narazil jsem tedka na akce na bikers crownu na intercomy. Mají teďka zajímavé ceny a chtěl bych se zeptat kdo ma F4 a F5, a nebo nejlepe vyzkoušel oba dva, tak jesli je F5 o tolik lepší než F4. Jezdím většinou s přitelkyni ( každý své moto) tak jesli F4 bude dostačovat, popřípadě pokud někdo ve skupině ma F5, je schopen se připojit na nás oba kdybysme měli F4 ?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Intercom F4 a F5
A pozor F4 a F5 jsou nekompatibilní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
no ne uplne, z F5 naparujes i dve F4 odzkouseno.... provozujeme to tak. Je to jenom o cviku se naucit to parovat a spojovat ve zpravnem poradi. Spojovat pouze pres tu F5 rovnou je nejlepsi varianta, obracene to sice taky funguje ale obcas to bylo problemove.
Ale jinak to fungovalo dobre, dokonce pokud se spojeni rozpadlo(nekdo ujel nebo zustal pozadu) tak pak stacilo aby si clovek zmackl tlacitko pro pripojeni a vše fungovalo jak po másle.
Tak pokud budete chtít neustále jezdit ve třech a více tak doporučuji F5 pro všechny. Pokud opravdu jenom ve dvou tak stačí F4 holt s vědomím že se z jiným párem F4 nespojíte.
koukám právě že mezi F4 a F5 je vcelku velka cenový rozdíl, a že jesli je to jenom o tom že na F5 prdnu 6 lidí pokud i oni maji F5, tak mě to přišlo zbytečné,
větší váha je u mě kvalitní zvuk popřípadě ať to při 100 metrovem rozestupu nevypadává apod.
Jak tak čtu takže teoreticky pokud by kolega měl F5, tak ja a přiťule se na něj připojíme oba dva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
Naposledy editováno 30.11.2012 15:14:11
2 reakcí na tento příspěvek Intercom F4 a F5
Varha píše: Za kolik je tam mají? Já plánuji koupit toto: http://www.kmbikers...m-na-motorku [/quote] však zrovna ty F4 budou za podobný prachy ne? čínský intercomy se daj pořídit i za polovinu ne?
S borcem co ma stejnou masinu sme se potkali a jeli spolu na akci. Ja mam F4, pouzivame ji s zenou na cestach na jedne masine. Obcas mame problem to sparovat. Jak uz bylo psane, je potreba se naucit ten postup co zapnout prvni, co druhe jak dlouho to podrzet a kolikrat to zmacknout a pak se to chyti. nekdy s tim ale bojuju aji pet minut :D :D
ovsem zpet k veci. S kamosem co sme jeli a ja mel F4 a on F5 tak nam neustale vypadavala komunikace. Obzvlast ve meste. Kdyz sme jeli mimo mesto po okresce tak to bylo docela dobre, ale v zastavbe katastrofa...
Naopak s pritelkyni kdyz sme nekde zabloudili a ona se sla podivat pesky pres silnici a za X baraku a jeste prosla nejakou jinou ulici tak nam to ani jendou nevypadlo.
Takze F4 a F5 jse sparovat, funguje to ,ale funguje to velmi divne.
F4 s F4 neni problem
jak funguje F5 s F5 netusim, ale tam asi problem nebude.
Srozumitelna mira je u nas na blackbirdovi zhruba do 160km/h, kdyz jedeme vic tak uz zenu spatne slysim a nerozumim ji.
Dulezite je koupit spravnou montazni sadu mikrofonu do helmy. Zena ma bohuzel v integralce mikrofon urcenej do otevrene helmy, takze to neni idealni. Proto ji asi neslysim nad tech 160. Ona me slysi prej docela dobre. Je pravda ,ze od ni chytam i zpetne vazby hluku pres jeji mikrofon do svejch sluchatek.
Budu muset koupit pro ni mikrofon do integralky. Ale i takhle se to da pouzit.
Koupil sem totiz spatnou sadu. Bylo tam psane ,ze je to set pro dve helmy. Kupoval sem to po netu a kdyz to prislo tak tam byla jen jedna BT jendotka a prave dve sady sluchatek a mikrofonu z cehoz jedna sada do integralky a druha do otevrene a myslenka prodejce a zavadejiciho popisu byla takova ,ze je to pro nekoho kdo ma vice ryznych helem a bude jen prehazovat jednotky. Coz sem nepochopil a tak sem musel dokoupit samostatne jednotku. Nakonec dokoupim aji tu mikrofonovou sadu.
kazdoapdne eFka sou dobre komunikatory... sme spokojeni. hodne nam to ulehcilo cestovani.
EDIT: jeste jen doplnim , bezproblemu se mi to sparuje s mobilem, kde muzu pustit hudbu nebo telefonovat. Druha strana ani netusila ,ze jedu na masine, ze prej me slysela naprosto ciste a perfektne.Ja jeho taky.
Hudba je take v pohode, jen by to mohlo bejt obcas hlasitejsi... kdyz se nahraje skladba co ma mensi hlasitost tak uz v tom komunikatoru neni moznost jejiho vice zesileni a tim padem ¨sou tyto skladby hure slysitelne.
a to ej asi vse co me napada.
Jo a neboj se v pripade montaze pouzit tu 3M oboustranou lepici pasku. Je to lepsi nez ta montazni sada. Mel sem to nejprve na te montazni sade ,ale kdyz sem jel tak me sralo ze to povrzava a vydava zvuky a je okolo toho moc velkej aerodynamickej hluk. Tak sem to zdemontoval a nalepil na tu dodanou 3M pasku a drzi to jak svina. Odmastil sem povrchy a proste prilepil. hned je vetsi klid a drzi to fakt dobre. ja mel zezacatku obavy aby to neupadlo :)
Naposledy editováno 30.11.2012 17:10:55
3 reakcí na tento příspěvek Intercom F4 a F5
má smysl použít to do otevřených helem?(chopery) Není to příliš háklivý na šumy z větru? Zajímá mě hlavně ta možnost komunikace mezi mnou a mojí ženskou na druhej motorce, ale abyto bylo dobrý i když mi bude dělat batoha. Děkuji.
edit: Cuir právě psal, že to nebylo ideální, ale v těch odkazech stojí, že je to určeno pro všechny typy helem, tak nevím.
Naposledy editováno 30.11.2012 18:50:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
Yura píše: Jestli ještě můžu, vstoupím vám sem s dotazem:
má smysl použít to do otevřených helem?(chopery) Není to příliš háklivý na šumy z větru? Zajímá mě hlavně ta možnost komunikace mezi mnou a mojí ženskou na druhej motorce, ale abyto bylo dobrý i když mi bude dělat batoha. Děkuji.
edit: Cuir právě psal, že to nebylo ideální, ale v těch odkazech stojí, že je to určeno pro všechny typy helem, tak nevím.
ja jen psal ,ze neni idealni pouzit mikrofoni set urcenej pro otevrene prilby do integralky.
Takze bych se nebal otevrene prilby a spravneho mikrofoniho setu, protoze s otevrenou prilbou nejezdis na masine co jede rychle... takze tam problem nevidim. to bude urcite fungovat dobre.
takhle vypada sestava do integralky
a takhle vypada sestava do otevrene prilby)
jedinej rozdil je v tom mikrofonu. Pro integralni prilby je to na dratku a na takove gumove zakladne ,kterou oboustrankou prilepis na celist pred pusou.
Pro ty otevrene je to v ohebnym bovdenu a mikrofon je chranenej takovym molitanem, prave aby byl eliminovanej hluk. Je to neco jako ty bambule na mikrofonech zpravodaju :)
ale kdyz takovej mikrofon pouzijes do integralni prilby tak na nej od hrudniknu proudi mnohem vice vzduchu a dela to neplechu. Sam meni svoji pozici a proto pri vyssi rychlosti uz neni rozument. Ale s otevrenou prilbou se na rychlejch masinach nejezdi. Proto je potreba dodrzet urceni mikrofonu pro dane typy helem. Pak bude vse fungovat na jednicku.
