globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motárda
Ahoj rád bych letošní zimu koupil taky nějakou mašinu aby bylo na čem od jara jezdit. Jen se nějak nemůžu rozhodnout jakou, mám 195 cm.. rád bych motárda, kterej mě však úplně nezrujnuje ale bude mít taky nějakej výkon. Líbí se mi docela Yamaha xt660x vypadá velká... jen se bojím té hmotnosti.. Co se týče financí tak na ní mám tak do 100000. Jezdit s tím budu do školy a kolem komína. Díky..;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda

29.11.2012 v 10:59 | Nahoru | #1
assassin> Tak o KTM se říká, že má super podvozky, je to novější technika (můj Ohlins je konstrukce tuším 2006 a vidle ještě stařší), navíc je KTM lehčí, tak by to mělo fungovat jako celek líp...

(reakce na) Výběr motárda

29.11.2012 v 11:09 | Nahoru | #2

Petr-RSV píše: assassin> Tak o KTM se říká, že má super podvozky, je to novější technika (můj Ohlins je konstrukce tuším 2006 a vidle ještě stařší), navíc je KTM lehčí, tak by to mělo fungovat jako celek líp...



no me nejak s tou "novejsi technikou" nekoresponduje ta zadni jedotka naprimo bez prepakovani... s tim ze je progrese z meho pohledu "doprasena" promennym tlumenim podle zdvihu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motárda

30.11.2012 v 08:50 | Nahoru | #3

Petr-RSV píše: Tak o KTM se říká, že má super podvozky, je to novější technika (můj Ohlins je konstrukce tuším 2006 a vidle ještě stařší), navíc je KTM lehčí, tak by to mělo fungovat jako celek líp...


Co jsem zase vyčetl a slyšel, tak sériový WP jsou na tom dost bídně. HP jede v terénu jako žehlička

assassinn píše: no me nejak s tou "novejsi technikou" nekoresponduje ta zadni jedotka naprimo bez prepakovani... s tim ze je progrese z meho pohledu "doprasena" promennym tlumenim podle zdvihu...


Však už se zase pomalu vrací k přepákování, ale i s PDS jim to fungovalo pěkně.

Novy2 píše: Uvalak> 1000 kaček za 1 motohodinu?! To si se doufám upsal!! Počítal jsem že když najedu cca těch 3000 km za sezonu tak že za olej a filtry dám tak kolem 4500.. plus gumy a béňo...


Tak on spíš vychází s ostrýho nasazení a má taky nějaký svoje zkušenosti. Taky mi to připadá dost, když z toho vyjmul ještě gumy a benzín, protože za 200 Mth bys to měl 200t, což je na novou motorku. A 200 Mth (max 7000 km, podle toho, jak to kdo přeúpočítává) by měl silný 4T vydržet snad bez zásahu do motoru, kromě ventilů. Ale nevím. Podle stylu jízdy a štěstí si k tomu připočti, nějaký páčky, plasty, řetězovku, nějaký ty hadříky na sebe, ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X Lingos 1 13.5.2024 v 10:37 ja1
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X sniper931 5 13.5.2024 v 09:08 svobodik
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X Wintrez 4 30.4.2024 v 07:56 pepe100
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X Ghost-CBR1000rr 11 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6


TOPlist