nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
ten píst je s největší pravděpodobností fosfátovaný a to na 2x, jak v místě ventilů tak i na povrchu.... V místě ventilů může být ještě cínovaný... Dneska se používá dost často Eloxování, ale to jen u specifických pístů.... Jde o to z jakého materiálu je píst kován, tady to vypadá na obyč celohliník s fosfátovaným vrškem a cínovanýma ploškama na ventil... Předpokládám kvůli lepšímu vedení jiskry a tedy zápalu.
Naposledy editováno 09.10.2012 07:31:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |