bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč to má tak málo najeto
 
23.9.2012 v 09:47
Zdravím
Zajímalo by mne proč mají ty Yuki vista i jiné čínské motorky tak málo při prodeji najeto?
Třetí majitel a akorát zajetý 5000km.

http://motorky.bazos...rasna-Yuki-Vista.php

http://motorky.bazos...9/yuki-vista-125.php

http://www.motoinzer...54574-vista-125.html

http://www.motoinzer...60015-vista-125.html

a takových tam je..

Že by měla každá před prodejem generálku motoru? Nebo je s tím jízda tak otřesná že s ní jezdí málo!Co si myslíte vy!
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 10:08 | Nahoru | #31

Pixmar píše: div se když na většině čín od začátku nefunguje tachometr, pak tam dávaj tacháče z kola a při prodeji to nechaj opravit


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 10:50 | Nahoru | #32
[quote=t_freedom]on na těch čínách tady nikdo asi moc nenajezdil...je to spíš takovej folklór...

jj, u mě vrčí Kentus už přes čtyři roky, tak vím svý.
největší jeho negativum jsou lidi, co mi pořád tvrdí, jak to musí nahovno jet a jak to musí bejt pořád rozbitý

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 10:54 | Nahoru | #33

Cami píše: Protože kdyby to mělo jak moje motorka poctivých 103tis tak je stejně neprodejná jak moje,český člověk hledí jen na tacho pokud to má víc jak 30tis je to mrdka


Mám najeto 46000 a motka jako nová, kilometry taky moc nepřibývaj, když jezdíš 2 plechovky, čtyřkolu, veterána, tak na tu motorku taky moc času nezbude...

Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 11:43 | Nahoru | #34
Uz sem o cinach hodne precetl ,ale nic nenajezdil... Vetsina lidi pise ,ze je to shit ,ale zase dost lidi co to meli psali ,ze motorove to neni az tak spatny, jen to ostatni se rozpada, loziska,retez,rozeta atd atd... cinu bych asi doporucil nekomu kdo ma cas byt v garazi a hrat si s tim..

Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 14:01 | Nahoru | #35
Ze zkušenosti, lepší starej japonec než nová čína, ale kdo chce kam, pomozme mu tam....

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 19:46 | Nahoru | #36
callowsick> já znám několik motorek z chiny v okolí (konkrétně 2) a obě přes to,že jsou min. 5let staré stále jezdí a to je jedna 4T 50ccm!! a ještě skoro bez údržby. hoši na pojezdy do rachoty, do hospody, za kamarády možná i kamarádkami, na ryby je úplně v poho. možná na rozdíl od té italky (freedom)

Proč to má tak málo najeto

24.9.2012 v 22:15 | Nahoru | #37
Zdar,
tak si taky "přisolím," protože na rozdíl od mnoha těchhle "mudrců" jsem Čínu měl (a nepopírán, že už nemám). Dobrá otázka na začátku - proč to má tak málo najeto. Za nějaké stáčení tachecu to nestojí, porucha je možná (mě konkrétně se utřepala ručka rychloměru, ale kilometry to točilo normálně).Já jsem taky málo najezdil,protože jsem si netroufal jet někam dál. Furt s tím něco bylo - ale samé blbosti, vždycky jsem dojel tam i zpět. Motor nepochybně držák. Druhej moment bylo jízdní pohodlí (ovšem to vím až teď na nové mašině), takže reálně to na dlouhý výlety prostě nebylo (únava je nebezpečná). Ovšem tohle všechno tu nepíšu, abych jen nadával - rozhodně si nemyslím, že to byla chyba tohle koupit. Vrátil jsem se díky tomu na motorku po třiceti letech a znovu si zvykl - a teď si lebedím na větší a užívám si klidnou a pohodovou jízdu (bez té číny bych prostě na silnou motorku nikdy nevlezl).
A ještě takovej detail - když jsem to dával pryč, měl jsem obavy, že to bude problém. A ejhle, nakonec bylo 8 zájemců - já jsem ale hned na začátku dal cenu dolů a už jsem to neřešil - koupil to pán, který už něco podobnýho měl a všechno mu bylo jasný, žádnej problém (takže jsem neměl blbej pocit, že jsem někoho vošulil).Kdo má kde a baví ho si víc hrát než jezdit, neudělá chybu. Na ježdění na chalupě ideální (musí mít nutně motorka blinkry, když furt upadávaj?).
Tož tak to je, předtím jsem si zvykal, teď si užívám. Obojí je dobrý. Pý Džej

Proč to má tak málo najeto

25.9.2012 v 11:06 | Nahoru | #38
Maleus: jj, já taky nepotkávám moc nešťastnejch majitelů šrotu made in PRC.
to spíš najdu víc kluků,co vykrváceli do vylítaný značkový motorky všechny svý prachy.
ale to se na netovejch diskusích nepočítá

osobně jsem byl s Kentusem ve Švýcarsku, nemám problém s tím jezdit napříč republikou (máme známý za Brnem, v Ostravě....), dost často i ve dvou a s bagáží a dobrý.
máme doma ještě jednu převlečenou čínu - Jawu Robby 50ccm. a u týhle motorky pravidelně žasnu, jak může motor 50ccm jet. Vůbec se to nedá srovnat s mým někdejším fichtlem.

a Robby to letos doprděl na sraz do Holandska a zpět s jedním napínáním řetězu a spotřebou asi dva litry na sto.

já nemám k čínám žádnou zásadní připomínku...

Proč to má tak málo najeto

25.9.2012 v 12:33 | Nahoru | #39
Bratranec má Yuki ST, myslím, takový lehký vysoký endurko, a světe div se, má to šestým rokem,a najeto 5500km! Jezdí sem tam v létě k vodě, sem tam do školy ... tyhle kecy mám fakt rád ... odporníci jak se patří

Naposledy editováno 25.09.2012 12:34:19

Proč to má tak málo najeto

25.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #40
Všechny jsou stočený, normálně bych jim tipoval 40 000km, ale jelikož zde každej mrcas ví, jaká je čína shit, musí se stočit aby to prodali

Ne teď vážně - spíš se na nich skutečně moc nejezdí (asi otázka image). Ale můžeš mrknout na pneu - já jsem na originál Čchong-šchou-zhun nebo co to je najel 24 000 km a ještě měla > 2mm. Takže podle stavu originál pneu bych odhadoval najeté kilometry.

Také bych doporučil s najetými radší mírně více - protože již bude opraveno co se ze začátku sere a všechny díly co nejsou nezbytně důležité tak již odpadly = minimalizace dalších překvapení.

btw. čína mě za 26t km nechala stát jednou když po zimě odešla baterka.

Proč to má tak málo najeto

25.9.2012 v 15:53 | Nahoru | #41
Měl jsem taky motorku z Číny Yuki TR 125, a vzpomínám na ní v dobrým. Musel jsem jenom měnit baterku ( v záruce ) a lanko tachometru, nic jinýho občas něco utáhnout a tak, ale jinak mě nikde nenechala a všechno zvládla. Najel jsem na ní asi 8000 km a kdybych začínal na motorce, tak bych si jí koupil znovu.
Jinak ty kilometry budou asi pravý, tyhle motorky nejsou na každodenní ježdění, jenom to občas někam protáhnout a tak.
Ber v potaz názory lidí co tyhle motorky mají a nebo měli a ty jsou většinou spokojení. Na zbytek se vyprdni to jsou kokoti, který hodnotí motorku jenom z fotky ...

Proč to má tak málo najeto

25.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #42
Najezdil jsem na cinskym skutru asi 1600 mil nez jsem zacal ztracet sroubky. Klasicka jizda po meste a na nakupy, zadna divocina....klika, ze jsem ho prodal vcas a za polovicni cenu nez jsem ho koupil.

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

26.9.2012 v 21:07 | Nahoru | #43

dambous píše: stahovany, kdyby měla čína najeto přes 10 000km tak by byla nprodejna. A kdyby měla přes 20 000 tak by byla nepojizdna.



cez 36 OOOkm a stale cinan pojazdny. Najzavaznejsia porucha po 15 500 bola taka, ze zacala kmitat rucicka tachometra. Teraz druhy budik ide zatial bez problemov

Proč to má tak málo najeto

26.9.2012 v 21:20 | Nahoru | #44
osobne poznam majitela BMW GS 1150 rocnik 2001 a ma najazdene na nej len 800km. Pol roka ho prehovaram, nech mi to preda. Nadalej skusam a hadam ho ukecam. Yuki z domu nedam, dozije. Bezproblemova, bezporuchova motorka co ma vstrekovanie Delphi a zere len okolo 3 na 100. Motorka zjazdila cele Aply, SK, CZ, PL a okrajovo Ukrajinu minuly rok. Raz ma nechala asi 500 metrov od domu a to len kvoly prasknutej sklenenej poistke. Bolo to z kopca, tak som sa len zviezol. Doma som pozrel ze co tomu je a hned som vymenil poistky za nozove. Teraz som menil loziska na zadnom kolese, rozpadlo sa lozisko v unasaci. KOlesove som vymenil preventivne.

edit:

cinan bude mat dva roky 2/2013

Naposledy editováno 26.09.2012 21:23:56

Proč to má tak málo najeto

12.11.2012 v 09:41 | Nahoru | #45
Zdravím,

vidím že väčšinou prispeli tí, čo na číne nesedeli. Takže mám YUKI Vista a má nabehané 50000.
Bola riadne servisovaná, a môžem povedať, že je to spolahlivá mašina. Predtým som mal YUKI Tine 125 a tá mala nabehané 22000 a bola ako nová. To že sa pri predaji stáčajú kilometre je v našich krajinách rozšírený folklór. Najlepšie ked sa predáva 20-ročný japonec s najazdenými 50000. 2500 km ročne spraví moja babička na skladačke do kostola.....
Ale zase na druhú stranu poznám týpka ( ma garáž v susedstve) čo má motorku aby ju glancoval.
Z dva roky nenajazdil ani 1000km.

Proč to má tak málo najeto

9.12.2012 v 08:20 | Nahoru | #46
Asi je Slovensku lepší servis, gratuluju.
Podle mě hlavní problém čínských mašin je český servis.
Lidi to v dobré víře koupí a čekají, že na to 2 roky nebudou muset hrábnout. Jenže to se pletou.

Měl jsem tam mašinu v záruce 2x a tragédie - čekáš, čekáš, než tě vezmou, než to udělají, pak PO NICH najdeš nedotažené šrouby (do té doby žádný neupadl ani se nestrhl)... nebo při příští výměně oleje, kterou si děláš doma, najdeš díru do karteru, která původně nebyla průchozí - strhli, prohvízdli vrtačkoü, řízli závit, jen ji zapomněli zaslepit.

Od doby, co si vše dělám sám, nemám jediný problém. Přes 28 000 km za 3 sezóny.

Proč to má tak málo najeto

22.12.2012 v 17:30 | Nahoru | #47
Měl jsem motarda 125, když jsem kupoval měl 12 000 a já najel 5000 přes léto a více méně žádnej větší problém... no když pominu, že mi vypadla jehla ze ségovky a tlačil jsem jí 4 km. :D

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

12.2.2013 v 12:13 | Nahoru | #48
dambous> Tento člověk je idiot měl jsem novou a najel jsem na ni za 2 roky 25000km a nikdy mě nenechala stát. Odpadá z toho všechno možný ale jede to vždycky. Na tacháku má tak málo z jednoduchého důvodu tacháky často odcházej nebo mě praskl i náhon tachometru.....taky ho lze snadno pokud máš vrtačku doma odtočit......

Proč to má tak málo najeto

1.4.2013 v 19:10 | Nahoru | #49
Vy "MACHŘI a SVĚTAZNALCI" jeslipak víte, kde se vyrábí a montuje BMW, HONDA, YAMAHA, KTM apod.?

Proč to má tak málo najeto

1.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #50
jen pro Vaši info. To co vidíte v logu je Yamaha XVS 650 Dragstar -první týden: povolio hl. světlo, upadlo lanko náhonu u tachometru a praskla žárovka, uvolnil se padací rám a přední blatník. -druhý týden: praskla pojistka, nezjistil jsem proč?. - třetí týden: strašlivé zvuky z kardanu. Vše se odstranilo v servisu šroubovákem a spec. klíčem. Posléze jsem se dozvěděl, že moto se vyrábí sice asi v Japonsku, pak se ale rozebere do krabic, naloží do kontejnerů na trajekt a u dealera se zase smontuje. Je to zřejmě v lidech. Moto jsem koupil nové, najel posléze 47.000,-KM a absolutně žádný další problém. Teda kromě toho, že se platí každý rok více a více za hodinu v autorizovaném servisu - olej 1L 800,-Kč, hodina práce 750,-Kč a stále je vyhrožováno propadnutím záruky apod.( na záruku se stejně skoro nic nevztahuje...pozn. autora). Nyní mám YAMAHU XV 1300 a je to naprosto stejné. Je mi 50 roků, na motorkách jezdím od cca 5.-ti let, mám autoškolu a sk.A1 (do 11-tikW) jezdím již 5 let na stále přetíženém Čínském CHUNLAN-u CL 125Tiger, na kterém jsem v AŠ najel cca 17.000,-KM a pouze měním olej a dotahuji šroubky a jednou za tři roky vyměním, ani ne tak ojeté, jako spíše ztvrdlé pneu. Ještě jsem neměnil ani řetěz, ani tlumiče. Domnívám se , že v české letoře je tak nějak zafixováno z dob socialistické éry a stále přenášeno i na pozdější generace, že ten kdo prodává je ku**a, lump, podvodník a zloděj, a že ten kdo kupuje starší věc musí být úplný BLB.

Proč to má tak málo najeto

1.4.2013 v 20:03 | Nahoru | #51
Kamos koupil z nouze narychlo noveho skutrika Yuki 50 a hned od zacatku mu daval strasnou cocku.Porad plnej knedl da se rici za kazdeho pocasi do prace.Nyni naj neco okolo 12tkm a krom uvolnenejch par sroubu ktere vymenil za ceske a zalepil loctitem vse funguje.Takze bych zas tolik na to nenadaval.Jo v zaruce mu preventivne vymenil remen za kvalitnejsi.

Proč to má tak málo najeto

18.7.2013 v 20:56 | Nahoru | #52
Protože na tom každej najede 1000KM a vysere se to já měl skutra vždycky po cca 2500km zadřenýho. hehe

1 reakcí na tento příspěvek Proč to má tak málo najeto

20.7.2013 v 20:36 | Nahoru | #53
Na začátku tohoto tématu nejspíš odpovídali lidi, co mají doma nové BMW a na něm jezdí 30 000 km za rok :) (to byl pokus o vtip, spíš si myslím, že to psali lidi, kteří o vlastní a skutečné motorce, ne 20 let starém střepu, budou ještě dlouho snít). Naštěstí se našli jiní, kteří na motorkách skutečně jezdí, a napravili dojem.
A teď vážně - na čínačopru 320 ccm (v profilu) jsem včera ujel skoro 600 km. Ne 60, ale 600. Ne za týden, ale za včerejšek. Mám najeto přes 30 000, poslední moto byla BMW R1100RS a na té jsem najel 50 000. Takže můžu porovnávat.
Každá motorka jezdí, když se o ni staráte. Některá 200 km/h, jiná 100, některá za 6 litrů na sto, jiná za 3, některá má gumy za 8000 nejlevnější sadu a každých 8000 km ji měníte, jiná jezdí na jedněch gumách (za 4000 Kč) celých 30 000 km.
Jestli vám připadá, že kladu důraz na peníze, tak si vynásobte 50 000 km jen cenou benálu (před 5 lety) a spotřebou a u BMW vám vyjde 120 000 Kč - a za to už krásné ojeté BMW koupíte. Takže je to důležitý faktor - cena - když tolik lidí básní o jejich spolehlivosti a nikdy tu motorku neměli :)

Proč to má tak málo najeto

22.7.2013 v 00:08 | Nahoru | #54
tak ja jazdim cinana pre radost a mam uz aj bmw na dovolenky daleke. Momentalne som sa vratil z rumunska cez 3000km na bmw. BMW pekne zalezie teraz do garaze, uz zozralo dost benzinu :) Pekne si pocka na dalsiu dofcu mimo SK.

Cinan ma uz cez 40 000 a funguje vyborne, nist nezere a hlavne JAZDI

Naposledy editováno 22.07.2013 00:08:41

(reakce na) Proč to má tak málo najeto

23.7.2013 v 11:10 | Nahoru | #55

rrss píše: Na začátku tohoto tématu nejspíš odpovídali lidi, co mají doma nové BMW a na něm jezdí 30 000 km za rok :) (to byl pokus o vtip, spíš si myslím, že to psali lidi, kteří o vlastní a skutečné motorce, ne 20 let starém střepu, budou ještě dlouho snít). Naštěstí se našli jiní, kteří na motorkách skutečně jezdí, a napravili dojem.
A teď vážně - na čínačopru 320 ccm (v profilu) jsem včera ujel skoro 600 km. Ne 60, ale 600. Ne za týden, ale za včerejšek. Mám najeto přes 30 000, poslední moto byla BMW R1100RS a na té jsem najel 50 000. Takže můžu porovnávat.
Každá motorka jezdí, když se o ni staráte. Některá 200 km/h, jiná 100, některá za 6 litrů na sto, jiná za 3, některá má gumy za 8000 nejlevnější sadu a každých 8000 km ji měníte, jiná jezdí na jedněch gumách (za 4000 Kč) celých 30 000 km.
Jestli vám připadá, že kladu důraz na peníze, tak si vynásobte 50 000 km jen cenou benálu (před 5 lety) a spotřebou a u BMW vám vyjde 120 000 Kč - a za to už krásné ojeté BMW koupíte. Takže je to důležitý faktor - cena - když tolik lidí básní o jejich spolehlivosti a nikdy tu motorku neměli :)



Souhlasím. Mám čínu novou od 2009, a jediné co dělám je kontrola šroubů a výměna oleje, svíčky a filtru. A až na prasklý (původní) řemen jsem neměl jediný problém a to na ní jezdím svižněji. Jo, údržba je základ
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist