Téma: Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)
 
24.10.2012 v 20:28
!!! TOTO TÉMA BYLO ZALOŽENO ABYCHOM SI POMOHLI A PORADILI PŘI ZÁVADÁCH A OPRAVÁCH NAŠICH MAZLŮ !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Pánové hned zkusím první dotaz už si nevíme se Zdendou rady :
při vyších otáčkách nebo rychlém zrychlení něco jako kdyby začalo divně šramotit a moto ztratilo něco málo na výkoně , né žeby zpomalovalo , ale méně tahá než dříve.
Dělává to okolo 5000 ot.
Když stojím na neutrálu , tak můžu točit na MAX. a je vše v pořádku žádný divný zvuk.

Naposledy editováno 11.11.2012 21:40:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

31.10.2012 v 20:45 | Nahoru | #1
Mr.Marex> Ja ja, 07 - megaunivrzál, mnógo km najetých :) Dobré, když valíš nějakou štreku, nebo nějakou jemnou šotolinku. Ale blato ti to zalepí jak nic. Brácha to má na alpíkovi, km na tom dáš opravdu hodně. Řekl bych tak, že ovalíš 2x 09ku než jednu 07 :)

Naposledy editováno 31.10.2012 20:45:49

(reakce na) Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

31.10.2012 v 23:27 | Nahoru | #2

dejavu píše: Mr.Marex> Ja ja, 07 - megaunivrzál, mnógo km najetých :) Dobré, když valíš nějakou štreku, nebo nějakou jemnou šotolinku. Ale blato ti to zalepí jak nic. Brácha to má na alpíkovi, km na tom dáš opravdu hodně. Řekl bych tak, že ovalíš 2x 09ku než jednu 07 :)

Na zadní Mitasce E-07 dávám už po několikáté cc 17.000 km. Na přední 2x tolik. Na to, že stojí cca 1200 kaček, nemá konkurenci. Když jezdíš jako normální Transalpář, něco málo terénu a České hrbaté silnice, není asi lepší volby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist