Chtěl bych požádat každého kdo má zkušenosti s ostrýma endůrama. Jsem začátečník rychle se učím moje první ježdění bylo na fe 550 e husárkovi a ten mi rovnou řekl že tahle kubatůra není pro mě :D Jde mi o pole louky cesty lesy výjezdy kopce řeky bahno občas trať. Poraďtě s výberem mota beru jaký koliv návrh jestli na rok nějaký cr nebo yz a potom enduro jestli 4t nebo 2t investice bude čistě za koupi max 80K chtěl bych vědět jaký budou servisní intervaly a dostupnost dílu.. Předem děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota na enduro..
Pokud fakt začínáš,tak pro začátek kup něco "tupějšího" alá XR400R,WR400 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota na enduro..
prackarr píše: Ptáš se na enduro a polovina motorek,co tam máš jsou motocrossy...
Pokud fakt začínáš,tak pro začátek kup něco "tupějšího" alá XR400R,WR400 a pod.
Uvalak píše: No ale s tim je na trati druhej. Kamos si koupil taky XR a za pulroku co jezdi ho uz sere jaky je blato, ze se s tim neda na trati normalne jet. Pokud ma na koupi 80 tak proc nevzit ostrou at uz 250 nebo 450 kdyz by chtel spis enduro vyletnicit. Na vyjezdy a trat bude pro zacatek urcite prijemnejsi 250 a aspon se nauci tahat
Jde o to,jestli tu trať fakt bude jezdit. Většina z těch,co se takto ptají,tam ve finále bud vůbec nejdou,nebo jen jednou. V tom ostatním máš pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota na enduro..
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota na enduro..
ondralis píše: Trat je vedle ve vesnici jde me spis o vyjezdy na celi den lesy apod. Nejvic se me zamlouva exc f 250 08 vejs, ale co jsem se tady docetl nevim jestli na les lepsi pro zacatecnika lepsi 2t nebo 4t... Napiste pls nekdo strucne skusenost s ktm exc 250 a honda crf 250r jaka vic vydrzi pomer vykon kvalita. Kazdopadne dekuji za vsechny rady...
Pokud chceš srovnávat CRF a EXC,musíš Vzít CRF250X a ne R. R je cross,a EXC enduro. Mícháš hrušky a jabka.
motorku,co chytá a neuchlastává se
umět to startovat
a být chytrý.
Když to v kopci zahodí a pak místo toho,aby to z kopce rozjel,tak to sjede a dole pak startuje,tak je to blbec. Co já se nahučel do borců,aby to nedělali....
2 reakcí na tento příspěvek Výběr mota na enduro..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota na enduro..
Dočteš i o rozumný radě, co máš udělat po koupi jetýho ostrýho stroje .
Abys nakonec nezjistil, že jsi koupil za 8 pětek motorku, za "pár dnů" ježdění tě repase bude stát 35 - 40 litrů (nikdo ti nezaručí, že se to nestane a těch, co si mysleli, že je to mine, je tu dost a dost) a potom zjistíš, že např. funglovka Gas Gas 250 model 2012 stojí 129000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota na enduro..
Asi nejzásadnější je, že 250/4t není tak jedovatá a ve finále na tom dáš mnohem víc (enduro) než na ostrým 300/250 2t ....nehledě na to, že to tak moc neutahá....Osobně neznám moc lidí, co by při jízdě na 250/4t byli pomalejší/neco nedali kvůli výkonu.
Jinak jezdím na 300 2t, můžu jenom doporučit, ale je to na tom pekelně těžký a chce to mnohem víc citu jak na 4t
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota na enduro..
Uvalak píše: ...250 te nuti tahat a je mnohem zabavnejsi. Oproti 450 je mnoho lehci priblizne jako ty 300 2T, ale to bych zacatecnikovi spis nedoporucil, prece jenom kdyz se rozmeci, tak to lita Vsechny kubatury jsem mel nebo mam, takze mam srovnani
,dík.
Jen mi přijde, že stejná váha jako u 2T a fun factor je docela "draze vykoupený" v nákladech na servis. v čem je jinak fígl, že 4T a 2T motor váží stejně. Předpokládám, že podvozek bude stejný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota na enduro..
Bobulus píše: Janek>
Asi nejzásadnější je, že 250/4t není tak jedovatá a ve finále na tom dáš mnohem víc (enduro) než na ostrým 300/250 2t ....
Tak proč snad veškerá enduro špička jezdí na 2T? To je, uznávám, blbá otázka nebo spíš argument. Vím, že normální smrtelník využije mnohem víc výhod 4T.
Protože na tom umí a poznají každý kilo a koně....tudíž celkem jednoduchá rovnice...
Jakože šel jsem do 2t hlavně kvůli cenové nenáročnosti na servis...ostatně na hodně komplikovaný pasáže je 2t(pokud nevrkneš moc a neotevře se prívěra) asi lepší...ale zas na výjezdy je 4t lepší...
Ono to je stejně ale všechno o rukách...
Obecně 250 4T tě naučí jezdit, už jen proto, že musíš řadit a toho výkonu tam uplně na rozdávání není. Jestli máš do 75Kg, tak to půjde, ale pokud máš 100kg, už to bude znát.
EXC 250 okolo mě mají trochu větší nároky na servis motoru než třeba WR....
EXC300 s nejslabším natryskováním táhne pěkně odspodu, reakce na plyn je pěkná a jen je potřeba znát místo, kdy se otevře, to pak jede i přidušená....je hodně lehká na předek oproti 4T, takže trochu o zvyk a charakter motoru je uplně jiný...ale je to o zvyk.
Každopádně 250 4T ti opravdu hodně odpustí, je lehká a manévrovatelná...300 2T ti nic moc neodpustí, umí kopnout i přidušená....
Motor u 4T je vzdy na repas narocnejsi, ale velke objemy vydrzi hodne, 250 se dost honi a samozrejme se musi delat casteji. Hodne si okolo kluci chvali Yamahy...
2T vydrzi mene, ale financne je to mene narocne, takze i ta 250 bude proti 4T daleko mene narocna na finance. Treba na 450 exc jsem resim repas bez ventilu za nejakych 23tis vc mechanickeho napinaku, u 2T se budes pohybovat tak na polovine cca. Ale pist budes asi menit o neco driv...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 19 | Včera v 06:25 Rapt0r |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 12.5.2024 v 07:27 Rapt0r |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r |
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R | Danybomber | 5 | 12.4.2024 v 11:51 Danybomber |
KTM exc-f 2009 chlazení+startování KTM EXC 250 F | Peťkooo | 10 | 3.4.2024 v 13:27 Pedl |