paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.
5.10.2012 v 09:00
Zdravím všechny uživatele a příznivce HONDY CBR 1000 RR.Prosím o radu,mám model 04 asi po 100 km jízdy jsem zastavil natankovat a při startu motorky výstřel podobný střelení do výfuku či sání vyvalil se bílý kouř z podnádrže motor jsem zhasl a byl rad že moto. nezačala hořet.Po odtažení a následném rozebrání jsem zjistil ze je vyražené těsnění ventiloveho víka.Zkontroloval jsem odvětrání,ventily,vyměnil svíčky,air filtr dal dohromady a vše v pohodě .A asi po 600km se vše opakovalo výstřel kouř a těsnění venku.Předem děkuji za vaše rady.M. Vršek

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 09:11 | Nahoru | #1
Ji si jist, že je to odvětrání v pořádku?
Na to, aby vystřelilo těsnění, musí být v prostoru ventilů tlak jak hovado a ten tam nemůže vzniknout, pokud by bylo odvětrání v pořádku.

edit: A podruhé se Ti to stalo taky po zastevení a následném startu?

Naposledy editováno 05.10.2012 09:23:14

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 09:15 | Nahoru | #2
Jak píše Taťka, prohlédni odvětrání motoru, musí být ucpané...

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 09:20 | Nahoru | #3
i když bude odvětrání funkční stát se to může, tou odvětrávací hadicí to prostě nestihne utéct, stalo se mě to na autě ale mělo to předehru v tom, že auto nějak netáhlo jako dřív (V6) no ale jelo, potom po startu (auto ani nejelo)rána jak svině a vyhodilo to gumičku kolem olejového filtru a všude čmoud a olej, okamžitě jsem to chcípnul, na nic jsem nepřišel, gumičku dal zpět dolil vystříkanej olej a motor po startu už ani nemazal, po odtahu a rozebrání se zjistilo že je kousek ohořelej/upadlej píst, mázlej válec a zapeklý kroužky.

Diagnoza byla tedy, že při zapálení směsi, tlak plynů prolétl kolem pístu dolů do vany, kde zatlačil na hladinu oleje, ta zatlačila skrze čerpadlo na pojistný ventil olejového okruhu a zasekla ho v otevřené poloze (proto to potom nemazalo) a zároveň tím tlakem vystřelilo to těsnění kolem olejového filtru.

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 15:37 | Nahoru | #4
viděl bych to na ventily ...zkontrolovat sundáním víka...pokud to jelo normálně tak nevím že by to dělalo jen tak ...spíš špatně zapálení směsy nebo třeba časování ventilů...těžko soudit ale asi bych to prohlídnul někde v servise ..

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 15:38 | Nahoru | #5
nemohl přeskočit rozvod ...ale to by asi zas nejelo potom normálně...svíce ..vstřik

těžko soudit od kompu

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 16:33 | Nahoru | #6
Videl bych to na odvetrani klikove skrine. Jiny tlak se ve ventilovem viku brat nemuze nez z klikove skrine

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 16:38 | Nahoru | #7
Koukni na elektroinstalaci .. alternátor.
Hondy na to dost trpí a kámoš na CB1000 měl teď stejnej problém. Jemu dokonce víko bouchlo !
Měl tušimže prošlusovanej altík ... tušimže

Mrkni na to a uvidíš

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

5.10.2012 v 18:56 | Nahoru | #8
Dík za pomoc ,pokusim se odpovědět všem najednou odvětrání jsem profoukl i prohledl jestli tam něco není,tak že je opravdu čisté.Motor netlakuje vyzkoušel jsem jak na nalejvacim otvoru tak i na konci odvětrání va filtrboxu,zhruba stejné.Ještě změřím ten alternátor?

1 reakcí na tento příspěvek Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

9.10.2012 v 16:55 | Nahoru | #9
Nazdarek tak to vypadá že je ten alternátor po smrti.Špatně se to proměřuje,ale vinutí je napálené a výkon alternátoru neodpovídá.

(reakce na) Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

9.10.2012 v 22:50 | Nahoru | #10

vrsoun píše: Nazdarek tak to vypadá že je ten alternátor po smrti.Špatně se to proměřuje,ale vinutí je napálené a výkon alternátoru neodpovídá.



jak asi napalene. Co jsi nameril? Jaky odpor a jake stridave napeti?

Při startu vystřelí těsnění pod ventilovým víkem.

27.10.2012 v 12:08 | Nahoru | #11
Tak jak to dopadlo .. čim to bylo nakonec ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist