1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 mustang
EDIT:Našel sem vypínače až do 10A, takže není problém sehnat silnější...
www.ges.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
NEstačí
seš elektrikář? , myslím, že ne
a kdes proboha přišel na ty tvoje W , pro kontakty je limitní proud a pro izolační vlastnosti vypínače napětí a musíš dodržet oboje omezení . krom toho napětí na fíkovi je dost diskutabilní , tam je jakýkoli jen ne 6V
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
R*I=U
U = úbytek napětí na kontaktu (ne spínané napětí)
není lepší místo vymejšlení blbostí se mrknout co píše výrobce a to dodržet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 mustang
no vidíš
nevěř prodavčům , jedna dylina větší než druhá , proč rači ten člověk nedělá revizáka, dyť by si hezky vydělal. no asi to bude jeho prapodivnejma teoriema.
bych chtěl vidět jak vypínač 230V/1A spíná 1V/230A , to by se odpařil při prvním pokusu o sepnutí
pokud člověk přetěžuje konatkty tak snižuje jechich životnost, pokud je přetíží metodou viz výš , tak to má za sebou hned a ještě si užije ohňostroj
krom toho pro spínání zapalování na motorce nejsou tyto spínače vhodný, voda, prach , bordel, rači bych zaběh někde kde prodávaj díly na jawku a dal tam něco co maj tam , nejlíp to co tam patří