1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
_Deny_ píše: xt660x jsem mel a muzu rict ze sice vypada velika ale stejne ve finale zjistis ze je ti to male:D ja mam 190 cm tak vim o cem mluvim:D muzu porovnavat i s Husqvarnou kterou jsem jezdil a nejaky dramaticky rozdil tam neni.. dokonce se mi na Huse sedí líp protože má výš sedlo... Jinak rozvor je zhruba stejnej takze Husa klame tělem.. Co se tyce jizdy tak za mě určitě vede Husqvarna protože podvozek XTcka je bláto jeste umocněné tím kolik ta mašina váží a podvozek se neda poštelovat...
podvozek jde poštelovat...jen tam nemáš helblátka a hraješ si např. s pružinama a hustotou oleje
- xt je univerzální motorka "jako motard"
- sm a smc jsou výrazně ostřejší motorky. motorem, podvozkem, geometrií
pokud chceš motarda na kravení kolem baráku a jsi ochoten odpustit nepohodlí a větší provozní náklady, jsou ktm lepší. když chceš univerzální motorku, na který se pohodově projedeš, pak xt
a jestli chceš jezdit delší rovinky rychleji, pro 20 km "po dálnici plnej" není stavěný ani jeden z motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
SuperPivis píše: urcite lepsi svezeni nez na xt
Hlavně na cestování do školy a kolem komína. Tam ten rozdíl hned pozná .
Souhlasím s Marianem . Jen bych radši místo XT vzal FMX650, trochu ho potunil a ono by to i jelo .
A vubec neni to jedno? At si novy2 projede ty masiny a bude vedet co mu sedi.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motárda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
Novy2 píše: Ještě přemýšlím o volbě např KTM 530 sm... nebo 450 sm... jen musím propočíta kolik bude stát údržba..
Pokud nejezdis zavodne, tak se za udrzbu vejdes do tech 1000 kc za mth. Plus gumy a beno.1 reakcí na tento příspěvek Výběr motárda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
Petr-RSV píše: Tu 690SM jsem měl asi 2 týdny doma. Na živo nevypadá zase tak zle, je málá - ale to je u motarda spíš plus, protože díky kompaktní stavbě se na tom jede jako na kole a dají se s tím dělat slušné vylomeniny. Motor byl fakt výborný, táhne pěkně, jen musí člověk pořád řadit (jako na 125 ccm). Vzala si kolem 7 litrů spotřeby (asi daň za výkon). Jediné, co mě zklamalo byly brzdy a podvozek, které vůbec neodpovídaly chvalozpěvům z recenzí (to i můj bawor brzdí a tlumí líp). Ale podvozek by šel snad nastavit a brzda se holt musí mačkat silněji. KTM má parádní rám, který podrží v náklonu a nehne se ani o mm. Do města je to velice zábavná motorka a docela dělá problém jezdit oběma koly po zemi...
no cece obavam se ze uz maloco by mohlo mit lepsi odpruzeni nez tvuj bawor :) to by bylo smutny kdyby rozpoctova KTM tlumila lip nez HaPecko :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
Petr-RSV píše: assassin> Tak o KTM se říká, že má super podvozky, je to novější technika (můj Ohlins je konstrukce tuším 2006 a vidle ještě stařší), navíc je KTM lehčí, tak by to mělo fungovat jako celek líp...
no me nejak s tou "novejsi technikou" nekoresponduje ta zadni jedotka naprimo bez prepakovani... s tim ze je progrese z meho pohledu "doprasena" promennym tlumenim podle zdvihu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
Petr-RSV píše: Tak o KTM se říká, že má super podvozky, je to novější technika (můj Ohlins je konstrukce tuším 2006 a vidle ještě stařší), navíc je KTM lehčí, tak by to mělo fungovat jako celek líp...
Co jsem zase vyčetl a slyšel, tak sériový WP jsou na tom dost bídně. HP jede v terénu jako žehlička
assassinn píše: no me nejak s tou "novejsi technikou" nekoresponduje ta zadni jedotka naprimo bez prepakovani... s tim ze je progrese z meho pohledu "doprasena" promennym tlumenim podle zdvihu...
Však už se zase pomalu vrací k přepákování, ale i s PDS jim to fungovalo pěkně.
Novy2 píše: Uvalak> 1000 kaček za 1 motohodinu?! To si se doufám upsal!! Počítal jsem že když najedu cca těch 3000 km za sezonu tak že za olej a filtry dám tak kolem 4500.. plus gumy a béňo...
Tak on spíš vychází s ostrýho nasazení a má taky nějaký svoje zkušenosti. Taky mi to připadá dost, když z toho vyjmul ještě gumy a benzín, protože za 200 Mth bys to měl 200t, což je na novou motorku. A 200 Mth (max 7000 km, podle toho, jak to kdo přeúpočítává) by měl silný 4T vydržet snad bez zásahu do motoru, kromě ventilů. Ale nevím. Podle stylu jízdy a štěstí si k tomu připočti, nějaký páčky, plasty, řetězovku, nějaký ty hadříky na sebe, ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
Novy2 píše: Uvalak> 1000 kaček za 1 motohodinu?! To si se doufám upsal!! Počítal jsem že když najedu cca těch 3000 km za sezonu tak že za olej a filtry dám tak kolem 4500.. plus gumy a béňo...
Ne, neupsal. Tech 1000 kc je spis pri hodne ostrym uziti, ale kdo by s tihle jezdil pro rohliky, bud plnej plyn, nebo plny brzdy Tvoje predstavy, ze tam budes lejt jen olej jsou krapet mylny... Uz jenom az to koupis tak do ni nasypes aspon desitku. Za 100 mth to mas tak 15 litru oleje po 400 + filtry cca 200 co vymena, tak 2 retezovy sady, kazda 5000, tak patery desticky po 1000, v zime udelat GO motoru, podvozku, vsechny loziska, naplne to mas tak 40, kdyz si to nedelas sam. Pak blastry, plasty o ostatni veci co rozbijes. To ze to chce jesze dodavku nebo vozejk a vstupy okruhy taky nejsou zadarmo snad nemusim vypravet. Pokud a tim hodlas jezdit nornalne, tak si kup SMC.Uvalak píše: Ne, neupsal. Tech 1000 kc je spis pri hodne ostrym uziti, ale kdo by s tihle jezdil pro rohliky, bud plnej plyn, nebo plny brzdy Tvoje predstavy, ze tam budes lejt jen olej jsou krapet mylny... Uz jenom az to koupis tak do ni nasypes aspon desitku. Za 100 mth to mas tak 15 litru oleje po 400 + filtry cca 200 co vymena, tak 2 retezovy sady, kazda 5000, tak patery desticky po 1000, v zime udelat GO motoru, podvozku, vsechny loziska, naplne to mas tak 40, kdyz si to nedelas sam. Pak blastry, plasty o ostatni veci co rozbijes. To ze to chce jesze dodavku nebo vozejk a vstupy okruhy taky nejsou zadarmo snad nemusim vypravet. Pokud a tim hodlas jezdit nornalne, tak si kup SMC.
Uplne jasna a pravdiva odpoved.. nemyslim si ze by si to student mohl dovolit, pokud teda nema nekoho kdo za nej vse caluje.. Do ostryho motarda bych nesel,, ne ze bych nechtel,ale proste ten servis to je mazec. ale neco za neco,tak to uz chodi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda
motor ti 300 mth klidně dá, tedy cca 10 tisíc za sezonu... 100 mth 15 litru oleje?? kam ho liješ? 15 mth po 1 litru, 6-7 výměn, kupoval sem za 250 litr myslím, s filtrem se v pohode vejdeš do pětikila... podvozek me vyšel na 4 tisíce i s prací (olej, futra, gufera), sada těsnění i s ložiskama mam dojem kámoš kupoval na ebay za dva tisíce... ojnice s pístem taky vyšla hodně pěkně... řetězová sada 3 tisíce... gumy souhlas ty mizí hodně rychle
při cestovním hobby použití se podle mě dá dostat tak na cca 30-40 tisíc
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motárda
Jinak uvalakuv vypocet dela 64 tisic a ne 100
edit; jinak na hobby jezdeni by to vyslo min.
Naposledy editováno 30.11.2012 18:14:20
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motárda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X | Lingos | 1 | 13.5.2024 v 10:37 ja1 |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X | Wintrez | 4 | 30.4.2024 v 07:56 pepe100 |
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X | Ghost-CBR1000rr | 11 | 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |