globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aixam
21.11.2012 v 21:12
zdar, můžu se zeptat kolik max pojedou Aixami z vlastnich zkušeností bez omezovače plynu ? Třeba Aixam Crossline ? Dik za odpovědi :))

1 reakcí na tento příspěvek Aixam

7.6.2013 v 18:00 | Nahoru | #211
ještě k tim povodním - milý škodováku, copa se ti stane, když ti na rozdělovač v milované škodovčičce špouchne trošku vody? No přeci stojíš chlapče no a copa se stane, když se ti voda dostane k dieselovýmu motouru? no přece úplný hovno, kamaráde .... a propos, copak škodováčku děláš, když potkáš traktor? Taky ho kopeš? Já s Microcarem traktory a bagry předjíždim a pověz mi, kolik tak u vás v Kolíně jezdí traktorů a dalších podobných pracovních strojů, no a kolik mopedaut?

Naposledy editováno 07.06.2013 18:00:49

Aixam

7.6.2013 v 19:41 | Nahoru | #212
Mistr.X: Milý X, copa se mi stane když na rozdělovač vyliju kýbl vody? Nic, pač ho mám utěsněný, a voda se dovnitř nedostane, a venku nedělá žádný bordel. Sání mám dostatečně vysoko, a i kdyby se tam voda dostala, tak ne v takovém množství, aby uškodila. Mám totiž motor vzadu, a vodou nejezdím na zpátečku, takže k motoru se voda moc nedostane...
Když se voda dostane k dieslovému motoru? Definuj přesně, o jaký motor jde. U Tatrovky si toho nikdo nic nevšimne, u Peugeota 205 odejde startér (potvrzeno), u Aixama? Nevím kde ten šicí stroj má sání, ale vsadím se, že ty bys měl nohy ve vodě
Pokud jde o traktory, jezdím většinou tam, kde mají zákaz vjezdu, takže je tam potkám 1x za rok, a když náhodou někde nějakej potkám, tak pokud za mnou nic nejede a já nespěchám, jedu si piánko za ním. Pokud trošku spěchám, nebo někdo za mnou jede, podřadím za 3, probudím stádo koní, a traktor bez problémů předjedu, a vsadím se, že bezproblémověji, než jakékoli mopedauto.
No a pokud jde o mopedauta v okolí Kolína, tak pár jich tu jezdí, z toho jedno má takovou pověst, že když ho vidíš, děláš vše proto, abys ho převrátil nebo minimálně na měsíc odstavil, pač je nebezpečné pro své okolí

Mistr.X píše: ještě k tim povodním - milý škodováku, copa se ti stane, když ti na rozdělovač v milované škodovčičce špouchne trošku vody? No přeci stojíš chlapče no a copa se stane, když se ti voda dostane k dieselovýmu motouru? no přece úplný hovno, kamaráde .... a propos, copak škodováčku děláš, když potkáš traktor? Taky ho kopeš? Já s Microcarem traktory a bagry předjíždim a pověz mi, kolik tak u vás v Kolíně jezdí traktorů a dalších podobných pracovních strojů, no a kolik mopedaut?



Tak... a teď tu o perníkové chaloupce... ta je mnoheem lepší.

1 reakcí na tento příspěvek Aixam

7.6.2013 v 21:36 | Nahoru | #214
Plivat na Axiam a jemu podobné tak nějak patří ke koloritu motoristických serverů. Ale plivat na Axiam a zároveň se bít v prsa se Š-742, to už vyžaduje notnou dávku smyslu pro humor :)

Aixam

7.6.2013 v 21:43 | Nahoru | #215
JohnyS08: Možná to je tím, že je mi blbý srovnávat Aixama s Octávkou nebo něčím podobným, a možná je to tím, že Š-742 mi slouží k plné spokojenosti a spolehlivosti. Bávo nemám a ani nechci, tak nesrovnávám s tím, co nemám. Můžem začít srovnávat s Daewem Matiz, kterého taky vlastním, ale myslím, že stejně je to až moc velký rozdíl mezi Aixamem a takovýmto autem Domysli si sám, nehodlám tady hájit škodovku ani matize před jinými dnešními auty, každý hold má to, co mu vyhovuje. Mě víc vyhovuje si udělat vše sám a nevrazit do toho moc peněž, (jednoduše řečeno, za málo peněz hodně muziky), než strkat do provozních nákladů víc, než do paliva samotného (nemám nájezd 50 000km/rok).

(reakce na) Aixam

7.6.2013 v 22:14 | Nahoru | #216
JohnnyS08> Zkus se někdy v té předražené skořápce svézt, nebo naopak za ní jet (v úseku, jež dovoluje plnou rychlost) a změníš názor. Krom toho jest něco jiného předjet tu hračku s osmičkovým sportsterem a předjiždět ji s autem... nemusím snad opakovat riziko dlouhých a zbytečných kolon, v kterých navíc logicky (díky nervozitě řidičů) vznikají nebezpečné situace.

Toto celé jest zlo, přicházející od žabožroutů a logické by bylo povolit tato vozítka jen k provozu ve městech - jinde tvoří zbytečnou překážku provozu a jest snad všeobecně známo, že zbytečně pomalu jedoucí řidič jest potenciálně mnohem nebezpečnější , než ten, jež jede moc rychle (=nad povolený rychlostní limit).

1 reakcí na tento příspěvek Aixam

7.6.2013 v 22:32 | Nahoru | #217
Tohle mluví za vše

(reakce na) Aixam

7.6.2013 v 23:22 | Nahoru | #218
_SHIFT_> Ten klip už jsem několikrát viděl a nikdy jsem nepochopil pointu... jde o to, že kluk na motorce po výsměchu zpomalí, aby se otočil a jel zpět (čímž vzniká dojem náhlého zrychlení "mopedauta"), nebo naopak mopedauto (s odstraněnými restrikcemi) nečekaně vyrazí kupředu, čímž klukoj na motorce "srazí hřebínek"?

J.M.K. píše: Tak... a teď tu o perníkové chaloupce... ta je mnoheem lepší.



co je na tom k nepochopení? Není ti jasný princip dieselu, nebo co? Nebo snad u vás nejezdí traktory?

K tomu videu - dělají si z ní srandu že má ošklivé auto, viz. If you got an ugly car, we´re going to let you know. - Pokud máte ošklivý auto, budeme vás informovat.

ani to video nic nemění na tom, že toto "auto" si pořídí někdo, kdo prostě nemůže mít nic jiného, nemůže mít motorku ani velké auto.

Mopedauto vs. motorka - dotyčný má zdravotní potíže, potřebuje jezdit i v zimě, nebo potřebuje vozit hodně věcí - např. já, jako každou sobotu, tedy i dnes, nandal do kufru celou bicí soupravu, vedle sebe posadil zpěvačku a jeli sme zkoušet s kapelou. Kdo z vás tohle dá na motorku?

Mopedauto vs. auto - mopedauto žere 4 litry, všude s nim zaparkuju, a cestující mají ku podivu víc místa než v kdejakým osobáku, sice to zní neuvěřitelně, ale je to tak. Uvnitř je totiž cca 170cm na délku a do todo přijde jenom jedna řada sedadel, takže místa hafo, kdo nevěří, ať tam běží... a na normální auto zkrátka a dobře nemám papíry

Naposledy editováno 08.06.2013 14:35:34
Mistr.X> Chlapče, to trochu přestřeluješ... uvažuj, že já se vrtal v motorech v době, kdy Tys za sebou tahal dřevěnou kachnu na kolečkách. Tvůj argument jest celkem zcestný už jen proto, že u dnešních dieselů už rozhodně neplatí, že ke své funkci nepotřebují elektriku. A u osobáků s klasickým atmosférákem s řadovým čerpadlem (např starší motory MB, nebo legendární motor Fiat 2.5D) už dnes moc nejezdí.
Navíc skodovak má pravdu, že zmoklý rozdělovač rozhodně fungovat nepřestane. Jen jednou jsem na Š120 zažil, že po několika dnech dešťů nešla natočit, jelikož jiskry "utíkaly" po zvlhlém víčku. Ovšem to bylo navíc zaprasené od šmíru, proto se to stalo. Čisté víčko, zapraskané jen vodou, takto haprovat nebude.

"Mopedauto vs. motorka"... srovnáváš jablka s hruškami. Motocykl dnes již dávno není hospodárným a levným dopravním prostředkem, nýbrž sportovním a zábavním "náčiním". Vozit na motorce bicí sadu jest samozřejmě nesmysl, nicméně pokud jedeš někde mimo město, tak argumentem, že potřebuješ odvézt škopky a zpěvačku, u nikoho nepochodíš - každý Ti bude jen nadávat za zdržování provozu.

"Mopedauto vs. auto"... některá současná auta rovněž dovedou dostat spotřebu na tak nízkou úroveň, i když je to sporné, jelikož co ušetříš na palivu, Ti později stejně z kapsy vytáhne údržba a opravy.
Opět se dostáváme k zásadní a v této diskusi stále opomíjené věci a sice, že mopedauto jest vhodné jen do městského provozu, kde jeho rychlost přibližně odpovídá rychlosti ostatních vozidel, zatímco mimo obec již tvoří slušnou překážku provozu a o to horší, že díky jeho rozměrům jej není možné objet tak snadno, jako třeba skútr. Nemusím to snad znovu opakovat, že zbytečně pomalu jedoucí vozidlo jest paradoxně mnohem nebezpečnější, než to, které jede rychleji, než ostatní. Až budeš mít "normální" auto a budeš se někde v koloně zbytečně plazit za mopedautem třeba 15km, tak to pochopíš.

A vůbec "pomalá" vozidla nejsou do dnešního provozu mimo obec příliš vhodná. Moje vlastní zkušenost - jezdil jsem jeden čas na skútru 50ccm, sice odškrceném, ovšem v mírném kopci za městem stejně nebyl schopen jet více, než 60 - 65km/h a když tam není prakticky žádná krajnice a provoz je hustý, předjíždějí Tě i kamiony, zrovna příjemný pocit to není. Rozhodně na to dojíždění, byť jen cca 4km, byla mnohem lepší GS500, schopná jet stejnou rychlostí, jako okolní provoz.

(reakce na) Aixam

8.6.2013 v 20:24 | Nahoru | #221

Hippieguy píše: Slack> Jednou sem to řídil a párkrát mě po Praze vez spolužák a nebylo to vůbec tragický. V kopci si za sebou nechával autobusy a ani na okruhu si s tim dopravu nebrzdil.
Ale ten motor to mělo trochu poladěnej, odstraněný restrikce z variátoru a snad i něco s čerpadlem. On a jeho táta jezděj závody do vrchu a tak si to umí udělat.


Hipíku pořád zmiňuješ toho kamaráda co jezdí do vrchu a já se tě ptal ,už dříve jak se jmenuje? Neodpověděl jsi mi na to? Jen bych rád věděl jaký závodník co jezdí vrchy ti to radil k tvé bouračce? Hm? Taky jich pár znám kluků co jezdí.Tak se tě tu ptám kdo to je? Napiš mi to do PM.Děkuji ti.

Naposledy editováno 08.06.2013 20:26:03
J.M.K.> Tak pokud to mopedauto není rok výroby 2008+ tak mají dost jednoduchý motory, starý, traktorový atmosferický. A k tý potřebě elektriky - blbnul mi ten chcípák, co zastavuje přívod paliva. Takže motor nešel chcípnout a nepomohlo ani odpojení baterky jinak samozřejmě na nic jako je voda neni Aixam dělanej, 350kg, to by voda vzala jako nic...

Já si samozřejmě nebezpečnost toho mého kotrmelce uvědomuji, ale nelze ho rovnou označit za nebezpečný. Osobně bych řekl tak 50 na 50, možná přeci jenom bych za bezpečnější označil mopedauto.

Já se samozřejmě těšim na A2 papíry až pořídim něco pořádnýho a zároveň pořídím i auto. Ale do tý doby musím jezdit na stopětadváce, no a když není počasí, tak s mopedautem.

Aixam

9.6.2013 v 02:16 | Nahoru | #223
Mistr.X: Tak ke spotřebě, kamarád má Golfa 1.9TDI, y jezdí za 4,5 litru. A to už se jízdou nazvat dá!!! Dále pak můžu souhlasit, že mopedauto je vhodné, když člověk bydlí na vesnici, má papíry na dvácu, a tu a tam něco veze, ovšem málo vesničanů má na to, aby podobný vergl koupilo. A za třetí, nebezpečnost tohoto vozidla je nesporně vysoká. Mopeda jedoucího 45km/h předjedeš víceméně v pohodě, mopedem se krizové situaci vyhneš snadněji, než plechovkou, a především, když už k té krizovce dojde, snadno "opustíš loď".
A ještě jeden detail, s čím jsi srovnával tu pohodlnost?? Já mám jak ve škodovce tak v šunkovcoji místa dostatek, pohodlí bezvadné, topení vynikající. A to já jsem ještě jeden z těch, co mají jedna z těch menších, zastaralejších, a levnějších aut...

Aixam

9.6.2013 v 07:44 | Nahoru | #224
nečet jsem to tu, nicméně jeden z mých F dodavatelů je prodává, konkrétně aixamy a tvrdí o tom, že jsou to hrozný střepy Nicméně teď jsem okukoval naživo Aixama GTO, tak jako s tím přijet v 15ti do školy, by měli holky dole potopu A to stojí blbejch 350tis
Mistr.X> Na palivo bude určitě vypínací selenoid. Ten po odpojení elektriky musí vypnout vždy. Pokud by byl rozbitej, tak nespíná. Tak co si s ním teda měl ;)

(reakce na) Aixam

10.6.2013 v 11:17 | Nahoru | #226
Fidži_CZ> Nevím, jak přesně je to u toho motoru řešené, ale pokud je tam solenoidventil uzavírající přívod nafty do čerpadla, tak logicky by měl být (z bezpečnostního hlediska) bez napájení uzavřen. Nebo může cívka posunout ovládací tyč čerpadla pod úroveň volnoběhu (podobně jako zastavíš motor u Desty nadzvednutím plynu).
U první možnosti se mohlo každopádně stát, že ventil zůstal viset v otevřené poloze, to by holt musel chlapec upřesnit, co tam vlastně haprovalo a čemu konkrétnímu říká "chcípák". V takovém případě by musel snad jedině ucpat sání, jelikož motor s varcem a odstředivou spojkou těžko udusí přes brzdy, to dřív shoří spojka.

Nic to ale nemění na tom, že je to jen předražená a poruchová hračka. Co ale čekat od žabožroutů... známý zrovna před pár dny musel vyndat starter u P205 a ukázalo se, že je to takový LKT81 po žabožroutsku - starter sice klasicky drží na třech šroubech, ale aby ses k nim dostal, musíš filtr dolů, alternátor ven, odpojit všechny hadice... jinak tam nééénasadíš klíč !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aixam

10.6.2013 v 11:53 | Nahoru | #227

J.M.K. píše: Mistr.X> Chlapče, to trochu přestřeluješ... uvažuj, že já se vrtal v motorech v době, kdy Tys za sebou tahal dřevěnou kachnu na kolečkách.



Jak že to řekl Mark Twain? "Nikdy se nehádej s hlupákem, stáhne tě na svou úroven a pak tě umlátí zkušeností."

Kdy tady konečně pochopíte, že ten kdo většině náctáků financuje ježdění jsou rodiče a tohle jim dá jistotu, že nebudou jezdit rychle, že můžou jezdit do školy za každýho počasí a navíc z toho maj ještě užitek v tom, že jim dítě může udělat nákup, nebo třeba odveze do školy i sourozence. A to všechno za cenu a spotřebu 125ky.

Aixam

10.6.2013 v 13:13 | Nahoru | #228
Hippieguy: Nezáviď zkušenosti KDyž to bereš jen jako čelnou ránu do sloupu, možná je to trochu bezpečnější, ale když to bereš obecně, krizové situace, smyky, atd, tak 125ccm skútr vyhrál Jezdit pomalu znamená bejt sám pro sebe i ostatnínebezpečnej. Minimum ve městě je 50km/h, mimo město 90km/h. Komu to víc nejede, je nebezpečný, vytváří kolony, a když za ním jedu, říkám mu jedním jediným slovním spojením - "chcíplá blondýna".

(reakce na) Aixam

10.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #229

Hippieguy píše: Jak že to řekl Mark Twain? "Nikdy se nehádej s hlupákem, stáhne tě na svou úroven a pak tě umlátí zkušeností."

Kdy tady konečně pochopíte, že ten kdo většině náctáků financuje ježdění jsou rodiče a tohle jim dá jistotu, že nebudou jezdit rychle, že můžou jezdit do školy za každýho počasí a navíc z toho maj ještě užitek v tom, že jim dítě může udělat nákup, nebo třeba odveze do školy i sourozence. A to všechno za cenu a spotřebu 125ky.

Jak že to řekl Mark Hippie? "Nikdy se nejezdi s hlupákem, stáhne tě pásem ve Swiftovi a pak tě vybourá v první zatáčce."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aixam

10.6.2013 v 18:04 | Nahoru | #230

Hippieguy píše: Jak že to řekl Mark Twain? "Nikdy se nehádej s hlupákem, stáhne tě na svou úroven a pak tě umlátí zkušeností."

Kdy tady konečně pochopíte, že ten kdo většině náctáků financuje ježdění jsou rodiče a tohle jim dá jistotu, že nebudou jezdit rychle, že můžou jezdit do školy za každýho počasí a navíc z toho maj ještě užitek v tom, že jim dítě může udělat nákup, nebo třeba odveze do školy i sourozence. A to všechno za cenu a spotřebu 125ky.



"Nikdy se nehádej s hlupákem" - Ano... a proto s Tebou věcně diskutovat nebudu. Druhý odstavec to jen dokazuje a sice, žes absolutně nepochopil, co už nejen já jsem Ti nejednou vysvětloval. Dobře, zopakuju to naposled:

1. "nebudou jezdit rychle" - ano, ale za to budou zdržovat a tím i ohrožovat okolní provoz - jenže Tys za lívancem bažant, tak nemáš páru o tom, jak snadno vzniknou nebezpečné situace, když vynervovaní řidiči začnou v pomalu se vlekoucí koloně nebezpečně předjíždět, natož jen "přeskakovat" a ještě se "násilím" cpát do mezer, jež jim ostatní řidiči nemusejí vždy včas vytvořit.

2. "můžou jezdit do školy za každého počasí" - dříve žádné Aixamy, Ligiery a podobné srágory neexistovaly a také všichni do škol jezdili za každého počasí! Existovaly (a dodnes existují) vlaky, autobusy... a když nejedou až ke škole, nebo k baráku, tak holt se ten kus ujde pěšky. Počasí, nepočasí - existují paraplata, nebo pláštěnky.
Pokud je někdo takový rozmazlený fracek , že mu papínek raději koupí tuhle předraženou hračku, jen aby synáček náááhodou nezmokl, tak je mně líto, ale takový chlap by potřeboval nakopat do prdele a kluk jakbysmet. Ono se to tatínkoj ostatně vymstí, až jej odrostlý synátor, zyklý na "táto dej, bo já nehnu ani brvou" v pokročilejším věku de facto utýrá, nebo jej "vyhodí" do domova důchodců, ale jeho důchod z něj bude páčit furt.
Holt se to o těch mlejnech neříká pro srandu králíkům.

3. "užitek v tom, že jim dítě může udělat nákup" - to děcka dělala i dříve, pěkně s báglem na zádech, nebo plnýma taškama v rukou. Alespoň měla nějaký pohyb a kdy bylo třeba udělat větší nákup, tak holt otec vzal auto. Tenkrát kluk zkusit odmlouvat, že nepůjde, jelikož "jsou ty tašky těžké...", tak táta odepne opasek, nebo popadne vodítko na psa a kluk poletí do krámu jako s keserem, nebo si 14 dní nesedne a nedostane nažrat!

4. "třeba odveze do školy i sourozence" - Jestli Ty bys nechal svého 15-ti letého syna, aby svého třeba osmiletého bratra na vlastní odpovědnost vezl do školy takovou plastikovou hračkou, kterou může nabrat kamion a ani si toho nevšimne a kluky v ní sešrotuje, tak chraň pánbu , jestli Ty někdy budeš děcka mít. Ostatně Tvá totální nezodpovědnost a nesoudnost, jakou jsi zde prokázal tím svým rádobyzávoděním, už beztak dokazuje, že zodpovědný otec bys rovněž nedokázal být ani náhodou.

5. "za cenu a spotřebu 125ky." - tak tos těm svým pohádkám dal korunu! Čtyřtaktní skútr, nebo motocykl 125ccm opravdu nestojí 350000 - 400000,- , to za prvé, a za druhé, dobře seřízená motorka 125ccm může mít spotřebu pouhých 2 - 2.5l/100, na kterou se s Aixamem nedostaneš ani ve snu. Takže i zde jseš vedle jako ta jedle.

Toť vše a dál s Tebou diskutovat nebudu, jelikož by to stejně bylo krafání do vykotlaného dubu a člověk by Ti fakt musel vlepit pár facek, aby ses konečně probral a vnímal tak, jak jest řečeno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aixam

10.6.2013 v 23:24 | Nahoru | #231
J.M.K.> Takže opět tady máme několik naprosto nesouvisejících názorů. Dovolil jsem si je uvést na pravou míru.

1.
Uvažujme v jakym provozu bude s Aixamem jezdit. At chceš jet kamkoliv, můžeš jet tak, aby si jel po silnicích II. a III. třídy kde je provoz tak malej, že budto nikoho nezdržuješ, nebo je na nich díky nízkému provozu možné bezpečné předjetí a nehrozí, že by se za tebou vytvořila kolona dvaceti aut. Dále ve městě je maximálka 70 plnně dostačují. Hot s Aixamem nebudu jezdit po dálnici ani po rychlostních silnicíach a silnicích I. tříd. To mi stále nepřijde jako tak velký omezení.

2. a 3.
A co má bejt, že může jezdit autobusem a vlakem? Když na to má prachy, tak at si jezdí autem. To máš takovej problém s představou toho, že ty si za svejch mladejch let musel jezdit do školy vlakem a záviděl si spolužáků, co měli Simsony?
A dál, neni to jen o tom, kdo je rozmazlenej fracek. Já sem si svoje motorky i auta platim komplet sám a od dubna, kdy jsem si koupil auto jsem jel autobusem asi jen 5x. A to mi na to nikdo nedává peníze. Všechno to jsou prachy, který si vydělám. Jasně, moh bych jezdit autobusem, ale nechci. Motorka nebo auto když prší je pro mě pohodlnější a stojím mi za to si připlatit. Je to otázka preferencí.

A když už jsme u toho, tak další výhodou je, že mu to dítě bude chodit ze školy včas. Třeba naši si moc pochvalovali, že jsem si koupi motorku. Věděli, že mi škola končí v 6 a že bude v půl 7 doma. Měli jistotu, že nepůjdu po škole do hospody se spolužákama na "jedno" a úřijdu domu včas a nepřitáhnu kdo ví kdy.

4. To je další absurdní argument vycucanej z prstu. Pasivní bezpečnost je tam sice malá, ale stále vyšší než u motorky. Je na rodiči, jestli se rozhodne tohle svýmu dítěti koupit. Je dost rodičů, který jsou tak útlocitný, že radši budou dítěti platit aixama a naftu, než by je nechaly jezdit sockou, kde si sednou na stříkačku nebo je tam okrade partička cikánů a rozbije jim hubu. To se ti v autě nestane.

Dále, co je bezpečnější, když jede 70 v Aixamu, nebo když jede 16ti letej puberták na aprilii RS co má 35 koní? Jasně Aixam! Nehledě na to, že i kdyby byla pasivní bezpečnost motorky a Aixamu stejná, tak na motorce se mnohem spíš vybouráš sám a na motorce tě spíš nějaký auto přehlídne a nedá ti přednost!

Laskavě se vyvaruj vyfantazírovanejch žvástů na téma: "jakej bych byl špatnej otec." Moje chování je daný generačně a řek bych, že jeho úroven je mnohem zodpovědnější, než u vrstevníků. A dále, hodnotíš to jak je kdo zodpovědnej, podle toho jak řídí auto v uzavřenym úseku? To je mi teda porovnání. Takže člověk musí bejt dobrej řidič, aby moh bejt dobrym otcem?

5. A kolik lidí v česku si ho koupí novej? Bazorovej Aixam se dá koupit zhruba od 35 000kč. Což je cena, na který začínaj slušnější dvacky. Takže cenově vychází dost podobně. Spotřeba, při běžný příměstský jízdě si veme tak 3.5l dvacka by sice mohla jezdit za 2.5l, ale realita je jak víme taková, že když na ní jezdí tenager, tak je spotřeba o litr vyšší. Takže se dostanejš spíš na 3.0-3.5l v případě čtyřtaktu. Pokud bude jezdit dvoutakt, tak seš hnedka na 5ti 6ti litrech.

Ps: Sám si z Aixamu dělám prdel a když je předjíždim, tak se jim směju, ale vadí tenhle primitivní odmítavý postoj, kterej tu většina zaujímá...

1 reakcí na tento příspěvek Aixam

11.6.2013 v 09:30 | Nahoru | #232
Hippieguy: Být tebou, tak o JMK se budu vyjadřovat slušně. Strčí te do kapsy na drobáky, najezdil několika násobně víc, než ty, a zbořil méně aut Pokud je tvoje nezodpovědnost dána generačně, pak jsi důkazem, že tvé generaci auto do rukou nepatří!

(reakce na) Aixam

11.6.2013 v 10:43 | Nahoru | #233
skodovak> To že má naježděno z něj ještě nedělá odbornáka na všechno. Rozumí motorkám a autů, ale jeho názory, co tady píše jsou jak z dob socialismu.
To už tady můžeme rovnou zavádět pravidlo, že ten komu neni 50 a nebyl v rusku nemá právo psát příspěvky.

Aixam

11.6.2013 v 11:00 | Nahoru | #234
hippieguy: nikdo nikomu nezakazuje psat, pouze nemam rad, kdyz nekdo, kdo stihnul behem svych prvnich 100km zrusit auto, hodnoti neco, o cem nic nevi. Stejne jako ja tady nebudu hodnotit matiku, pac ji hovno rozumim, tak laskave kdyz uz sem musis psat, tak se vyjadruj s ohledem na vedomosti a zkusenosti jak tvoje, tak jinych.

(reakce na) Aixam

11.6.2013 v 12:53 | Nahoru | #235
Hippieguy> Ani ten Tvůj elaborát nebudu číst celý, stejně je to jen snůška teoretických výmyslů, dokazujících, jak se vyjadřuješ o něčem, o čem víš houby, jelikož život Tě ještě nenaučil.
Pouze Ti znovu zopakuju, co už Ti řeklo mnoho lidí a Ty meleš jako zaseknutá deska, na žádném "uzavřeném" úseku jsi nejel!!! a být Tebou už to připomínat nebudu, jelikož tím jen dokazuješ svou nezodpovědnout a nesoudnost a akorát si koleduješ o to, že někoho zvedneš ze židle tak, že Ti to dojede vysvětlit "fackmo".

A skodovak má pravdu - ty se tu tváříš, jaké jsi neviňátko, přijde Ti snad normální udělat z motorky nepotřebný šrot a navíc v autě neujet ani 100km a už jej zlikvidovat při nějakém rádobypokusu o závod, přičemž s ovládáním auta máš nulové zkušenosti.
A s takovou "hlavou" jsi chtěl "ochcat" řidičák jen, abys mohl v zimě vézt horskými silnicemi partu opilců. další důkaz, že slovo "zodpovědnost" jest pro Tebe neznámým pojmem.
A přitom máš tu drzost cpát se "do jednoho pytle" s člověkem, jež má za léta naježděny statisíce km se vším krom autobusu a přitom v životě nenaboural!

O žádném pravidle "Neraď, není Ti 60 a nebyls v Moskvě" tu není řeč, ale ono kor v Tvém případě na tom něco bude. Měl bys radši držet zobák a nemíchat se do něčeho, čemu rozumíš jako Hurvínek válce.

A mimochodem - ještě, že Tě nenapadlo zkoušel vlézt na ten nedávný sraz ve Frýdlantu. Buď si jist, že by Tě chlapi hnali svinským krokem a to jen díky tomu, jaký obraz sis tady na fóru udělal. Což jest další věc, kterou evidentně nechápeš.

Raději se jdi navléct do pozlaceného pisoáru, stoupni si na Vencarynk a na cokoliv motorového už nehrab.

1 reakcí na tento příspěvek Aixam

14.6.2013 v 11:52 | Nahoru | #236
Jen mně zajímá, o co je Škodovka rychlejší a bezpečnější než Aixam ? Když někde potkám škodovku tak jede max 60-70 a víc ne, a zdržuje víc než aixam, protože aixam uhne do krajnice škodovka je o hodně větší než aixam, tak má problém uhnout. Kdysi jsme si koupili škodovku z bráchem, chtěli jsme jí dát na hever, a škodovka se celá zvohla :DD. Jako mluvit o Škodovce jak je lepší než Aixam je trošku směšný, když potkám Aixama jako nedávno tak jel 75km/h(Aixam City), a zdržoval minimálně, protože měl nálepku 50, uhnul ke kraji a všichni ho pohodlně předjeli. Škodovka kouří, smrdí, jede pomalu, nikdy nevím kdy se to může rozpadnout na 2 části nebo kdy mně upadne kolo. Říkat že v škodovce přidáte a že muže jet i rychle ale kdo by s tím rychle jel ? Když ve 80km/h nabouráte do příkopu nebo něco se stane tak se škodovka zlomí celá se zroluje a člověk nepřežije. v aixamu jedu 70-60 a vím že jedu bezpečně rychle, že mužu uhnout na krajnici že se mi to nerozpadne pod prdelí. A nějak nechápu proč bych se měl z Aixamem brodit, na to jsou teréní auta, a né malé mopedauto pro 15. letý borce. Než starou rezavou škodu, tak radši Aixam.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aixam

14.6.2013 v 13:13 | Nahoru | #237
miniolíík> Proč je škodovka bezpečnější? Zamysli se, jak myslíš že je zaručena bezpečnost? Deformační zónou. Teď se podívej na obě "auta": škodovka je normální vůz, který má nějakou deformační zónu, takže určitá šance tam je. Ten tvůj zakrslý paskvil (stejně jako Smart a jiné srance) jsou bez deformační zóny, nohy máš u motoru který je tak tak nacpaný mezi tebou a předním nárazníkem. Za sebou máš ani ne metr. při čelním nebo zadním nebo jakémkoli nárazu se to "auto" tak zhrne, že z toho bude pěkná placka, motor ti rozdrtí nohy... No a pokud je to konstruováno tak, že je všechno tvrdé a vydrží to každý náraz, tak je to ještě horší - umlátíš se v tom při nárazu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aixam

14.6.2013 v 13:42 | Nahoru | #238
MEK0TA> tak škodovka se složí jak harmonika co si budeme vykládat, Tak na skutrovy bych byl mrtvej hned, kdyby do mě někdo vletěl,V Aixamu jsou šance :)

(reakce na) Aixam

14.6.2013 v 13:56 | Nahoru | #239
miniolíík> Tím bych si tak jistý nebyl. Na skútru máš větší šanci proto, protože tě náraz vyhodí a někam odletíš. Škodovka se možná shrne jako harmonika, ale přežiješ. Aixam se slisuje na placku. Vyber si.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ligier Ambra Aixam 400D, Aixam 500, Aixam Evolution, Ligier Be Tw... Marek_88 14 8.11.2023 v 13:50 TJ_HK
autorádio Aixam 400D piaggio123 15 8.1.2021 v 16:07 krokkrop
Půjde na aixamu udělat odhlučnění m... [1 ... 4, 5] Aixam 400D Vencbook 146 5.5.2017 v 10:05 SuperSic58
aixam CITY Aixam 400D babahradekbabahradek 1 14.4.2017 v 10:37 Hančaa
Pujde na Aixamu oddělat omezovač ry... [1, 2, 3] Aixam 400D miniolíík 61 5.12.2012 v 01:08 Mistr.X


TOPlist