globalmoto_kveten





Téma: Konec 2válu???
 
30.9.2007 v 00:04
Co vy na to?? Jelikož sem fanda 2V pro jejich emoce,průběh výkonu a vibrace :P tak mě docela zarazilo že jediní už sou snad jen italové (Ducati,Aprilia). I Honda už nemá v nabídce žádný 2vál. Tento dotaz je určen pro sportovní litry. *yes* :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec 2válu???

2.10.2007 v 14:03 | Nahoru | #1
medved_puzzle_bedrich>>
:thmubup: :thmubup: :thmubup:

115Nm při 6000 otáčkách :)
1225 ccm
11,6:1 comprese
130 koní při 8000 otáčkách

a to je vzducháč motor. Bystrý čtenář jistě nahlédne kam se dostaneme namontujeme-li motor z www.bigbore.it :))) Nemá smysl snad ani podotýkat že tento motor pasuje i jako náhrada standartních 1100 dvouventilů v sériových guzzách :thmubup: [/quote]
Já ti medvěde nevím, ale sériová CBR1000RR má:
Zdvihový objem 998 ccm
Kompresní poměr 12,2 : 1
Max. výkon 172 k (11250 ot. za min)
Max. kroutící moment 114,5 Nm (10000 ot. za min)
A pro příští rok má výkon 130.7 kW, kroutící moment 113.8Nm/8.500
A je to taky vzducháč motor. Pravda, má o dva válce víc, ale je to jen obyčejnej a nudnej japsl :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec 2válu???

2.10.2007 v 14:20 | Nahoru | #2
Homer> houmi, me ale vubec netrapi kolik ma 4val velikostne odpovidajici detskemu kolu. Ale kdyz uz jsme u toho, vis proc mam rad dvouval? Dole dost, stred kurevsky hodne a vrchol akora kroutaku. U ty rr je dole nic, stred nic, a az nahore se da o necem bavit. Navic, vsimni si tech otacek, nez to ty vytocis do astronomickych hodnot 10k rpm ja uz laduju xtej kvalt. Proste, na okruhu ma moyna 4val smysl, ale jak prijdou zatacky napraska ti kazda ducna 748. Jasne, zalezi na pilotovi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist