čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.
Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
http://www.loupak.cz/video/auto-moto/1699-velorex-tuning-motor-z-kawasaki-zx-6r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Vítězslav_Máří píše: A mezi námi stavbou těchto automobilových motorů se zabýváme od roku 1987.Není to žádná fušeřina,pár jich jezdilo i dragstery,ale ted to bereme všichni spíš jako koníček,nikdy jsme nedělali motory na kšeft,jen pro sebe a pár kamarádů.Třeba Vám tu něco řeknou jména jako Vostárek,Blahna,Hošek,Vykoukal,Adamec jenže ten jezdil Dakar a sním se toho vymyslelo moc, pak Veselý,Enge starší,Vojtěch starší atd...,To byli závodníci a s těmi jsme spolupracovali.Dneska už je vše moc o penězích,tenkrát to byla zábava.
zatím jsi tu jen napsal spoustu prázdých řádku jako naši politici.to nás moc nezajímá.
dej sem fakta a dukazy,že dokážete postavit motor z fabie 1,4 aby měl 220 kW bez přeplnování za peníze smrtelníka,pak tu dostaneš uznání ode všech.Do té doby jsou to jen plané řeči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
GRASSEL píše: co se týče velorexu, tak nejhezčího si udělal známej z Počepic u Sedlčan všechno udělal sám včetně kostry, ramen... prostě všechno. Motor tam nacpal ze ZX6r. Doporučuju mrknout páč to je nádhera....
Technicky asi OK,ale vzhledově je to humus.
Na sprintech v Třebešově byly taky 2 kusy s motorkovými motory,ale vzhledem originál což mi přijde zajímavější protože to od toho vozítka nikdo nečeká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
pokud se bavíme o nejjednodušší cestě k výkonu ...je to :
1 pořízení něčeho co má motor a jede už v základu a trochu obnosem přispět k úpravám
(dnes koupíš auto za 60tis s 300ps jak nic)
2 koupit auto s K.O. motorem ...sehnat druhý a ten udělat na stole a vylepšit...
(bez páce třeba u 1.8t 110kw se bavíme o investici do 100tis, upgrade někam na 155kw a není to o úplně novém motoru)
3 koupit Hondu civic VTI 1.6 118kw nebo třeba 1.8vti se 136kw
(svezeš se jak lusk a jedinné co udělat je dolívat benzín a měnit oil, připadně řádně odlehčit)
Váha/Výkon je pravidlo odjak živa...
Varianta únosná je pořídit auto na který se dá sehnat tubo kit (Hondy, Nissany,Mišiuši)
origo kity se nechaj pořídit za slušný peníze za mořem a jsou různý staige...
kovaný písty atd. se daj sehnat skladem na ty motory...
cca do 150tis kč a třeba civic se pak pohybuje kolem těch 190kw
Tou nejblbější a nejdrahší je stavba závodního motoru do seriového auta...
prakticky zůstane jen Blok a novej příznivce si musí na 1,4 z fabky připravit okolo 3kil
a to jsme pořád jen u motoru
Spojka ,Klouby , diferák,převodovka,elektronika,podvozek....tohle všechno se musí uspůsobit tomu motoru jinak ti vznikne něco s čím nepůjde jezdit...
a navíc s tím v běžném provozu jezdit stejně moc nepůjde...něco už sem zažil v tomhle směru..je to tak auto na ama závody do vrchu ...okruh...ale bez ostatního to stejně nebude fungovat...
Kdo se chce parádně svézt Ať si koupí třeba Saab 9-5aero nebo 9-3 aero
výkon kolem 250v sérii a tím jak motor jede je to raketa...
Nebo kupte GT imrezu za Kilo s 210ps nebo když se zadaří s 260ps a prostoru pro svezení je habakuk
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
sááb je prostě sááb ...
MSCH píše: Jo saaba 95 aero se chystám pořídit, příští rok, je to moc dobrý auto Ted mi zatím musí stačit Peugeot 205 Gti/Mi16
Teď jsem chvilku zavzpomínal, za to ti díky! Tohle auto jsem přesně měl cca před 10lety. To je vozítko na vraždu, 205Gti s motorem ze 405 MI16. Slušná motokára, Motor strašlivej (na svou dobu) a brzdy + podvozek k prdu, tedy v porovnání s motorem. Divím se, že se ještě někde nějaké prohání, skoro každý se v tom přizabil, nebo to rozšlehal někde o pangejt v zatáčce...
Jinak neboj, pořád je Gtiček dost mezi námi, existuje P205 club kde se to drží.
marekparek píše: GTI M16 od Guttmann sem vlastnil ..červená kůže ...a široký blatníky 180ps šílenej stroj
sááb je prostě sááb ...
Jo Gutmann je pěkný, jednoho jsem stavěl ale nějak to časově a finančně nedopadlo, tak šel z domu. Když Bodykit tak už jedině Dimmu
Kovi píše: Technicky asi OK,ale vzhledově je to humus.
Na sprintech v Třebešově byly taky 2 kusy s motorkovými motory,ale vzhledem originál což mi přijde zajímavější protože to od toho vozítka nikdo nečeká.
naživo je to krásný, je tam znát hodně velkej kus práce a hodně vkusný...
mě zas bastlení typu narvat do velorexe jen motor z něčeho silnýho příjde velká
dávka amatérismu a demence. Za prvý z důvodu toho že to nebude fungovat, za druhý je to stejný jako do embéčka narvat motor z brabuse bez jinejch úprav a hlavně lidi který narvou motor z japka do velorexe a nic víc je v čr jak sraček.... řekl bych že každej.
A když už něco takovýho někdo vykoumá tak je hezký že do toho jde naplno....
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
J.M.K. píše: Lion>tak tříkolová koncepce už z principu neumožňuje žádnou agresivní jízdu v zatáčkách (ostatně, právě díky převracení tříkolek v zatáčkách byl objeven torzní stabilizátor), takže výkon motoru se prakticky dá využít jen na rovných úsecích.
Nemyslim si ...:
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Vítězslav_Máří píše: Až to bude hotové a změřené na brzdě,rád naskenuji doklad o měření,at neplácám nesmysly.Ted to nechám být a nebudu se hádat,až po brzdě.V zimě bude čas na takovéto věci a motor se dodělá.
Jaká bude plánovaná životnost? 1-2 závody, nebo celá sezona? Pokud se dostanete nad 200kw bez přeplňování, výkonová charakteristika mě velice zajímá, nevím jak docílíte posunutí max. otáček u rozvodu OHV, a dál si myslím, že to blok klika neunesou ani náhodou. Nebude to čistě teoreticky vyvložkované na 1490ccm?
není to nic s čím by člověk závodil, stejně tak i ty o kterých mluvíš nejsou nic s čím bych chtěl hledat smysl ve vlastnostech toho motoru kterej tam bude. Jenže tenhle kompletně udělanej velorex je udělanej co nejvíc s ohledem na ten motor, výkon atd.
No a k poslední větě, na silnici to postavit jde, možná to i už dokonce na silnici jezdí (nevím) akorát když se způsobý nehoda tak po prozkoumání toho vozítka bude on ten co to zavinil, což by byl ale i případ toho nenápadného s nabušeným motorem o kterým mluvíš
a ve finále spousta věcí nedává smysl ale jsou super, spousta věcí je nepoužitelná ale přesto kdyby to z nás měl někdo doma tam si stříkne do textilu. Když budeš mít samopal kterej měnil dějiny taky je to vzácnost se kterou nepotřebuješ střílet závodně do terče
a když půjdem do detailů, kolik z nás tady má na motorce věci k hovnu nebo neakceptovatelný do provozu a jezdí s tím
marekparek píše: hlavně si myslím že je to fakt mrhání peněz...
to je ale přece pro někoho motorka taky, pro dalšího fotbal, pro jinýho chlast, ženský, audio, video, tetování, hadry, auta....
každej to má postavený jinak.
E.R. píše: Jaká bude plánovaná životnost? 1-2 závody, nebo celá sezona? Pokud se dostanete nad 200kw bez přeplňování, výkonová charakteristika mě velice zajímá, nevím jak docílíte posunutí max. otáček u rozvodu OHV, a dál si myslím, že to blok klika neunesou ani náhodou. Nebude to čistě teoreticky vyvložkované na 1490ccm?
je tam jeden trik a nic se vrtat nemusí ale musíš mít motor označený BBZ ..mění se ale komplet všechno...ale i tak těch 200kw je strašně moc na to aby to bylo pro amíka jezditelný...motor to nemůže vydržet ...blok klidně i hlava..ale jak říkam použíií se jen obaly nic víc
ale stavět závodní motor a nemít k tomu závodní komponenty aby to pak fungovalo ...nevím nevím...
a dát mega za postavení funkčního auta ..to jsou lepší povozy než závodní fabka
za mega se dá pořídit třeba GTR
Vítězslav_Máří píše: Kovi> Až bude motor hotový a vyzkoušený na brzdě rád sem naskenuji graf z brzdy,at si nemyslíš že melu nesmysly.
1,4L atmosféra 220KW - já myslím že meleš nesmysli
Kdyby si napsal, že to budeš foukat a že máš na to rozpočet mega, tak bych řekl že musíš bejt někdo koho znám ale to nejsi. Každopádně až to postavíš, rád vezmu svojí postarší Supru a mužem se projet někde na letišti....