1 reakcí na tento příspěvek Vek 30+
K tomu stačí oslovit pár ,,menedžerů,,kteří z fábie 1,2 v základu kterou si denně vozí zadek, udělají dvoulitrového Passáta v maxu a lehce při vyplňování dotazníku zdvojnásobí svůj měsíční příjem.
Miskindoma píše: Pěkný PR článek .Výběrové řízení Unicreditu na mediální agenturu vyhrála před časem agentura Mediacom. Toť pod okraj.
K tomu stačí oslovit pár ,,menedžerů,,kteří z fábie 1,2 v základu kterou si denně vozí zadek, udělají dvoulitrového Passáta v maxu a lehce při vyplňování dotazníku zdvojnásobí svůj měsíční příjem.
Základní myšlenka/informace nebo reklama/ je v tomto:
Celkově jsou se svými příjmy spokojeni. Celkem 81 procent tvrdí, že nejsou bohatí, ale ani chudí, 72 procent snadno vyjde se svým příjmem. Nebojí se investovat - nestačí jim termínované vklady, tam odkládají jen osm procent svých úspor, nejvíc peněz ukládají do flexibilnějších spořicích účtů, ale investují i do podílových fondů a akcií. Ve finančních produktech se přitom orientují velmi dobře.
"Ví, co chtějí, potřebné informace si umí najít sami," říká Dario Maggiora z UniCredit Bank a dodává: "Od svého bankéře očekávají, že bude znát jejich jméno a že od něho obdrží kvalifikovaný doplňující komentář a doporučení, které upřesní jejich vlastní názor." Lidé zkoumané generace už neváhají používat ke správě finančních služeb moderních technologií, platí kartou přes internet, používají chytré telefony. Vyžadují však, aby systémy byly spolehlivé a bezpečné.
Od ostatních věkových kategorií se ale neliší v přístupu k pojištění - pojišťují si spíš majetek než život.
Zdroj: http://finance.idne...29_112538_viteze_sov