Téma: CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
 
19.9.2012 v 22:39
Ahoj, tak už zase po dlouhý době otravuju . . konečně sem pošetřil nějakej peníz a shánim nějaký informace, už sem čet několik podobných témat na různých forech, ale ještě bych si to potřeboval ujasnit.

Když vezmu CBR 900 RR je nějaká změna mezi motorkama od roku 93 do 99 ? podvozek, kapotáž, motor a další ?
Rozhoduju se mezi 750 a 900 kámoš co měl obě mi říkal že 900 je taková klidněší a lecos odpustí oproti 750 a když 900 člověk položí do zatáčky tak krásně drží stopu a je pěkně vyvážená a to mu prej u 750 takový nepřipadalo, že je prej vsteklá.

Co myslíte ?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #1
Nevím, jestli tě zajímá zrovna toto: model 92 beru jako základ.
94: motor má hořčíkovou hlavu, mech. náhon tachometru nahrazen elektronikou, výška ochranného štítu zvýšena o 15mm, šířka řidítek zvětšena o 20mm, jiné uspořádání uložení řadicí páčky, větší kotouče př. brzdy, nastavitelné tlumiče. Držák přední části kapotáže a plexi a tlumič výfuku je z nebarveného hliníku. Dva kulaté reflektory nahrazeny sdruženým světlometem, obrysovka umístěna nad tímto reflektorem.
96: motor: vrtání zvětšeno o 1mm na 71mm (objem 918cm), zesílený klikový hřídel, nové digit. zapalování se snímačem škrtících klapek, motor celkově zůžen o 9,5mm použitím užšího a lehčího alternátoru. Převodovka má změněné odstupňování, změněno zakrytí spojky, která je akusticky oddělena od převodovky. Řadicí mechanismus celý z hliníkové slitiny. Nový výfuk z ušlechtilé oceli se zvětšeným obsahem tlumiče. Nový rám a kyvná vidlice (změněn průžez a tloušťka materiálu). Mělčí a užší nádrž. Vypuštěno palivové čerpadlo. V př. vidlicích kazetový systém tlumení. Upravena centrální jednotka s pákovým systémem (zdvih pérování prodloužen ze 112mm na 125mm), zvětšeno pásmo nastavení.Výška sedla 810mm, světlá výška 140mm. Ze spoileru motoru vypuštěno děrování, kapotáž se celkově liší v detailech, v podsedlové části kapotáže přibyl jeden průduch, průduchy přibyly též po stranách př. blatníku.
98: motor: písty opatřeny vrstvou grafitu, vložky válců z metalického kompozitního materiálu, na spojce 8 lamel místo 10, modifikována velikost podtlakového šoupátka, výkon zvětšen na 130k. Rám, vidlice i kyvná vidlice byly zesíleny. Hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg. Přístrojový panel obohacen o digitální displej. Př. brzdové kotouče o průměru 310mm. Rozteč tlumičů se změnila o 10mm. Více zapuštěné uchycení stupaček. Světlá výška 90mm. Nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak jeden ubyl.

(reakce na) CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)

20.9.2012 v 22:19 | Nahoru | #2
Fároš> to nekde ctes nebo vis z hlavy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist