Když vezmu CBR 900 RR je nějaká změna mezi motorkama od roku 93 do 99 ? podvozek, kapotáž, motor a další ?
Rozhoduju se mezi 750 a 900 kámoš co měl obě mi říkal že 900 je taková klidněší a lecos odpustí oproti 750 a když 900 člověk položí do zatáčky tak krásně drží stopu a je pěkně vyvážená a to mu prej u 750 takový nepřipadalo, že je prej vsteklá.
Co myslíte ?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR ( rozdíl 93 - 99) vs GSX 750 R (96)
94: motor má hořčíkovou hlavu, mech. náhon tachometru nahrazen elektronikou, výška ochranného štítu zvýšena o 15mm, šířka řidítek zvětšena o 20mm, jiné uspořádání uložení řadicí páčky, větší kotouče př. brzdy, nastavitelné tlumiče. Držák přední části kapotáže a plexi a tlumič výfuku je z nebarveného hliníku. Dva kulaté reflektory nahrazeny sdruženým světlometem, obrysovka umístěna nad tímto reflektorem.
96: motor: vrtání zvětšeno o 1mm na 71mm (objem 918cm), zesílený klikový hřídel, nové digit. zapalování se snímačem škrtících klapek, motor celkově zůžen o 9,5mm použitím užšího a lehčího alternátoru. Převodovka má změněné odstupňování, změněno zakrytí spojky, která je akusticky oddělena od převodovky. Řadicí mechanismus celý z hliníkové slitiny. Nový výfuk z ušlechtilé oceli se zvětšeným obsahem tlumiče. Nový rám a kyvná vidlice (změněn průžez a tloušťka materiálu). Mělčí a užší nádrž. Vypuštěno palivové čerpadlo. V př. vidlicích kazetový systém tlumení. Upravena centrální jednotka s pákovým systémem (zdvih pérování prodloužen ze 112mm na 125mm), zvětšeno pásmo nastavení.Výška sedla 810mm, světlá výška 140mm. Ze spoileru motoru vypuštěno děrování, kapotáž se celkově liší v detailech, v podsedlové části kapotáže přibyl jeden průduch, průduchy přibyly též po stranách př. blatníku.
98: motor: písty opatřeny vrstvou grafitu, vložky válců z metalického kompozitního materiálu, na spojce 8 lamel místo 10, modifikována velikost podtlakového šoupátka, výkon zvětšen na 130k. Rám, vidlice i kyvná vidlice byly zesíleny. Hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg. Přístrojový panel obohacen o digitální displej. Př. brzdové kotouče o průměru 310mm. Rozteč tlumičů se změnila o 10mm. Více zapuštěné uchycení stupaček. Světlá výška 90mm. Nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak jeden ubyl.