globalmoto_duben_nolan





Téma: Motorovka nestertuje
 
28.11.2012 v 11:21
Zdarec dostala se mě do ruk motorová pila značky OLEO-MAC řeže uplně nádherně,ale nejde nastartovat
Nevim čím to je,ale startování je katastrofa. Svíčka krásně háže jiskru,sitič mam vytažený,benzín správně naředěný tahám jak blbec jednou i dvě hodiny a totálně zmáchaný sem to chtěl hodit do kopřiv !!!
Ňekdy udělá jen plk plk a zas nic.
Z toho najednou chytne a po zahřátí chytá na šup.
Na druhý den přijdu a zas hovno
Máte nějaký nápad,nebo fintu jak na to ?
Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:21 | Nahoru | #1
A zkoušels ji roztlačit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:29 | Nahoru | #2
FiZzeR> Ty vole to mě nenapadlo A na jedničku ,nebo na dvojku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:30 | Nahoru | #3

WVigo píše: FiZzeR> Ty vole to mě nenapadlo A na jedničku ,nebo na dvojku?



na dvojku, a nezapomeň sklopit stojánek

1 reakcí na tento příspěvek Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:32 | Nahoru | #4
někdy vloni jsem řešil to samý...rozebraj sem karbec, vyčistil, seřídil, ale ve finále to moc nepomohlo. Zapalování je tam na pevno, takže buď jinou svíčku nebo ten karbec poštelovat. Zkus třeba o půl otáčky přidat na L šroubu

(reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:45 | Nahoru | #5
Zil> Jo karbec sem taky čistil,jen kdo ví kdo se v tom rýpal přede mnou.
Takže jestli pohnu šroubkem vpravo bo vlevo nevim kdy tomu pomáhám

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:49 | Nahoru | #6
tak to zašroubuj na doraz a podle manuálu nastav.... a začni svíčkou

jak to udělá plk plk tak vypni sytič a startuj, jinak to uleješ

1 reakcí na tento příspěvek Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:51 | Nahoru | #7
Seřizovací šrouby - trysky slouží k nastavení optimální pohonné směsi pro motor, dodržení maximálních otáček. Jejich správným nastavením je zajištěn spolehlivý chod motoru s využitím jeho předností - akcelerace, nízké spotřeby, výkonu a kroutícího momentu. L je bohatost směsi a nastavuje se (bez omezovače, který se musí sundat) při teplém motoru a čerstvé směsi tak, že se nastaví základní nastavení většinou 1 otáčka od opatrného zašroubování (nyní ale už toto u více typů karburátorů, resp. motorových pil neplatí z důvodu vyšší citlivosti motorů na chudou směs a požadavku emisních limitů) a potom vyšroubovat o 1 otáčku. V tomto stavu se za chodu motoru otáčí pomalu na obě strany a nalezne se poloha s nejvyššími ještě pravidelnými otáčkami, od této polohy cca o 1/4 otáčky přidat. Upravit volnoběh (T, S dle výrobce) je to pouze dorazový šroub, není to tryska. Volnoběh se nastaví tak, že řetěz nesmí mít náznaky pohybu. H - je nastavení max. otáček a opět se vychází ze základního nastavení, uvedeného většinou v návodu. U motorových pil bez elektronického omezovače otáček lze snadno nastavit poslechem, po základním nastavení motor musí jakoby čtyřtaktovat, nesmí se vytáčet do ztracena. Vždy je vhodné a správné nastavovat od nižších otáček, aby se nestalo, že se motor bude při zkoušce zbytečně přetáčet, resp. zkoušení provádět krátce, jen po dobu nutnou, ke zjištění stavu. Po správném seřízení by měl motor správně akcelerovat, měl by mít správný výkon (vysoké otáčky - motor má malou sílu, resp kroutící moment), studený start by měl být snadný (L příliš chudě nastavený - zavřený - motor po vypnutí sytiče zhasne po krátkém zvýšení otáček, nebo má velkou díru po přidání plynu i po delší době). Vše je nejlépe dělat ve stavu po údržbě a nakonec se vyzkouší pila v řezu a případně se díky vyššímu prohřátí motoru jemně seřídí. Při zkoušce v řezu je nutné mít bezchybně naostřený řetěz, jako vždy.

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:53 | Nahoru | #8
Oleo Macy jsou fakt snad kus od kusu, máme od nich 2 motorové kosy (rozdílné modely). Jedna se chová přesně jak popisuješ ty, vše tak jak má být a stejně za to taháš 20 minut než chytne, jak je ohřátá tak chytá na drc. Druhá chytne za každých podmínek okamžitě. Nechápu.

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:54 | Nahoru | #9
takže shrnuto, dej to do servisu nebo někomu kdo to umí... popř. jestli to není bůhvíco hoď to do těch kopřiv a kup si na vánoce husqvarnu

(reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:55 | Nahoru | #10

FiZzeR píše: na dvojku, a nezapomeň sklopit stojánek



Woe Dyk je to automat, to nende roztlačit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 11:58 | Nahoru | #11
Zil> Právě že manual nemam tak dík za info, zítra se s tím skusim pohrát.

(reakce na) Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 12:01 | Nahoru | #12
WVigo> Jinak mě se na oleomatce povedl propálit píst Řezala sice, jen se jí nechtělo do vysokejch otáček a moc nestartovala sámo. Sundal bych tedy i hlavu. To je v minutě

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 12:04 | Nahoru | #13
mě se zase povedlo propálit olejovou nádrž...

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 12:05 | Nahoru | #14
To je u OM vlastnost. Mám od nich křovinořez a je to podobný. Proto jsem pilu koupil Stihl...
Trochu mi pomohlo použití 98 oct. benzinu a ten olej od Stihlu.

Motorovka nestertuje

28.11.2012 v 12:52 | Nahoru | #15
Jo taky tuhle krásku mám,přišel jsem k ní jak slepej k houslím ale je to trest i zadarmo Tahle teda skoro 2 roky stála a přesně,chytla ohřála se a šla nešla.Někdy pět minut někdy 15min,pak jen na volnoběh a pak už nic.Ta moje funguje na startování bez sytiče.Když ho dám tak ani boha...Měl jsem jí u chlápka co pily opravuje a říkal jak takhle dlouho stojí že se tam usadí bordel z benzínu a zalepí se to.Takle mě to rekl.Takže jí celou vyčistil a zatím dobrý...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist