2 reakcí na tento příspěvek Konec 2válu???
mozna ze ma guzzi silnejsi spodek, kolem 7mi uz tezko pojede jako TL a vejs uz se snad ani netoci... a kdyz to porovnam s gsxr 1000 ktery sem mel tak to melo spodek stejnej jak TL, stred taky a nad 8 to bylo uplne jinde..... takze 4val se stejnym obejmem myslim pojede odspodu dost podobne.... myslim ze zadnej 180ps litr uz neni ze by vespod nebyl kroutak... a ze vsechny budou i vespod na tom lip nez 1000ccm V2 serie...
assassin píše: medved: hele ja nevim jak u guzzi na te sem nejel.... ale to s tim kroutakem jak popisujes tak neni.....
mozna ze ma guzzi silnejsi spodek, kolem 7mi uz tezko pojede jako TL a vejs uz se snad ani netoci... a kdyz to porovnam s gsxr 1000 ktery sem mel tak to melo spodek stejnej jak TL, stred taky a nad 8 to bylo uplne jinde..... takze 4val se stejnym obejmem myslim pojede odspodu dost podobne.... myslim ze zadnej 180ps litr uz neni ze by vespod nebyl kroutak... a ze vsechny budou i vespod na tom lip nez 1000ccm V2 serie...
Si myslim taky, jasná věc :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec 2válu???
assassin píše: medved: hele ja nevim jak u guzzi na te sem nejel.... ale to s tim kroutakem jak popisujes tak neni.....
mozna ze ma guzzi silnejsi spodek, kolem 7mi uz tezko pojede jako TL a vejs uz se snad ani netoci... a kdyz to porovnam s gsxr 1000 ktery sem mel tak to melo spodek stejnej jak TL, stred taky a nad 8 to bylo uplne jinde..... takze 4val se stejnym obejmem myslim pojede odspodu dost podobne.... myslim ze zadnej 180ps litr uz neni ze by vespod nebyl kroutak... a ze vsechny budou i vespod na tom lip nez 1000ccm V2 serie...
njn, ale já to myslel na V2 obecně :) Guzza je cesťák, vždycky bude mít míň koní a bude těžká... :) vo tom žádná :)