globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr dvouválce
Zdravím, potřeboval bych pomoct při výběru mašiny. Hledám dvouválec na kterým ujedu v kuse 150km a po sesednutí nezůstanu v předklonu a s odumřelýma rukama, ale zase nechcu vyloženej cesťák. Po zúžení výběru jsem došel na tyto kousky:
SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?

3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

10.10.2012 v 08:12 | Nahoru | #91
pokud jde jen a pouze o spotřebu, kup si Fabii 1,2 htp.
neznám nikoho z Dvouválu, který by řešil spotřebu takže to bych opravdu neřešil.
stejně jako hledat u kapotovanýho V2 pohodlí...
749-TLR-VTR-RSV = jediná volba.jen ne SV.motor mi přišel min hrubej jak u TLR,a celá ta stavba je šílená.

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 08:45 | Nahoru | #92

kawazx10r píše: pokud jde jen a pouze o spotřebu, kup si Fabii 1,2 htp.
neznám nikoho z Dvouválu, který by řešil spotřebu takže to bych opravdu neřešil.
stejně jako hledat u kapotovanýho V2 pohodlí...
749-TLR-VTR-RSV = jediná volba.jen ne SV.motor mi přišel min hrubej jak u TLR,a celá ta stavba je šílená.


Tý vole Dejve,tak to si mě nasral

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 09:49 | Nahoru | #93

kawazx10r píše: pokud jde jen a pouze o spotřebu, kup si Fabii 1,2 htp.
neznám nikoho z Dvouválu, který by řešil spotřebu takže to bych opravdu neřešil.
stejně jako hledat u kapotovanýho V2 pohodlí...
749-TLR-VTR-RSV = jediná volba.jen ne SV.motor mi přišel min hrubej jak u TLR,a celá ta stavba je šílená.



a jaký má motor správně být? Leštěnej asi ne co? když potřebuješ aby byl hrubej
to je zas názor

a celá ta stavba je samozřejmě šílená, má to sedlo, rukojeti, vše na léty ověřeném rámu.... Ty bláho a já myslel že takové názory se vyskytují převážně jen na auto diskuzích Ale tady??? U bajku složeného z pár komponent? Smekám

Naposledy editováno 10.10.2012 09:51:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 09:55 | Nahoru | #94

Kamy píše: a celá ta stavba je samozřejmě šílená, má to sedlo, rukojeti, vše na léty ověřeném rámu.... Ty bláho a já myslel že takové názory se vyskytují převážně jen na auto diskuzích Ale tady??? U bajku složeného z pár komponent? Smekám



Já na tom SV nejel, ale už jen když jsem na to seděl tak jsem zjistil že na tom ani jet nechci, přijde mi to nějak divně složený.

Ale jinak mi srovnávání třeba podvozku SV a VTR přijde jako podle týhle hlášky: "even if you win, you are still retarded"

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2012 v 09:57 | Nahoru | #95
4900 Eur hodně je.Já to jen hodil kuli fotce,aby bylo vidět,že to neni žádnej supersport,ale sporttouring.Taky kuli těm kufrům,že origo sou dostatečně prostorný a hezky udělaný-rozšiřujou moto minimálně.
Jestli SV,nebo ST3 je věc osobních preferencí.Já sem za ST3,páč se mi prostě jen víc líbí a řek bych,že bude malinko zábavnější.Na počítání koní bych se vyprd,nebo zařaď do výběru ST4S po faceliftu...
Kecy o servisu můžou vypouštět jen pitomci,co to slyšeli od nějakýho traktoristy v knajpě.V rakouský servisní síti v autorizácích třeba kroužky ani každejch 10kkm neměněj,páč nepraskaj a i kdyby(brutal okruhový zacházení),tak vypadnout nemůžou.Pak už zbejvaj jen řemeny za 4 kila.Servisní interval co 10kkm(kolik má vlastně SV?).Navíc co okolo sebe vim,tak nikdo ještě s Dukárnou nezůstal nikde viset.Já na Monsteru mam teď něco přes pade a šlape furt jak novej.Přez zimu ani nedobíjim a na jaře fpoho nastartuju(jestli ono to nebejvá taky baterkou...),mam tam Yuasu.
RSV,VTR,TLR,749 apod. jsou všechno tvrdší motorky.Jedno kolik má která koní,ale rozhodně neni ani jedna sporttouring a na nějaký delší cestování to chce malinko víc odhodlání.Netvrdim,že to nejde.

Jo ještě odkaz na lepší ceny:
http://www.moto.it/m...dex.html?d=0&o=1

Naposledy editováno 10.10.2012 09:57:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 10:28 | Nahoru | #96

Stev píše: Já na tom SV nejel, ale už jen když jsem na to seděl tak jsem zjistil že na tom ani jet nechci, přijde mi to nějak divně složený.

Ale jinak mi srovnávání třeba podvozku SV a VTR přijde jako podle týhle hlášky: "even if you win, you are still retarded"



Mam stejnou zkusenost, na SV jsem mel hrozne divnou jizdni pozici a pri otaceni na miste me dokonce chytla krec do nohy Proste takova zvlastni vysoka koza, prijel jsem domu a napsal ze beru to VTRko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 10:39 | Nahoru | #97

SirIndy píše: Mam stejnou zkusenost, na SV jsem mel hrozne divnou jizdni pozici a pri otaceni na miste me dokonce chytla krec do nohy Proste takova zvlastni vysoka koza, prijel jsem domu a napsal ze beru to VTRko



jj, přímo pod sebou nic ale všechno divně roztahaný

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

10.10.2012 v 10:39 | Nahoru | #98
Nechce se mi to vsechno cist,

ale postupem casu budu resit podobnou otazku, takze nahodim svoje uvahy do placu, treba se budou hodit pri tvym vyberu....

Ja jsem byl rozhodnutej pro nahace, ale tak nejak jsem se posledni dobou zlomil i na neco na cem se da jet rychle aniz by me odlitla hlava. Proste neco co ma vic jak 85Kw

Moji favoriti jsou Raptor za nahace a RSV1000 (od roku 2004) za silnice.
Puvodne jsem chtel Buella, ale ten je docela slabej.
Italove se srdcem z japonska a rakouska :D

Nemam vubec nic proti japoncum (mam Kawu a jsem max. spokojenej). Suzuki SV a TL aj Hondu VTR jsem taky uvazoval ,ale nejak me proste neoslovjou. jeste porad sbiram informace ohledne spolehliovasti, typickych vad apod.

Asi je nejlepsi to vsechno projet a pak se rozhodovat.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

10.10.2012 v 10:47 | Nahoru | #99
Dyk to jede všechno skoro stejně, tak už začnětě konečně vybírat podle toho, jak se vám která líbí :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 11:09 | Nahoru | #100

Kamy píše: a jaký má motor správně být? Leštěnej asi ne co? když potřebuješ aby byl hrubej
to je zas názor

a celá ta stavba je samozřejmě šílená, má to sedlo, rukojeti, vše na léty ověřeném rámu.... Ty bláho a já myslel že takové názory se vyskytují převážně jen na auto diskuzích Ale tady??? U bajku složeného z pár komponent? Smekám



ty názore, jel jsi na tom někdy třeba metr? většinu V2 jsem alespoň projel a SV mi přišlo "nejjemnéjší". nepíšu nejhorší,ani že je to špatná motorka. Kury72(zdravím Tě) by mohl vyprávět .

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 12:11 | Nahoru | #101

kawazx10r píše: ty názore, jel jsi na tom někdy třeba metr? většinu V2 jsem alespoň projel a SV mi přišlo "nejjemnéjší". nepíšu nejhorší,ani že je to špatná motorka. Kury72(zdravím Tě) by mohl vyprávět .



já jezdím výhradně na naháčích, neb se svou výškou 2m jsou pro mě zalehavačky utrpení. SV považuji za nejlehčí motorku ve výběru a od toho se odvíjí i její ovladatelnost. Pohodlí už je boj každého a to já psal už v úvodu vlákna, to si musí každý odsedět... Ale pokud máte křeče do noh? Pak vás spíše musím označit za šampónky a citlivky... Já totiž taky o VTR záměrně nepíšu, že je mi nepříjemné, bolí mě z něj ruce za krkem a záda a že je hrozné, na tohle mám soudnosti dost abych zbytečně mašiny nehaněl, když vím, že na ní se svou postavou a stavbou těla nemám co dělat.

"termín nejjemnější" mi nic neříká, nejsem motorkář jako vy, nevyznám se v téhle hantýrce.... Pokud je to to, že má tichý chod, přímý a vyrovnaný tah motoru, pak ano, je nejjemnější. Pokud hodnotíte to že je měkce naladěná na každodenní použití, pak ano je nejjemnější ze všech zmíněných..... Aneb vše to co od sportovní cestovky vyžaduju aby měla Nevím jak autor..
.. jen mu prostě nepřeji tyhle jednoznačné rady expertů.. protože mám pocit že chce něco trošku jiného a vy mu tu nutíte mašiny pro zábavu na pár minut....

Naposledy editováno 10.10.2012 12:14:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 12:35 | Nahoru | #102

Zmulin: Kecy o servisu můžou vypouštět jen pitomci,co to slyšeli od nějakýho traktoristy v knajpě.V rakouský servisní síti v autorizácích třeba kroužky ani každejch 10kkm neměněj,páč nepraskaj a i kdyby(brutal okruhový zacházení),tak vypadnout nemůžou.Pak už zbejvaj jen řemeny za 4 kila.Servisní interval co 10kkm(kolik má vlastně SV?).Navíc co okolo sebe vim,tak nikdo ještě s Dukárnou nezůstal nikde viset.Já na Monsteru mam teď něco přes pade a šlape furt jak novej.Přez zimu ani nedobíjim a na jaře fpoho nastartuju(jestli ono to nebejvá taky baterkou...),mam tam Yuasu.

zmulin> Dík za rozptýlení mých obav, asi budu nucen udělat si kvůli ní výlet do ciziny, ale to se mi určitě vyplatí.
Jo ještě se chci zeptat jak ti valí ta suchá spojka na monstrovi pač na ST3 od r.2005 je už v oleji esi se za to vyplatí něco přihodit.

Naposledy editováno 10.10.2012 12:38:37

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 13:17 | Nahoru | #103
erd> Já mam osmikilo.To má mokrou.S2R 1000 má suchou.Jenom už tam nemam origoš s tim pseudoantihopem.Rupnul mi koš spojky(možná následek takovýho malýho odloženíčka ve městě) a dostal jsem se ke spojce z 848(taky mokrý).Kupodivu je mnohem příjemnější.
Se suchou jsem se svez a myslim,že to při běžnym užití neni zas takovej rozdíl.

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 13:25 | Nahoru | #104
2x

Naposledy editováno 10.10.2012 13:25:45

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 14:27 | Nahoru | #105

SirIndy píše: Mam stejnou zkusenost, na SV jsem mel hrozne divnou jizdni pozici a pri otaceni na miste me dokonce chytla krec do nohy



Stev píše: jj, přímo pod sebou nic ale všechno divně roztahaný



Babovky...

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 14:30 | Nahoru | #106
Sem tam se SVezu na SV1000S
Takže bych ho jen doporučil. Neboj se budbáků kolem spotřeby, nebo toho, že je to jebka, která je taková, či maková.
Zbytek motek z tvého výběru jsem neměl tu čest vyzkoušet.
Ale doporučil bych ti 1:
Namísto toho času čtení názorů od "odborníků" si projdi inzeráty, sbal prachy a běž si je vyzkoušet. Nablít ti tady toho možu co bude hrdlo ráčit. Tvoje osobní zkušensoti s tou, či onou motkou by pro tebe měly být asi to NEJ. Když dáš na moji radu, neprohloupíš a budeš moct pak napsat svoje zkušenosti na 4 mašiny. Což silně pochybuju, že tady někdo (včetně mě) měl tu čest je sedlat, aby ti napsal "objektivní" názor a odpověď na tvůj dotaz.

Naposledy editováno 10.10.2012 14:30:51

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 15:48 | Nahoru | #107

Sefo píše: Dyk to jede všechno skoro stejně, tak už začnětě konečně vybírat podle toho, jak se vám která líbí :)



Bych řekl,že´s to rozsekl Otázka je,jestli si to zakladatel uvědomí

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 16:06 | Nahoru | #108
Kup si co chceš, stejně tady každej jouda doporučuje hlavně to na čem sám jezdí.
Ale jestli chceš opravdu dobře poradit, tak jedině nahatý SV1000

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 17:10 | Nahoru | #109

kawazx10r píše: pokud jde jen a pouze o spotřebu, kup si Fabii 1,2 htp.



promiňte za off, ale u "hovnotopojede" bejvá spotřeba, právě jak u těch dvouválů...

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 17:18 | Nahoru | #110
Hale ja teda nevim, ale nekde jsem cet.. XDXD Ze ruce te cca pri 150km at jedes na cem koliv nemeli upadnout...

A ted vazne mozna chyba rizeni masi (mluvim z vlastni zkusenosti)

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 18:52 | Nahoru | #111

paulie_gsxr píše: taky chci jit pristi sezonu do dvouvalu a vypada to ze pujdu do RAPTORAAA!!! idealni kompromis mezi italskou krasou a japonskym motorem...alespon pro me!


moje řeč. Raptor je velice kvalitní motocykl!!!

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 19:00 | Nahoru | #112
Já bych koupil Tuono.
Poslechnu si jiný názor,ale asi je mi to jedno,jaký kdo má, a tak to ber i ty. Kup si co chceš TY !!!

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

10.10.2012 v 19:23 | Nahoru | #113
A já bych si koupil VTR jelikož Honda je Hujda nejede...chlastá a je hnusná ...popravdě..po všech 4V co jsem jezdil a řadovém 2V jsem ted okusil 2V doV a jsem většinou během jízdy happy tělo mě nebolí ani po celodenním ježdění a spotřebu mám svižnou jízdou do 7L Tak a ted do mě....nedávno se tu VTR řešilo.Jinak SV nemusí být špatná volba,jde o to co se líbí tobě.Jinak kdybych neměl 184cm tak jdu do nějaké klasiky v podobě Monsteru ale ten nebude moc na okruh
téma na Firestorma

Naposledy editováno 10.10.2012 19:24:38

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 19:31 | Nahoru | #114
honza511> Proč teď do mně? Vždyť píšeš samou pravdu. Ten Monster na okruh fakt moc není. I když čtyřventily jedou fest.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 19:42 | Nahoru | #115
Ale Raptor má jen 83, v originále

filipes píše: Nechce se mi to vsechno cist,

ale postupem casu budu resit podobnou otazku, takze nahodim svoje uvahy do placu, treba se budou hodit pri tvym vyberu....

Ja jsem byl rozhodnutej pro nahace, ale tak nejak jsem se posledni dobou zlomil i na neco na cem se da jet rychle aniz by me odlitla hlava. Proste neco co ma vic jak 85Kw

Moji favoriti jsou Raptor za nahace a RSV1000 (od roku 2004) za silnice.
Puvodne jsem chtel Buella, ale ten je docela slabej.
Italove se srdcem z japonska a rakouska :D

Nemam vubec nic proti japoncum (mam Kawu a jsem max. spokojenej). Suzuki SV a TL aj Hondu VTR jsem taky uvazoval ,ale nejak me proste neoslovjou. jeste porad sbiram informace ohledne spolehliovasti, typickych vad apod.

Asi je nejlepsi to vsechno projet a pak se rozhodovat.

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 19:44 | Nahoru | #116
No chlape, docela tě lituju. Tohle všechno přečíst a udělat si názor..... Jdi do toho srdcem.... Hlavou vybírej stavební spoření

Výběr dvouválce

10.10.2012 v 20:08 | Nahoru | #117
za mě SV nebo TL
kde si došel na 10l spotřebu u SV?? Tolik mi nesní ani TL

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 20:24 | Nahoru | #118
SVéčko> :D:D no dobre, tak ty 2kw mu odpustim

(reakce na) Výběr dvouválce

10.10.2012 v 20:47 | Nahoru | #119
MSCH> clapy mas podobnej problem moje priority jsou zatach od spoda ovladatelnost ale v prve rade vaha uz jsem proses fzr1000,gsxr750 k2,honda xl600lm,a ted ma cbr 900rr. tak se ptam muze me dvouval typu tl,sv,a....samo ze v litru prekvapit s potesit????????????????

3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

10.10.2012 v 21:39 | Nahoru | #120
tak z tohoto guláše neco vybrat, hodne nervu ti preju :D
osobne si myslim, ze kdyz dvouhrnek, tak jedine italii..
japončíci at se drzej ctyrvalu..k tem jejich dvouvalum jaksi zapomeli pridat charisma a tim padem postrada logiku do toho jit :)

Naposledy editováno 10.10.2012 21:40:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 37 1.5.2024 v 22:03 digison
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 jirka_st3 9 6.9.2023 v 17:11 Romulus.


TOPlist