globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Větší výkon
12.11.2012 v 21:54
Zdravím kluci, chtěl bych se zeptat jestli se dá na mzetě nějak efektivně zvětšit výkon...zatím díky

Větší výkon

12.11.2012 v 21:55 | Nahoru | #1
Ne

1 reakcí na tento příspěvek Větší výkon

12.11.2012 v 21:55 | Nahoru | #2
Dá .... zakoupením 250tky.

(reakce na) Větší výkon

12.11.2012 v 22:03 | Nahoru | #3

moucan píše: Dá .... zakoupením 250tky.



Leda tak.

2 reakcí na tento příspěvek Větší výkon

12.11.2012 v 22:04 | Nahoru | #4
A nešlo by to třeba open filtrem ?

(reakce na) Větší výkon

12.11.2012 v 22:24 | Nahoru | #5

mara815 píše: A nešlo by to třeba open filtrem ?



Nešlo věř mi.
Jako kluk jsem s tímhle samozřejmě taky laboroval a výsledek byl vždy jen kurevsky zvedlá spotřeba a nárůst výkonu v podstatě nulový.

Větší výkon

12.11.2012 v 22:25 | Nahoru | #6
Jinak tedy, ono to samozřejmě jde, ale obávám se, že by ses dostal cenově někam, kam vůbec nechceš.

Naposledy editováno 12.11.2012 22:26:00

Větší výkon

12.11.2012 v 22:41 | Nahoru | #7
Prevrtat,lehka klika,dvoukomorak..........atd priprav si tak 10 000-15 000 porad mas chut tunit?

(reakce na) Větší výkon

12.11.2012 v 22:49 | Nahoru | #8

mara815 píše: A nešlo by to třeba open filtrem ?



Bludy o tom jak otevřený filtry, vykuchaný vejfuky atp. zvedaj výkon holt pořád kolujou ale jediný co tim změníš je spotřeba a zkrátíš životnost motoru (kór u 2t kde je směs to hlavní na čem záleží a tohle jí ovlivní víc než dost)

Větší výkon

12.11.2012 v 23:42 | Nahoru | #9
ten filtr je zároveň tlumič a je konstrulován dá se říct i "laděnej" na motor tzn že to celý pracuje tak, aby při chodu pístu směrem dolu nešla nasátá směs zpátky do karburátoru představ si ten bordel jakej to bude dělat když to vyndáš pokud do tohoto chceš zasahovat musíš samozřejmě zasahovat i do vejfuku a což se týká emzety tak myslim že neni důvod zvyšovat výkon

Větší výkon

12.11.2012 v 23:48 | Nahoru | #10
neblázni Mz je živá až až :D perfektně odstupňované kvalty je bezva

1 reakcí na tento příspěvek Větší výkon

13.11.2012 v 00:15 | Nahoru | #11
Nejjednodušší je úprava kanálů,pístu a hlavy,o víkendu prohledám nějakou ,,historii,, a dám vědět.

Větší výkon

13.11.2012 v 00:37 | Nahoru | #12





... jedině takhle ... jinak to nemá cenu ... promiň ... tohle je nejlevnější varianta ...





Naposledy editováno 13.11.2012 00:41:03

(reakce na) Větší výkon

13.11.2012 v 00:55 | Nahoru | #13

Pepa-GSX-R píše: Nejjednodušší je úprava kanálů,pístu a hlavy,o víkendu prohledám nějakou ,,historii,, a dám vědět.



Toto jsem jako mladý tuner dělal, nic kromě spotřeby se nezmění.

Větší výkon

13.11.2012 v 10:33 | Nahoru | #14
Můžeš tam dát tuningovej Bing karburátor, trochu líp to pojede a trochu víc bude žrát, ale nemyslím, že ten efekt stojí za tu cenu. Pokud ti emina jezdí dobře, tak bych se v ní nevrtal.

Větší výkon

13.11.2012 v 14:20 | Nahoru | #15
Další naivka pokoušející se vytáhnout z jalové krávy tele. Je sice pravda, že dvoudobý motor se dá vyladit na "závratné" litrové výkony, ale je to vrcholem kontruktérského umění a také motor tomu musí být už v základu uzpůsoben, amatérské zásahy nemají šanci na úspěch. A kor v tomto případě by to znamenalo tak radikální zásah do motoru, sání, karburace a výfuku (ne nadarmo se říká, že dvoutakt začíná vstupem sacího filtru a končí výstupním hrdlem výfuku), že náklady několikanásobně překročí hodnotu celé motorky a navíc živostnost motoru půjde dolů.

Občas vídávám na těchto a podobných motorkách "laděné" (záměrně v uvozovkách) výfuky s expanzní komorou a malou koncovkou, ale opět tomu musí být přizpůsobené i sání a i tak to žádné závratné změny nepřinese.

Větší výkon

13.11.2012 v 14:41 | Nahoru | #16
Zkus turbonátor. Výkonu to sice přidá jen několik málo koní, ale trochu to i sníží spotřebu.

Větší výkon

13.11.2012 v 15:47 | Nahoru | #17
dofouknout kola, namazat řětěz, vyčistit výfuk a vzducháč, seštelovat karbec a před jízdou si dojít...na velkou

Větší výkon

13.11.2012 v 17:18 | Nahoru | #18
Chci vetsi penis nevite jak na to?

Větší výkon

13.11.2012 v 20:37 | Nahoru | #19
Nedělejte si z něj srandu. Opravdu z MZ údajně dostaneš až 17,5 koně. Stačí vyndat z peněženky 309€ + poštovné, balné a prachy na převod peněz do zahraničí. Určitě ale je to jen začátek, pak bude lepší k tomu objednat novou kliku, aby ti ji ti koně neukousli a neukopli, k tomu udělej GO převodovky, ať je to po kupě a mrkni po nálepkách Monster Energy. Fracek ji nalepil na přední světlo, takhle to teď dělaj ti nejhustokrutější z nejhustokrutějších bikerů.

Ale info o tom válci je podložené!!!

AKF DE

Větší výkon

13.11.2012 v 22:46 | Nahoru | #20
několik variant na 150tku je koupit v Německu píst 60 mm a nechat vybrousit a zvedne se ti o 22 ccm objem, dále potom laděnej vejfuk taky z Německa ( ty polsky jsou k hovnu jako zbytek jejich snažení) ,dál by to šlo snížením hlavy čímž je potom potřeba seštelovat předstih na tu hlavu a nebo koupit válec verze 150.1 která ma oproti 150.2 výkon o 1,5 kW víc ....
dál už jen potom brutální upravy válce .... klapka dalsí kanaly nebo jejich přeúhlování či časování

Větší výkon

14.11.2012 v 06:54 | Nahoru | #21
Všechno je v rukách.............
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 37 Dnes v 01:54 2stroke
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist