Neháže to jiskru, pojistky, faja, kabely, kontakty OK. Potřeboval bych nějakým způsobem skontrolovat cívku a spodek zapalování. Pokud to bude jak má, je na vině CDI.
Nechci ho kupovat, abych pak zjistil, že je to něco jiného. Tak stejně nechci kupovat cívku, abych zjistil že je to čidlo otáček, nebo stator, nebo cdi.
A ještě jedna otázka. Když by byl v prd*li snímač otáček, házelo by to jiskru špatně, nebo vůbec?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit cívku
endstand píše:
Kdyby mi někdo ochotný dokreslil, nebo dopsal co s čím měřit, byl bych mu vděčný.
Na tohle jsem debil....
Meris Modrobilej proti zelenemu - coz by mel byt odpor cele civky.
A potom jeden z tenkych dratu (modrobilej/zelenej) proti vyvodu VN,
A jakejkoliv vyvod proti kostre by mel byt nekonecny odpor.
Ev. muzes zmerit i VN kabel od fajfky toz by mely byt radove MOhmy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto | gugo | 44 | 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr |
Adaptér kotouče KTM Duke 640 | _SHIFT_ | 0 | 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_ |
Nestartuje KTM Duke 640 | Fandi | 6 | 20.1.2018 v 15:20 Fandi |
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 | scouser | 2 | 8.8.2017 v 07:34 scouser |
náhon KTM Duke 640 | roky1 | 4 | 10.3.2017 v 13:18 KubaLC8 |