1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
me to delalo to sami,triskovali jsme a skouseli,karbec nastavoval atd.
pak sem to dal do opravy znovu a po rozpuleni motoru a znova slozeni problem zmizel.
Takže to vypada ze nejake netěsnosti asi gufero na klice.
1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
1 reakcí na tento příspěvek svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
Riider píše: prackarr> tak to si nemyslim to by jinak nechytalo, neslo by to nakopnout a byla by v prdeli kompres..
Nemáš pravdu. Uvidíš,že zkusíš všechno a nakonec vyměníš píst a přestane to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
Riider píše: prackarr> ja na tom čoveče hovno najel,nechcu rikat ze uz vuli mit nebude ale nemyslim si ona kdyz jede tak jede bez problemu tak nevim,trikrat vyjedu na novou svicku a je v hajzlu mozna ze je to tim olejem tim motulem taky me to tu psal borec ze mel ten samej problem...dal druhej olej a pohoda variant je kotel ale ktera to bude
Mitulem to nebude určitě. Na to vem jed.
Třeba máš prasklej kroužek,nebo nevímco,ale hledal bych to tam,co jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svička
Na Hondě CR 250 2004 se mi začaly pálit svíčky a ubyl výkon na spodku. Zkusil jsem vyfotit vnitřek válce skrze výfuk a dle mého tam jsou kapky převodového oleje, jak se tam mohl dostat, přes nějaké gufero? Svíčka je vždy uchcaná a černá. Takže jsem nakonec odělal válec a píst je na vrchu černý, nalítáno bude mít přes 50mth určitě, takže je na čase ho vyměnit tak či tak. Měl by to být Béčkový píst, jestli prodejce tehdy nepletl. I hlava válce je na jednom míště černa, z čeho? Nikasil vypadá ještě v pohodě i honování tam jde vidět, je nutné nechat přehonovat? Všechny fotky najdete v odkazu do galerie, na konci je i video, kde je vidět vule na ojnici, ale hybe se pouze do stran. Směrem nahoru a dolu se nepohne ani o kousilinek, je to v pohodě?
Chtěl bych válec ještě proměřit, bude stačit tento analogový dutinoměr?
Dutinoměr SUPITO 050100
Napětí Hloubka měření 150 mm
Rozsah 50 – 100 mm
Stupnice 0,01 mm
Kovadlina 11
Těsnění 4 (3)
ODKAZ DO GALERIE:
http://hojdan.rajce.idnes.cz/motor_CR_250/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |