globalmoto_duben_nolan





Téma: 300 ZGH 2013
 
3.11.2012 v 09:15
přípravy na 51. ročník
co bude nového?




Naposledy editováno 30.04.2013 19:33:38
Anketa: 300 ZGH 2013
jel bych ale ještě nevím
8%
5
jasně že přijedu
80%
51
nejedu
13%
8

300 ZGH 2013

4.11.2012 v 20:44 | Nahoru | #61
těch 16 kol jsem psal proto, že nejrychlejší třídy je jezdily, to jsem jen nakoukl do starších programů

(reakce na) 300 ZGH 2013

4.11.2012 v 21:59 | Nahoru | #62

Larry píše: Kendoo>
tady nejde o to "ušetřit" počet kol
tedy lépe řečeno, tím, že nepojedou Klasici, tak navýšit
počet kol ostatním třídám

možná nějaký kolo navíc o.k.
ale myslím jet na 16 kol je utopie

podívej
pojedou SPP125
GP125+GP250
SPP250
mono+twin
600
1000 To beru

6 závodů
v sobotu se v klidu řádně potrenuje

v neděli můžou bejt warm-up

závody třeba + 2 kola navíc

"brzy" konec

lidi v klidu a včas domů
pořadatelé nebudou muset do 22h uklízet trať

pohoda klídek

(reakce na) 300 ZGH 2013

4.11.2012 v 22:00 | Nahoru | #63
Larry> To beru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

4.11.2012 v 22:32 | Nahoru | #64
Larry: Mně se ta myšlenka méně tříd a více kol líbí Nabízí to rezervu v případě nějakého maléru a zdržení, následný závod se dá zkrátit nebo trochu opozdit, aniž by se muselo něco rušit nebo končit za soumraku.
Nejsem odborník na pravidla a reglementy, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby se začínalo v pátek a některé závody odjely už v sobotu. Samozřejmě, netuším, jak průchodné je to mezi lidmi ve městě a jestli se to dá zvládnout podle existujících pravidel.

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 08:35 | Nahoru | #65
1100Virago> pátek se tady už řešil "X" krát
prostě NELZE

300 ZGH 2013

5.11.2012 v 09:23 | Nahoru | #66
Ten Jičín, to je zajímavé už hypoteticky.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 12:41 | Nahoru | #67
tady část slíbeného dopisu od Willise Marshalla managera M.Pearsona

Je nám velice líto, že nemůžeme být přítomni na dnešním vyhlášení výsledků sezony 2012. Tento rok jsme Hořice navštívili již potřetí a jedná se o událost, která se posunula na první místo v našem seznamu priorit v rámci závodní sezony. Letošní rok byl pro nás velmi příjemný, neboť Michael Pearson vyhrál nejen závod Supersport 600, ale i Superbikové závody (1000). Byl to den, na který nikdy nezapomeneme!

Pro nás byl závod v Hořicích 2012 tím nejlepším, co jsme zažili. Organizace byla prvotřídní, s námi všemi - jezdcem, členy teamu a návštěvníky bylo jako vždy zacházeno s nejvyšší úctou a vlídným přístupem, který dělá toto setkání tím nejlepším. Pro rok 2013 jsme s Michealem Pearsonem uzavřeli spolupráci s novým týmem, Team Hotties UK. Michaelovi budou poskytnuty následující motorky: BMW S1000RR Superbike, Supersport a GSXR600 Suzuki, a ER6 650 Kawasaki Supertwin. Všechny tyto stroje budou využity pro Hořice 2013

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 12:56 | Nahoru | #68
Larry> tak to je paráda sem zvědavej jak #36 pojede na těch bramborách!

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 13:46 | Nahoru | #69
15 kol by moderní motorky z přehledem zvládli, ale je to utopie. Pearson jede hroznou hranu, ale mám tušení, že to příští rok nebude mít lehký. Byl bych rád kdyby se v Hořících ukázaly hvězdy z top 10 Man TT, ale to je taky z říše snů.

300 ZGH 2013

5.11.2012 v 13:51 | Nahoru | #70
Ještě bych se pozastavil nad informací o tom twinu od Pearsona. To znamená, že pojedou v Hořicích twiny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 13:52 | Nahoru | #71
matrixbiker> jen tak pro zajímavost, můžeš zmínit proč je to podle tebe utopie?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 14:04 | Nahoru | #72
tomas.s.> Už to popsal Larry na předchozí stránce, ale já to trošku rozvedu. Když vemu nejlepš čas ze superbiků od posledního co nedostal kolo, tak mi to při 16 kolech vychází na 40 minut závodu. A to je nejrychlejší třída. Musíš připočítat předstartovní proceduru,wup,dojezd a vyhlášení. To už je určitě přes hodinu. Můj odhad je hodina a půl. Máš šest závodů a to je 9 hodin. Plus ranní warm up a dálší "zdržení". To se podle mě nedá stihnout. Nejsem neomylný třeba je to jinak.

Naposledy editováno 05.11.2012 14:14:56

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 14:13 | Nahoru | #73
matrixbiker> ruzumím tomu, zajímalo mne jestli je to z důvodů zmíněných Larrym nebo jestli na to máš tenhle náhled z jiných důvodů

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 14:19 | Nahoru | #74
matrixbiker : Larry píše mona s twinama - takže asi ano

300 ZGH 2013

5.11.2012 v 15:05 | Nahoru | #75
to že nebude 16kol
je taky věc,že to nechtějí jezdci sanmotní
myslím velký těch 12 je akorát
vím, že nás tady školil AKRO
že by měli vydržet 16 kol
a já vím,že jsou unaveni a pak hrozí jenom ztráta koncentrace
a je zaděláno na průser
taikže velký motorky 12-13
malý 10-11 kol

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 15:06 | Nahoru | #76
VerkaH.> ano tak to vidím já

pokud by náhodou bylo mon a twinů na dva závody

no tak by mohli jet každej zvlášť

pak nemůžeme ale mluvit o navyšování kol

to je ale pouze můj názor

anebo twiny ano a ne SPP250

alternativy jsou na stole
tak se budou řešit

Naposledy editováno 05.11.2012 15:08:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 16:21 | Nahoru | #77

matrixbiker píše: 15 kol by moderní motorky z přehledem zvládli, ale je to utopie. Pearson jede hroznou hranu, ale mám tušení, že to příští rok nebude mít lehký. Byl bych rád kdyby se v Hořících ukázaly hvězdy z top 10 Man TT, ale to je taky z říše snů.



...jak myslis ze to nebude mit lehky? Kapni co vis a nebud tajemnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 16:33 | Nahoru | #78
matrixbiker> jo, jen tak jsem nakoukl do výsledků z roku 1986, Dekánek jel 16 kol za 41;26,48. A to si ber, že jezdci běžně jeli dvě třídy, kdo jel 250 a 500ccm, ten toho musel mít dost.
Jezdily se 4 třídy, bylo daleko víc času pro pořadatele.

Naposledy editováno 05.11.2012 16:33:55

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 18:44 | Nahoru | #79
skarel> Loicht jel 4 závody za neděli
z mona hned v cíli na dvacky a jel dál

300 ZGH 2013

5.11.2012 v 21:25 | Nahoru | #80
16 kol to také nebyly nesmyslné dlouhé předstartovní procedury-kdy se dnes většinou čeká až začne pršet,setmí se,schládnou gumy jen aby se mohl na někdo vyfotit atd...

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 21:55 | Nahoru | #81

norihaga píše: ...jak myslis ze to nebude mit lehky? Kapni co vis a nebud tajemnej



Nemám žádnou pecku, ale osobní tip a ten si nechám pro sebe. Jednou mě tu někdo pranýřoval rok po té co jsem si dovolil napsat, že Rossi už nejede co dřív. Takže si svůj tip nechám pro sebe.

300 ZGH 2013

5.11.2012 v 22:47 | Nahoru | #82
Tip je jasnej...Kamil H.

(reakce na) 300 ZGH 2013

5.11.2012 v 23:00 | Nahoru | #83
Nadhodím tu jednu úvahu. Proč se jedou 250 SP ? Osobně mi tato třída přijde divácky horší než klasiky a nemá podle mě historii ani budoucnost. Pro mě by byla zájímavá třída young young timerů. Tím myslím Motorky 10 a více let staré. Třeba 998 proti SPčku, ZXR750, GSXR750 a RSV Vím že je to sen, ale bylo by to divácky příjemnější. Můj názor, tak žádný kameny na mě.

300 ZGH 2013

6.11.2012 v 06:22 | Nahoru | #84
matrixbiker: tak já doufám, že zatápět bude i Indoš Už ho měl jednou ma lopatě, bude mu to chtít oplatit - snad tentokrát technika vydrží Nebo si myslíš to, co o Rossim ?

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013

6.11.2012 v 07:35 | Nahoru | #85
matrixbiker vzdyt ty 250sp jsou minimalne deset let stare!! jinak v kyjove se rozdavali technicke predpisy pro ssp400 coz jsou motorky dokonce 15 let stare tak mozna uvidis v horicih je!! teda samozrejme zalezi na poradateli

300 ZGH 2013

6.11.2012 v 08:44 | Nahoru | #86
prosím vás soudruzi

já tady píšu JEN svoje úvahy
jaký sou alternativy, co se nám honí v hlavách
o čem diskutujeme

a tady už sou závěry,že proč se jedou SP250
nebo zda pojedeme SP400,twiny atd

nechali jsme se dost často ukecat
snažili sme se co nejvíce vyhovět všem
a stejně se nám to ve zlým vrátilo

jednou byli nasraní Klasici, že nejedeme všechny jejich třídy
pak byli hrozně nasraný SP250, že zrovna jejich třídu nejedeme
teď budou asi uražený SP400 a zase klasici

chtěli byste jet všichni v Hořicích a přitom hromada z vás nám jen spílá

chcete jet všichni Zatáčky a na hodně kol

prosím vás trošku přemýšlejte

my se budeme snažit najít tu nejlepší variantu
samozřejmě to musí ladit i ekonomicky

bez peněz Zatáčky nebudou
to je snad jasný každýmu

jen upozorním že letos byl rozpočet už téměř 3 miliony Kč

ojebat se nechá ledasco,tím se třeba i něco ušetří
ale to není naše cesta
my sme si postavili laťku poněkud výš

Naposledy editováno 06.11.2012 08:46:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

6.11.2012 v 10:38 | Nahoru | #87

petridas píše: matrixbiker vzdyt ty 250sp jsou minimalne deset let stare!! jinak v kyjove se rozdavali technicke predpisy pro ssp400 coz jsou motorky dokonce 15 let stare tak mozna uvidis v horicih je!! teda samozrejme zalezi na poradateli



Právě že mě ty spčka příjdou až moc staré. Navíc na těch motorkách nikdo už skoro v provozu nejezdí. Tyhle superbiky kolem roku 2000 má doma ještě spousta lidí a jsou to krásný stroje. A ten zvuk! A díly se na to seženou v pohodě. Navíc ty motorky nejsou moc drahý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

6.11.2012 v 18:19 | Nahoru | #88
matrixbiker> Myslím že taková třída by ubrala startující ve volné do/nad 600. Mezi těma motorkama neni tak propastnej rozdíl mechanickej, rozdíl ve vlastnostech nebo stylu jízdy. A protože podobnost by byla vysoká a náklady propastně rozdílné, spousta jezdců by to určitě zvážila. A pak jde o to co tady chceme - víceméně veteránské závody plné lidí nebo nabité třídy zcela současné?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013

6.11.2012 v 19:20 | Nahoru | #89
tomas.s.> A v čem by se to lišilo např. od 400 ? Takové twiny ubírají také jezdce a jedou se. :) V 600 je přetlak a 1000 nemají ani plný rošt. Třeba by to přilákalo další nové jezdce a možná i někoho z 600 kdo jezdí hobby. . Navíc 250 (které bych nahradil)mi nepřijde jako třída zcela současná.

Naposledy editováno 06.11.2012 19:21:18

(reakce na) 300 ZGH 2013

6.11.2012 v 19:26 | Nahoru | #90
matrixbiker> 400 stejně nemaj budoucnost, je to taková alternativa k twinu bych řek. Osobně si myslím že do SP400 půjde jen člověk co má aspoň 2 takový motorky doma a horu dílů nebo blázen - protože na tyhle čtyřtaktní malorážky není nic a servis je ve srovnání s SP250 o dost složitější podle mně. Twiny řeší přetlak v 600, je to moderní, perspektivní třída, jede se v Irsku, jede se na IoM, prostě se prosazujou víc a víc. Neříkám že bych třídu jak popisuješ neviděl rád, ty motorky jsou krásný, ale nevidím v ní budoucnost, bohužel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist