globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv hmotnosti pístu
Zdar všichni,
nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
Anketa: Může se to kvůli váze pístu posrat???
Ano
70%
45
Ne
13%
8
Nevím
6%
4
Vys..te se na to (stejně to uděláme)
11%
7

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 09:49 | Nahoru | #151
jean192> zvýšení objemu o 8% neznamená zvýšení výkonu a krouťáku o 8%... právě u rsv zvýšení objemu o 6% (1060 HC písty) mělo za efekt nárůst místy až 30% krouťáku...

2 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 10:46 | Nahoru | #152
Fizzer, ale špička sa predpokladám takmer nezmenila. Otázka je, či by ladenie motora pôvodného objemu nespravilo podobnú službu, aj ked menej ako 30%.

Ale berem, kdo si hraje, nezlobí.

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 10:51 | Nahoru | #153

jean192 píše: Fizzer, ale špička sa predpokladám takmer nezmenila. Otázka je, či by ladenie motora pôvodného objemu nespravilo podobnú službu, aj ked menej ako 30%.

Ale berem, kdo si hraje, nezlobí.



Objem nenahradis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 10:55 | Nahoru | #154

jean192 píše: Fizzer, ale špička sa predpokladám takmer nezmenila. Otázka je, či by ladenie motora pôvodného objemu nespravilo podobnú službu, aj ked menej ako 30%.

Ale berem, kdo si hraje, nezlobí.



Nespravilo.


červená: RSV 1060
modrá: duc 1098 s arrow koncovkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 11:01 | Nahoru | #155
FiZzeR> mně nějakejch 125 bhp nepřijde jako bůhvíjakej nárůst, VTR SP i TLR maj snad kolem 120 ne?

e: ale zase u 1098 bych čekal kolem 140 bhp, takže jestli je to reálný srovnání za stejnejch podmínek tak dobrý

Naposledy editováno 10.10.2012 11:46:43

1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:02 | Nahoru | #156
jestli to chápu tak je to ducati a aprilie ?

pokud to není stejnej motor tak se to nedá vůbec srovnávat

MG

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:11 | Nahoru | #157

Stev píše: FiZzeR> mně nějakejch 125 bhp nepřijde jako bůhvíjakej nárůst, VTR SP i TLR maj snad kolem 120 ne?

e: ale zase u 1098 bych čekal kolem 140 bhp, takže jestli je to reálný srovnání za stejnejch podmínek tak dobrý



to je na kole

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:12 | Nahoru | #158

motocentrum-cb píše: jestli to chápu tak je to ducati a aprilie ?

pokud to není stejnej motor tak se to nedá vůbec srovnávat

MG



série vs 1060

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:13 | Nahoru | #159
FiZzeR> ano, u ducati bych čekal 140 koní na kole

e: ten druhej graf už ukazuje 130 proti 110, což mi u mille přijde pěkný. Ale rozhodně není stejnej jako v tom srovnání s 1098

Naposledy editováno 10.10.2012 13:14:55

Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:15 | Nahoru | #160
červená 1060 HC
žlutá 1103
modrá série

1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:36 | Nahoru | #161
Fizzer> jeste vyhrab ten graf 1127, ta nemelo od 4000 pod 100Nm

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 13:43 | Nahoru | #162
dakarista> modrá

2 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 14:12 | Nahoru | #163
Hoši, to je už taká extrémna zmena parametrov, že mi to pripadá jak na súťaži dB dragu - povedzte mi čo chcete, ja čom chcem to naměřím
Máš aj graf série a do maxima vyladený motor bez zmeny objemu? Pre mňa je takáto zmena výkonu a krutu len zmenou objemu bez totálnej úpravy Fšetkého od sania po výfuk nepochopiteľná. Akoby ten motor bol v sérii škrtený na saní alebo tak.

Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 14:19 | Nahoru | #164
k tématu TL 900 + 1000


Naposledy editováno 10.10.2012 14:23:31

Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 14:22 | Nahoru | #165
[

Naposledy editováno 10.10.2012 14:25:28

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 14:50 | Nahoru | #166
jean192> tak ono to obcas ty upravy jsou znat. Jinak k te 1127 je treba pricist precasovani vacek na rozvodovych kolech. Zadne prebrusovani tvaru vacky, ciste jen natoceni rozvodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

10.10.2012 v 21:13 | Nahoru | #167

Dolph-cz píše: hmotnost pístu nemá nějak drastický vliv na výkon.

co .

takže odpověď zní-pár gramů rozdílu hmotnosti pístu není problém a lehčí písty už vůbec ne.



Napsal jsi pěknou hovadinu,píst nemůže být lehčí!!!!Ale může být klidně těžší!!!
Ideální je stejná váha jako origo.

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

11.10.2012 v 08:49 | Nahoru | #168

Pepa GSX-R píše: Napsal jsi pěknou hovadinu,píst nemůže být lehčí!!!!Ale může být klidně těžší!!!
Ideální je stejná váha jako origo.


nó,tak ty jsi tu chyběl.teď už je to kompletní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

11.10.2012 v 10:07 | Nahoru | #169
jean192> No,já jdu vrtat,protože všechno ostatní už mám,fakt mě nenapadá jak ten motor v atmosféře ještě víc poštouchnout,TLS97 co má série netuším a já snad 118,5k na kole.Vyměnovat nemám za co bo ty nový mrdky co jedou,jsou malý,hnusný nebo dokonce uječený.Taky nemam to srdce jít prodat za nic neco s čím se tak dlouho seru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

11.10.2012 v 11:11 | Nahoru | #170
Jasek> tak muj nazor je ten. Ze nejefektivnejsi narust vykonu udela vzdy zvetseni objemu. A je to urcite nejvice znat

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

11.10.2012 v 11:31 | Nahoru | #171
dakarista> vždy,mě příjde jako silný slovo(vůči foukanejm motorům)ale na normální ježdění souhlasím.

Vliv hmotnosti pístu

11.10.2012 v 14:36 | Nahoru | #172
ale kolik jezdi foukanejc motorek na silnici

1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 12.10.2012 v 22:15 | Nahoru | #173
[URL= with [URL=

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

12.10.2012 v 22:39 | Nahoru | #174
YOSH_BOY> díky moc

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

18.1.2013 v 20:02 | Nahoru | #175
FiZzeR> kluci RSV,VTR SP,TL,RC8 nemají spolu nic společného kromě dvou kstrolů,jinak vrtání a zvich i sevření válců jsou jiné jen VTR a TL mají 90supnu u každého brka se to projeví jinak a zvětšení objemu o 10% bez dalších uprav při stejé kompresi zvýší výkon jen o 5%

Vliv hmotnosti pístu

12.3.2013 v 13:47 | Nahoru | #176
Nemyslim si ze pokud bude pist tezsi ze by se to posralo. Pokud budou vsechny stejne tezke. Bude se ale huze vytacet protoze setrvacna hmota bude vetsi.

1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

16.9.2013 v 23:44 | Nahoru | #177
Při úprvě motoru je nutné dodržet původní hmotnost pístu ( dynamické vyvážení ) pokud bude větší rozdíl ve hmotnosti , motor se hned nerozbije ale bude vytvářet nepříjemné vibrace . cca 10-15g není problém .




(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

16.9.2013 v 23:47 | Nahoru | #178
Vendamoto> Hezký... podobnej pokus už tu byl s RSVčkem a nějak nedopadl... Jak jsi na tom ty?

1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu

17.9.2013 v 00:10 | Nahoru | #179
nazdar,to není můj strj , já to dělal pro jednoho člověka a poslední měření 170 HP

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

17.9.2013 v 21:55 | Nahoru | #180

Vendamoto píše: nazdar,to není můj strj , já to dělal pro jednoho člověka a poslední měření 170 HP



Moc hezký, ale ta životnost motoru asi rapidně klesá, ne??? Na draky dobrý, ale na normal provoz si to neumim představit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist