globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ventily
Zdravím , začali mi cvakat ventily u motorky, nevíte někdo jaké mají být ventilové vůle???

ventily

25.11.2012 v 21:36 | Nahoru | #1
Projel bych si uživatele v motodatabázi kteří ji vlastní a zeptal se jich :)

1 reakcí na tento příspěvek ventily

25.11.2012 v 21:56 | Nahoru | #2

.003" inlet and .004" to .005" exhaust ..... that's thousandths of an inch ....



tzn. pro naše poměry převod na mm zhruba: 0,08mm sací a 0,1-0,13mm výfukový

...nalezeno přes strejdu Gůgla , takže ruku do ohně za to nedám

E: stejný to bylo i pro loncina

E2: sorry, původně chybnej přepočet - uklep jsem se o nulu

Naposledy editováno 25.11.2012 22:54:38

(reakce na) ventily

25.11.2012 v 22:12 | Nahoru | #3

sharkis píše: tzn. pro naše poměry převod na mm: 0.00762mm sací a 0,01-0.0127mm výfukový

...nalezeno přes strejdu Gůgla , takže ruku do ohně za to nedám

E: stejný to bylo i pro loncina


Už si někdy seřizoval ventilovou vůli? 7 tisícin na sacím, 1 setina na výfuku .

1 reakcí na tento příspěvek ventily

25.11.2012 v 22:18 | Nahoru | #4
chtěl bych vidět ty měrky

Naposledy editováno 25.11.2012 22:18:21

1 reakcí na tento příspěvek ventily

25.11.2012 v 22:41 | Nahoru | #5
Prezentuju jen to co jsem našel - jak jsem psal - ruku do ohně za to nedám - připadalo mi to divný

E: whoops - jsem se při přepočtu sekl o desetinný místo Hodnoty v palcích jsou dobře, taaakže to dělá 0,08mm sací a 0,1-0,13mm výfukový - lepší?

E2: ...a když jste tak chytří, tak jste mu taky mohli najít, jak to má bejt, když to trvalo asi tak 2 minuty - ale to byste se museli snažit a ne jen kritizovat, Dušíni

Naposledy editováno 25.11.2012 22:53:58

(reakce na) ventily

26.11.2012 v 09:05 | Nahoru | #6
wormi> abys věděl, že takové měrky existují, tak jsem ti je nafotil. Mám je od 0,03 až po 0,30




(reakce na) ventily

26.11.2012 v 10:19 | Nahoru | #7

sharkis píše: E2: ...a když jste tak chytří, tak jste mu taky mohli najít, jak to má bejt, když to trvalo asi tak 2 minuty - ale to byste se museli snažit a ne jen kritizovat, Dušíni


Ty napíšeš totální píčovinu, ještě se pochválíš, žes tu blbost našel rychle, ale my jsme Dušíni . Ten sací ventil bude mít taky určitě toleranci pro seřízení

kovboj píše: wormi> abys věděl, že takové měrky existují, tak jsem ti je nafotil. Mám je od 0,03 až po 0,30


Tyhle měrky snad zná každý, ale wormi chtěl "vidět" měrky na 0,007 a 0,01mm, ale spíš to byla ironie nad naspanou blbostí. Zžejmě jsi to nepochopil. Doma mám i 0,02.




2 reakcí na tento příspěvek ventily

26.11.2012 v 10:44 | Nahoru | #8
Vidím, že maš motor OHV (tyčky). Nejlíp se mi osvědčilo: Ohřát motor na provozní teplotu a za tepla seřídit na nulu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily

26.11.2012 v 11:27 | Nahoru | #9

fuoco píše: Vidím, že maš motor OHV (tyčky). Nejlíp se mi osvědčilo: Ohřát motor na provozní teplotu a za tepla seřídit na nulu.


Neni nad to nekomu dobre poradit uplnou chujovinu co ? Bud tak hodnej a tohle uz nikomu prosim nerad ! NEznam motor na kerym by se serizovaly vule na provozni teplote.

ventily

26.11.2012 v 11:32 | Nahoru | #10
ty vole,, to je mazec,, ventili vzdy musis delat pri uplne studenym motoru,,

(reakce na) ventily

26.11.2012 v 11:34 | Nahoru | #11

fuoco píše: Vidím, že maš motor OHV (tyčky). Nejlíp se mi osvědčilo: Ohřát motor na provozní teplotu a za tepla seřídit na nulu.



Jsem moc zvědavý, co tu kdo ještě vyplodí

ventily

26.11.2012 v 11:39 | Nahoru | #12
a koukam ze dokonce i na nulu,,sem to prehlidnul po tom zahrati super uz neni se treba starat o nejaky vule nebo merky.. staci jen zahrat a rozebrat a utahnout na smrt a vystelovano

ventily

26.11.2012 v 11:51 | Nahoru | #13
navíc abys měl azbestový ruce, až se budeš motat kolem rozhicovanýho motoru :D

1 reakcí na tento příspěvek ventily

Skvělá odpověď, děkuji! 26.11.2012 v 14:55 | Nahoru | #14
Máš totožnej motor co já.

Sací 0,10-13mm, výfukový 0,15-18mm

ptal jsem se dovozce a tohle mi řek.
Víš jak se to nastavuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily

26.11.2012 v 15:14 | Nahoru | #15

Hippieguy píše: Máš totožnej motor co já.

Sací 0,10-13mm, výfukový 0,15-18mm

ptal jsem se dovozce a tohle mi řek.
Víš jak se to nastavuje?


A proč u týhle 125tky tak velké vůle? V manuálu výrobce je jasně napsáno S = 0,08 - 0,10 a V = 0,10 - 0,12 v mm. Tak jestli dovozce vůbec četl manuál. Tehle motor má i jeden můj jezdící klučina v týmu a vůle jsme po různých jízdách a různých nastavení nechali S=0,08 a V=0,10 a motor šlape jak hodinky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily

26.11.2012 v 15:16 | Nahoru | #16

Kovboy píše: A proč u týhle 125tky tak velké vůle? V manuálu výrobce je jasně napsáno S = 0,08 - 0,10 a V = 0,10 - 0,12 v mm. Tak jestli dovozce vůbec četl manuál. Tehle motor má i jeden můj jezdící klučina v týmu a vůle jsme po různých jízdách a různých nastavení nechali S=0,08 a V=0,10 a motor šlape jak hodinky.


Podivej se Hippiegajovi do profilu co stou motorkou dela za psi kusy a pak ber jeho vyroky s rezervou vyplyvajici z jeho pocinu.

(reakce na) ventily

26.11.2012 v 15:30 | Nahoru | #17
gugo> No tak, za toho kreténa se omlouvám. Já jezdil na tyhle vůle 7tisíc km a ventily jsem podpálený neměl. Už se to tu řešilo v jednom vlákně. Vůle ventilů 125ccm OHV
Zrovna vůle ventilů nebyla tim, co mi oddělalo motor...

Naposledy editováno 26.11.2012 15:30:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily

26.11.2012 v 18:39 | Nahoru | #18

gugo píše: Neni nad to nekomu dobre poradit uplnou chujovinu co ? Bud tak hodnej a tohle uz nikomu prosim nerad ! NEznam motor na kerym by se serizovaly vule na provozni teplote.



tak to ještě málo znáš,

není to tak dávno,co se uváděly vůle jak pro studený,tak pro teplý stroj

nicméně vůle 0 tam nebyly nikdy,to je blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily

26.11.2012 v 19:59 | Nahoru | #19
Dolph-cz> Tak nerikam ze bych mel za sebou stovky motoru, nezivim se tim, a doted jsem delal ventily vzdy podle servisniho manualu (pokud byl k dispozici) a od prvniho 4t motoru co jsem vel v prackach (skoda 1000) az doted vsechny vule byly stanovene za studena. Ale budu rad kdyz me poucis , u ceho se uvadely vule i za tepla ?

(reakce na) ventily

26.11.2012 v 21:23 | Nahoru | #20
gugo> někde mám v práci starou knížku se seřizovacíma hodnotama a ventilové vůle tam byly vždy dvoje-studené a horké.i staří mechanici a závodníci seřizovali vůle na horkém motoru.

dnes už se to nepoužívá.

ventily

27.11.2012 v 08:54 | Nahoru | #21
Ještě nedávno jsem měl v ruce manuál od čínské bugyny a tam se udávaly vůle ventilů za studena, tak i za tepla a až najdu manuál od našeho motoru Daytona, tam to bylo také tak, klidně to sem dám naskenované. Ale proč řešit u tohodle motoru takové detaily? I s proraženým blokem a vyteklým olejem jsme dojeli závod poslední tři kola. Po odmávnutí dva metry za cílem zařachtal a zdechnul a po opravě, která stála pár korun jezdil zase dál, tak je mi jedno jestli nebudu mít absolutně nastavené ventily, dle vědeckých postupů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Omezovač otáček Loncin XM 125 Matyasekk262 13 25.3.2023 v 12:40 combust
TP stejné značky na jiné motorce [1, 2] Loncin SBR 125 Spitzer, Loncin XM 125 Matyasekk262 43 26.8.2020 v 09:21 Deadman
Olej v tlumičich Loncin XM 125 Kubaaaa 6 15.5.2020 v 21:46 hycomat
Bouchání do výfuku Loncin XM 125 jokercz 3 8.7.2019 v 08:36 jurys123
jakou mohu použít správnou svíčku Loncin XM 125 smolda286 6 10.4.2019 v 10:46 Deyva


TOPlist