1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec 2válu???
:thmubup: :thmubup: :thmubup:
115Nm při 6000 otáčkách :)
1225 ccm
11,6:1 comprese
130 koní při 8000 otáčkách
a to je vzducháč motor. Bystrý čtenář jistě nahlédne kam se dostaneme namontujeme-li motor z www.bigbore.it :))) Nemá smysl snad ani podotýkat že tento motor pasuje i jako náhrada standartních 1100 dvouventilů v sériových guzzách :thmubup: [/quote]
Já ti medvěde nevím, ale sériová CBR1000RR má:
Zdvihový objem 998 ccm
Kompresní poměr 12,2 : 1
Max. výkon 172 k (11250 ot. za min)
Max. kroutící moment 114,5 Nm (10000 ot. za min)
A pro příští rok má výkon 130.7 kW, kroutící moment 113.8Nm/8.500
A je to taky vzducháč motor. Pravda, má o dva válce víc, ale je to jen obyčejnej a nudnej japsl :D