globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: škrcení v novém ř.p. do 35 kw
 
23.9.2012 v 18:04
Zdravim, mam takovej dotaz ohledně ř.p. od příštího roku. Všude se píše, že se smí omezovat max. z dvojnásobného výkonu tj. z 70kw to je mi jasný. Já bych potřeboval, vzhledem k tomu, že mam plánu koupit husku 450/510 a ta musí mít v tp asi 13kw jestli se nepletu (?). Proto se chci zeptat, jestli omezení z těch 37/43 kw na 13 bude možný, jelikož je to o víc než polovinu originálního výkonu? Nebo to omezení je jenom proto, aby se nepřesáhlo 70kw? Dík

1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 19:56 | Nahoru | #1
Fór je v tomhle případě v tom, že Husky (a ostrý endura obecně) jsou hned při PRODEJI prvnímu zákazníkovi homologovaný s nějakým nesmyslným výkonovým údajem (6,7,14 apod kW) tak, aby prošly emisema. V tomhle "homologačním" setupu většinou taktak udržej volnoběh a pro jízdu je to vpodstatě nepoužitelný a většina dealerů ti tam hned hodí origo mapu nebo trysky na plnej výkon.

Tudíž se vůbec nemusíš starat o nějaký škrcení a trápit si hlavu s dvojnásobným výkonem, jelikož papírově má ta motorka prostě 14kW.

Druhá stránka věci je to, že odstraněním škrtící sady se ale motorka stává nevyhovující provozu na pozemních komunikacích, co z toho může pro tebe plynout, to už si tady na fóru jistě dohledáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

23.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #2
BagoBorec> no, tak řídit bych to stim novy ř.p. moh, pokud bych případný kontrole dokázal (nějakym oficiálnim katalogem nebo podobnym důkazem) ve kterym by bylo napsáno těch třeba 14kw přímo. Ale co sem koukal na netu tak všude je psáno jako výkon těch 37/43 kw, což bych už nesměl -> je to přiškrený o víc jak polovinu výkonu....jestli jsem teda dobře pochopil první příspěvek od honzy_
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist