globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv hmotnosti pístu
Zdar všichni,
nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
Anketa: Může se to kvůli váze pístu posrat???
Ano
70%
45
Ne
13%
8
Nevím
6%
4
Vys..te se na to (stejně to uděláme)
11%
7

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

9.10.2012 v 09:16 | Nahoru | #1
dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

9.10.2012 v 10:21 | Nahoru | #2

Jasek píše: dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.



toz to mas pravdu, jen otazka o kolik chcete prevrtavat a kolik zbude masa na valci. Rotax 990 (serie 97mm) jde vrtat bezpecne do 100mm (1060ccm), na 102mm (1103ccm) uz obcas praskly valce a na 103,2mm (1127ccm) se uz musi dat ocelove vlozky. Toz jsou poznatky z prevrtavani co jsme nejak dal dohromady od lidi co to delaji...

Otazka jak ma silne valce TL

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

9.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #3

Jasek píše: dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.



tak, to je gut, když to maj už otestovaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

9.10.2012 v 19:17 | Nahoru | #4

Jasek píše: dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.



nebude to proto, že "prodává" nikasil a ne vložky?

pro vložku mluví snazší výroba (bavíme se o malých sériích), vyšší přesnost (při obrábění tvrdost ocel vs nikasil), tepelná výměna (hůř vede teplo, tzn víc odpadního tepla odchází výfukem, nižší nároky na chlazení) a taky životnost. na druhou stranu má jinou tepelnou roztažnost než hliník (píst), tudíž je nutné to mít dobře spočítané z hlediska vůlí, a nechat motor před náloží pořádně zahřát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist