globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku - cestovní enduro
Čau motorkáři . Uvažuji o koupi jiné motorky náhrada za Triumph Speed Four . Je to důvod že manželka se mnou jezdit nechce je to tvrdé už tak nějak i pro mě a co jsme se svezli na cestovním enduru tak chcem měnit . Mám rád občas i svižnou jízdu zatáčkama a s touto motorkou jsem byl spokojen . Vybral jsem si Triumph Tiger 900 r.v. 2000-2001 přibližně , stříkačku na ní jsem jel a opravdu spokojenost i když to bylo asi 2 km . Dále řeším Suzuki V-Strom na té jsem nejel a nevím zda 650 nebo 1000 . Aby mi pak nechyběly koně Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu . Co by jste doporučili pro svižné svezení a občas cestování z 99% po ČR . Určitě od toho nebudu očekávat to co od naháče . Ještě jsem hledal nějaké moto s kardanem protože jsem na řetěz trošku lajdák co se týká udržby ale nic jsem nenašel když nebudu brát těžké motorky s obsahem nad 1000ccm . Může mi prosím někdo poradit ? Cenu bych šplhal k 70 000 kč a to je opravdu strop , víc asi dokupy nedám . Díky Joska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 14:50 | Nahoru | #61

Hofner píše: A co Tiger 955i?



955i to už je moc peněz

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 15:28 | Nahoru | #62
Sice jsem zastáncem cestovních a sportovních endur ale pokud chce někdo cestovat a hlavně po silnici a navíc má omezený rozpočet, tak proč nejít do klasického naháče nebo polokapotáže jako je Yamaha Fazer, Suzuki Bandit, Honda CB nebo Hornet a najdou se i další. Je jich dost o obsahu 600 i 1000.
Jsou cenově dostupné!
Jsou to držáky!
Jsou to i motorky dost provozované jen se o nich tolik nediskutuje.
A nouzově zvládnou i polňačku. To co projede Suzuki V-Strom určitě projede i Bandit. To co projede Transalp projede i Hornet.
Ale hlavním argumentem v tomto případě by měla být cena!

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 16:26 | Nahoru | #63

ProTom píše: Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů



Cena je hrozná, to jo, ale jak už jsem kolikráte říkal a psal -> STOJÍ TO ZA TY LOVÁSKY

Já kontroluju a tudíž i seřizuju ventilové vůle po 10000km dle výrobce Olej taktéž ( všechny tři náplně )

Naposledy editováno 25.10.2012 16:27:13

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 22:13 | Nahoru | #64
Nevím co řešíš.. Malé stromky jsou momentálně předražené, slabé, bez emocí (měl jsem ho). DL1000 nejsou supersporty, ale když zabereš za plyn, prostě to cítíš (mám ho). Na dálnici nesrovnatelné - na cestování v levém pruhu pro vlastní bezpečnost potřebuješ stálou rychlost 150 a ochotu okamžitě akcelerovat když potřebuješ na 180 a víc, na to u malého zapomeň. Za to a za ty emoce mi ten litr na 100km navíc SAKRA stojí.

Samozřejmě - když ti jde "jen" o poklidné cestování, malý stromek je v pohodě. Na vyblbnutí se na okreskách nebo ve městě je lepší něco úplně jiného.

Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 22:21 | Nahoru | #65
SPOLEHLIVOST,VINIKAJÍCÍ DUÁLNÍ VLASTNOSTI,SUPER SPOTŘEBA,DRŽÁK,POHODLÍ,BEZÚDRŽBOVÁ 150 tis do generálky,NĚMECKÁ PRECIZNOST.BMW F 650 GS DAKAR.Nebudeš měnit.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 22:59 | Nahoru | #66
čau nějak sem se nedočetl proč řešíš zrovna cestovní enduro ikdyž díval sem se po něm aji já celkem dávám za pravdu storemanovy (mimochodem čau franto) vfr užs měl vezla se na něm aji ta tvoje? Pokud chceš motorku na silnice a nechceš zrovna brázdit místní pole a lesy a chceš dejme tomu jednou ročně na dovolenou do alp tak bych se díval na motorky typu vfr800 f1 třeba ta se mě líbí nejvíc a má stříkačku , nebo aprilia rst futura (tahle motorka mě dostala ale nechal sem se přemluvit a skusil sem tu svoju nuklearní zbran taky nelytuju!!!)a podobně....

a když už cestovní enduro tak hlasuju pro caponorda nejl sem na něm ale s motorem mám celkem dobry skušenosti (elektrika je dodo ale to zvládne školák ze základky ) když jí dáš ze začátku trochu péče tak na ní není co řešit

Naposledy editováno 25.10.2012 22:59:43

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

26.10.2012 v 12:10 | Nahoru | #67
Kawapetr> čau Peťane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

26.10.2012 v 14:26 | Nahoru | #68

Pepanek píše: mno to jsou strašně těšký motorky maj přes 250kg a že často jezdím po prdelkách po odpoledne když mám čas tak hodinku až dvě a pak po městě je to skrátka těšké



Zdarec. Jel jsi na Varanu? Kočár kamaráde a za rozumnej peníz! Za mě, když GS tak 1200, ale ještě mě nechutná design, proto mám Varadero. Jezdím běžně kolem komína a nemám problém si po městě nakoupit.. Co ti vadí na 270kg? Odmění se jízdním komfortem, podrží tě při nepřízni počasí, manželka si bude libovat.. Jo máš pravdu, jsem pacient s diagnozou Varan, ale mám k tomu důvod. Ten dvouvál ti pořádně zatopí pod zadkem a váha tam nehraje roli.. Bohužel ve stříkačce se to kejvá od 100 nahoru..
Tak dobře vyber

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

26.10.2012 v 16:22 | Nahoru | #69
Pepanek> 955i koupíš už za rozumnou cenu koukni do bazaru.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

26.10.2012 v 19:15 | Nahoru | #70
peslo> Zajímavé, když jsem před rokem vybíral motorku, tak jeden z důvodů, proč jsem si pořídil V-Stromka bylo to, že byl z nejlevnější (mezi cendury).

Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 07:16 | Nahoru | #71
GS je jediná volba!

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 08:11 | Nahoru | #72
Hele u gs se seřizuje vůle ventilů v nějakejch pravidelnejch intervalech jako u Ducati?

Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 11:51 | Nahoru | #73
Já bych Ti radil Kawasaki Versys, je to něco mezi naháčem a cestovním endurem nízká spotřeba, živá spolehlivá motorka.Jdi do ní.Jinak suhlasím s kluky co Ti doporučují BMW 1200 nebo 1150 GS. To je královské enduro na cestu kolem světa, které tě nikdy nezradí.
Ahoj Juridica, Tvůj právní anděl strážný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 12:33 | Nahoru | #74
ThomsonMotorson> mno na Varanu jsem nejel jen jsem po něm trochu koukal . Kočár to je o tom žádná . Teď to je tak že mám v merku TDM 900 Docela pěná je to dovoz . Ještě tam něco musí doladit tak počkám a cca za 10 dní se u něj znova stavím a jak přestane chumelit jedu ještě za jednou TDM 850 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 13:06 | Nahoru | #75

ProTom píše: Hele u gs se seřizuje vůle ventilů v nějakejch pravidelnejch intervalech jako u Ducati?



jo, 10000 km kontrola a popř. seřízení. Otázka 30 minut Ještě bych poznamenal, že GS do roku 2010 má kontramatky a ventily nemají žádná podložky, takže dělat sežízení je pohodička

[img]

Naposledy editováno 27.10.2012 13:09:22

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 14:43 | Nahoru | #76

Pepanek píše: ThomsonMotorson> mno na Varanu jsem nejel jen jsem po něm trochu koukal . Kočár to je o tom žádná . Teď to je tak že mám v merku TDM 900 Docela pěná je to dovoz . Ještě tam něco musí doladit tak počkám a cca za 10 dní se u něj znova stavím a jak přestane chumelit jedu ještě za jednou TDM 850 .



TDMa je parádní stroj. Já mám k ní zvláštní (je to NESMYSL!) odtrh. Kamoš ji měl a je tomu bratru 12 let a měl furt potíže s eletrikou. Věčně se mu něco sralo, tak ji střelil. Ale to je jen individuální jeho případ, protože TDMa je velká-pohodlná a krásná motorka Jinak GS Bramborová je, jak tu padlo, Královská třída, leč si ji musíš taky zaplatit. Ta 12tka je vcelku pěkná, po dokoupení turist. doplňků. Jediné s čím mám problém, že není místo kam přijedu, aby tam min. jedna nestála na parkingu. Jsem rád, že Varan děsí váhou a díky ní se nestal masovou deviací, pro toho, kdo jede kousek dál než za humna.. Ovšem to samé se dá říct i o TDMě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 16:50 | Nahoru | #77
[quote=Stewe]jo, 10000 km kontrola a popř. seřízení. Otázka 30 minut Ještě bych poznamenal, že GS do roku 2010 má kontramatky a ventily nemají žádná podložky, takže dělat sežízení je pohodička

[img] za info. Ještě prosim k tomu foto. Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest? Díky, jsem amatér . Nemam to doma tak se zajímám

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 19:17 | Nahoru | #78
Janek> resenim je cagiva navigator :)

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

27.10.2012 v 19:56 | Nahoru | #79

ProTom píše: Hele u gs se seřizuje vůle ventilů v nějakejch pravidelnejch intervalech jako u Ducati?

GSo - se nekontroluje, GSo jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

28.10.2012 v 10:41 | Nahoru | #80

ProTom píše: Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest ?



vsuvně

Pepanek> sorry, že ti to tady spamuju....

Naposledy editováno 28.10.2012 10:42:48

Jakou motorku - cestovní enduro

28.10.2012 v 20:27 | Nahoru | #81
A co Versys 650? Super motorka, není to sice trhač asfaltu, ale výkon na výjezd ze zatáčky to má a pokud nejsi rovinkář nebude problém. Podvozek je super, jako celek je to dobře postavená motorka, váha mírně přes 200kg. Až na ten kardan to umí snad vše, co od toho chceš. ty první kousky by na 75 měli jít bez problémů usmlouvat, obzvláětě teď na zimu.

Jakou motorku - cestovní enduro

28.10.2012 v 21:36 | Nahoru | #82
Tak si to tu ctu a vidim to tak, ze si zabehni do GE vyridit nejaky fajny uver a kup si GS Bud budes resit prachy nebo jezdit. Tisic lidi, tisic chuti, ja si porad stojim za TAckem 650, ktery za tvuj rozpocet koupis opravdu v dobrem stavu. Nebo toho stroma. Ale je to fakt cestak. Tak hlavne dobre vyber

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

28.10.2012 v 21:51 | Nahoru | #83
Pepanek> jdi do Tigra, kamarád ho měl, prodal ho. koupil LC8 ADV, posléze přešel na Superenduro...a pořád na tigra vzpomíná jako na úžasnou, pohodlnou motorku s výborným živým motorem, se kterou mohl v klidu po dálnici do chorvatska, hoblovat okresky u něj doma a i vcelku obstojně drandit po polních a lesních cestách.
A u Tigra ti koně chybět hned tak nebudou
U tigra je dobrý i zvuk motoru...zvuk supersportu v cestovním enduru je fakt zajímavá kombinace:)..sem si musel chvilku zvykat, že v tom lese se mnou vážně nejezdí není nějaké CBRo

A když toho svého tigra viděl ted po letech v inzerátu, tak jen stavba garáže mu zabránila si ho koupit nazpět:)

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

28.10.2012 v 21:55 | Nahoru | #84
Stewe> nic se neděje pohoda

jinak jsem dohodlej s kákošem teď prodává V-stroma tak jak bude počasí v týdnu tak se svezu a ještě se pojedu kouknout na tu TDM 850 a myslím že do konce týdne budu vědět co po čem chci koukat ale Bávo teď určitě nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 15:07 | Nahoru | #85

storeman píše: Sice jsem zastáncem cestovních a sportovních endur ale pokud chce někdo cestovat a hlavně po silnici a navíc má omezený rozpočet, tak proč nejít do klasického naháče nebo polokapotáže jako je Yamaha Fazer, Suzuki Bandit, Honda CB nebo Hornet a najdou se i další. Je jich dost o obsahu 600 i 1000.
Jsou cenově dostupné!
Jsou to držáky!
Jsou to i motorky dost provozované jen se o nich tolik nediskutuje.
A nouzově zvládnou i polňačku. To co projede Suzuki V-Strom určitě projede i Bandit. To co projede Transalp projede i Hornet.
Ale hlavním argumentem v tomto případě by měla být cena!


Tak zase prr, tam kde já jezdim na alpovi s prstem v nose by nějakej vysavač projel jen velmi těžko, nebo možná jenom jednou , nemluvě o pohodlí jak na silnici tak v terenu.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 19:35 | Nahoru | #86

Transalp projede i Hornet.

storeman> Vem Horneta a prijed, projedem se jen tak po poli aby si prestal placat nesmysle

Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 20:15 | Nahoru | #87
Na Hornetovi jsem nikdy nejel, ale mám vážný pochybnosti že by projel třeba tohle:

nebo tohle:

Čau, Tom

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 20:49 | Nahoru | #88

ProTom píše: Díky za info. Ještě prosim k tomu foto. Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest? Díky, jsem amatér . Nemam to doma tak se zajímám





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 21:27 | Nahoru | #89
tekcyo,gugo,TomElefant750 > ale ale, tak se nerozčilujte

Velmi dobře vím co dokáže Transalp, třeba na Mastodontmaratonu na Oldřichově , pokud má obuté špunty, ale autor vlákna uvedl: "Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu"

a naopak jsem na několika videjích viděl i motorku tytu Hornet v terénu. Myslím to bylo na TKC....

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

29.10.2012 v 21:33 | Nahoru | #90

storeman píše: tekcyo,gugo,TomElefant750 > ale ale, tak se nerozčilujte

Velmi dobře vím co dokáže Transalp, třeba na Mastodontmaratonu na Oldřichově , pokud má obuté špunty, ale autor vlákna uvedl: "Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu"

a naopak jsem na několika videjích viděl i motorku tytu Hornet v terénu. Myslím to bylo na TKC....

Nejde jen o gumy, ale kupříkladu o světlou výšku, zdvih pérování, náchylnost svodů k poškození atakdále atakdále..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i Amako 2 5.10.2022 v 13:24 Kalep
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i danielbx 24 21.3.2021 v 10:13 danielbx
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i virusek 10 12.9.2020 v 09:03 virusek
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i milanvfr 6 31.8.2020 v 02:59 Howdy


TOPlist