nás, co nejsme rozhodnuti, alespoň otestuje na vlastní kůži. Díky za to.
Jinak za poslední rok jsem taky hledal úspory, kde mi utíkaj prachy a našel jsem třeba tohle, kdyby to někoho zajímalo, když už se bavíme o úsporách:
- Banku (KB) vyměnit za bezpoplatkovou (mBank) - 1500Kč úspora ročně
- Překopat všechny povinný ručení (2x auto, 1x moto): 3000Kč úspora ročně
- Upravit parametry životního pojištění: 2400Kč ročně
- Standby režim přístrojů doma: 1000Kč ročně
To je jen pár drobností, který nemaj na nic zásadního vliv, ale v součtu už to je pěkná suma.
Jinak ve Světě motoru testovali Octi II předělanou na E85 a ve výsledku uspora cca 15hal.Auto mělo větší spotřebu.
A hrozí další rizika..motor,vedení pal.,čerpadlo.
Něco jiného asi bude upravený auto z fabriky,třeba Focus 1,8.
Starty a chod v poho, ale bylo max k nule.
Úspora žádná, protože průměrná městském a mimoměstském stoupla o litr až litr a půl.
Jediné plus to mělo na dálnici, při 140km/h se spotřeba srovnala s benzínem, možná šla i níž, motor měl tišší chod a v těch vysokých točkách (4000ot/min, nemá to šestku ) šel pocitově líp za plynem.
Ve výsledku sem od toho upustil.
Možná při jízdě na čistý E85 by se to vyplatilo, ale co to udělá ještě se spotřebou?
Výrobce má v nabídce i FFV, ale dle katalogu jsou v palivové soustavě jiné díly než u běžného benzínu, tak že asik tam nějaké rizika poškození sou.
1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
mára929r píše: benzín se dá tankovat i za cenu kolem 33 kč/l (N95) u benzínek ONO. takže úspora s E85 je vlastně paradox
Proč paradox? U ono stojí E85 24,5 - takže tam nějaká úspora asi je: http://www.tank-ono...index.php?page=cenik
Fakt je, že v Plzni na shellce chtějí za N95 taky 32,9Kč takže tankuju teď na shell
2 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
todvora píše: Proč paradox? U ono stojí E85 24,5 - takže tam nějaká úspora asi je: http://www.tank-ono...index.php?page=cenik
Fakt je, že v Plzni na shellce chtějí za N95 taky 32,9Kč takže tankuju teď na shell
tak já to napíšu jinak - pokuď mám motor (je fuk zda v motorce nebo autě) kterej jezdí na N98 (podle výrobce), tak tam leju stejně to, co tam patří! stejný jako když mám do toho lejt 10W40, tak tam leju to, co se tam lejt má a né nic jinýho a lacinějšího , abych ušetřil!
ale pokuď si tam někdo leje něco jinýho jen aby ušetřil, je to jeho věc.
každopádně žvástům že mu to jede líp a míň žere fakt věřim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
Mr.Dan píše: Důvodem k tankování E85 nemusí být vždy jen chtíč uspořit, to si můžou myslet akorát tak hloupí motorkáři ;) Může to být taky jednoduchý způsob, jak zvýšit max. plnící tlak a zkultivovat běh motoru u přeplňovaného (samo že benzínového) motoru. Kámoš do svýho Volva 940 s motorem 2.3 LPT to láduje 1:1 a užívá si lepšího průběhu krouťáku prakticky v celym spektru (a to není žádný závodník), kdy hlavně při vyšší zátěži (dálniční kopec a plně obsazený vůz) se projeví úspora - auto jede daleko líp a přitom žere stejně, ne-li méně. Do svýho Saaba (dvoulitr HPT) už jsem teď to naposledy taky zkusil a žádnou změnu jsem zatím nepozoroval, pouze z výfuku to teď smrdí trochu jinak. Blbý je z mýho hlediska hlavně to, že bioethanol nabízejí zatím samé noname čerpačky, které důvěru v kvalitu jejich paliv příliš nevzbuzují.
taky to nechápu, ale koukám že i kdybych ti nachcal do nádrže, tak kulový poznáš
toto co popisuješ, tomu se říká "placebo" efekt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
a nepochybuju, že každej kdo šetří jezdí do práce samozřejmě osmiválcovym volvem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
No a tady jde řeč o tankování E85 do tradičních benzíňáků bez dodatečných úprav. Tam k nárůstu výkonu fakt nedojde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test paliva E85
1100Virago píše: valibuk: Ale s tím Koenigseggem je to trochu jinak - ty nové mají motor z výroby stavěný na E85. Tomu je všechno přizpůsobeno - kompresní poměr, spalovací prostor, doby vstřikování, atd. Takže když se do takhle upraveného motoru nalije benzín, samozřejmě jede hůř. Ale kdybys natankoval E85 do původních benzínových modelů, bude poměr výkonů opačný - na benzín budou mít vyšší výkon než na biopalivo.
No a tady jde řeč o tankování E85 do tradičních benzíňáků bez dodatečných úprav. Tam k nárůstu výkonu fakt nedojde