Vyhodu v Interphone vidim hlavne v tom ,ze cokoli se da koupit samostatne...coz se mi libi.
Naposledy editováno 30.11.2012 19:56:23
1 reakcí na tento příspěvek Intercom F4 a F5
Yura píše: Jestli ještě můžu, vstoupím vám sem s dotazem:
má smysl použít to do otevřených helem?(chopery) Není to příliš háklivý na šumy z větru? Zajímá mě hlavně ta možnost komunikace mezi mnou a mojí ženskou na druhej motorce, ale abyto bylo dobrý i když mi bude dělat batoha. Děkuji.
moje zkusenosti jsou takovy, ze vyklopka (+set pro vyklopku) ma lepsi zvuk (lepe rozumet, mene okolnich ruchu) nez integrala :)
Weithfisto píše: a když mám vyklopku ? to de v cajku ?
kdyz mas vyklopku tak musis pouzit set pro otevrene helmy , prave aby si mohl vyklopku vyklapet.
Mel sem vyklopnou helmu.
lepsi zvuk jak uz tu nekdo psal je proto ,ze vyklopka ma vesmes velmi dobrej bradovej deflektor a ma take vice mista pred pusou oproti integralce a i tak ,ze ma pred pusou vice mista, coz se zda ,ze by tedy mela bejt jakoze vetsi dira pro prostceni hlavy ,tak sem nejak nepotkal vyklopku ,ktera by sla nasadit zavrena. A to prave z duvodu toho masivniho bradoveho deflektoru. Vzdy sem musel kazdou vyklopku otevrit , nasadit a pak zavrit. Jedine kdy mi sla vyklopka nasadit tak bylo kdyz sem ten bradovej deflektor zcela vyndal, ale jinak kdyz sem se snazil propasirovat v zavrenem stavu dovnitr tak to pres nej neslo a riskoval bych jeho poskozeni.
a takhle to nejak vypada ve vyklopce.
takze presne jak je videt i na tomto obrazku.
vice mista pred pusou jako u kazde vyklopky pro pouziti mikrofonu do otevrenych prileb, velmi dobre je mikrofon diky masivnimu bradovemu deflektoru chranen pred proudenim vzduchu okolo mikrofonu zespod do helmy.
Pri vyklopeni se to pak chova jako klasicka otevrena helma se kterou clovek nejede rychle. Takze ani ve vyklopkach neni problem.
preju vsem dobrej vyber ;)
no a hlavni duvod proc se neda pouzit mikrofon pro integralku je asi kazdemu jasnej.
Mikrofon pro integralku ,kterej se LEPI na predni stranu prilby zevnit by jaksi znemoznil diky ümisteni a dratovemu propoji moznost vyklopit prilbu bez poskozeni dratoveho vedeni k mikrofonu. :)
projistotu sem to napsal.
kdyz sem si vzpomel na tohle vlakno.
http://www.motorkari...&p=1#goto6822998
:)
Naposledy editováno 30.11.2012 23:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
Varha píše: Za kolik je tam mají? Já plánuji koupit toto: http://www.kmbikers...ku [/quote]nekupovat.
sice to funguje obstojne
ale konektor na sluchatka nahovno.
hlasitost nic moc .
a kdyz to das naplno tak to vazbi.
jinak ja slysim babu tak do 120 baba me do 100.
dosah bezproblemu.
vyuziti finalni ve meste domluva kudy kam mimo mesto pouze hudba.
Naposledy editováno 01.12.2012 10:52:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intercom F4 a F5
Varha píše: evil_oko> A v jaké to máš přilbě? Ono docela záleží i na tom jak je těsná ne?
no to ze to vazbi a ze je spatnej konektor na sluchatka tesnost prilby neovlivni :)
nehlede na to, ze u interphone se daji veci jednotlive dokupovat. U tohohle o tom dost silne pochybuju.
1 reakcí na tento příspěvek Intercom F4 a F5
Naposledy editováno 03.12.2012 10:19:49