bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 00:18 | Nahoru | #151

drippera píše: istonbike> Ale no jooo, je to pěkný a je jedno, co má člověk pod prdelí. Vono je to hlavně o tomto:




Pochopytelně , ale někerym se z toho dela na čele žyla jak jytrňyca. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 00:34 | Nahoru | #152

Kousek píše: Pochopytelně , ale někerym se z toho dela na čele žyla jak jytrňyca. K


Jjjo! Někteří ztrací pojem o realitě normálního života

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 08:00 | Nahoru | #153
Co se tak glupje pytos synku...jasne ze kupuj Stromka a o nycym ynsym anjy njepremyslej. Max tak esce o varaderu..ale strumek je strumek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 08:07 | Nahoru | #154
BRUTUSSS>Ty ešče žyješ dědku? K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 08:09 | Nahoru | #155

drippera píše:


To je nudáááá, néééé?



jaka nuda?? ..zvlast kdyz je tam ten borec na druhe masine zprava...gdo tes to tak asyg je??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 08:10 | Nahoru | #156
Kousek> jasne ze ziju....jak jinac..i vidim, coz je po tom chlastu celkem prekvapeni..

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 08:13 | Nahoru | #157
No.Myslim,že tieto dve motorky budu podobne preberane v buducnosti ako či,BMW alebo Honda.
Ja sam si rad prečitam niečo o tychto motorkach.No zatial som si prečital na tejto teme konkretne o tychto motorkach asi 4 riadne informacie.No nevadi.

aifel202
Pozri tu.Sice v angličtine ale da sa.Daj potom vedieť ktoru si vybral.Ja sam,ak by som bral Capka,tak jedine mi najviac vyhovuje RR verzia.Ta sa mi zda,ako by ty Taloši nejak viac pracovali na tej motorke.Ak V Stroma,tak aspon od roku vyroby 2004.Aspon ta palubovka vyzera inteligentnejšie a krajšie.No samozrejme nemam nič ani proti tym staršim.Akurat tie pristrojovky su krajšie.No študuj.
advrider.com/forums/showthread.php

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 08:16 | Nahoru | #158

BRUTUSSS píše: Kousek> jasne ze ziju....jak jinac..i vidim, coz je po tom chlastu celkem prekvapeni..



Ja enem na jedno , zapomněl sem si dat aji do druheho oka. K

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #159
http://www.motorkari...zivatel/?muid=40548#

můžu doporučit, motka co s charakterem a koulema (když daš laďáky)

Naposledy editováno 23.09.2012 20:43:51

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

23.9.2012 v 22:17 | Nahoru | #160
.

Naposledy editováno 20.07.2015 07:57:40

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 09:11 | Nahoru | #161

changes1 píše: Mám itala Cagiva navigator a jediný co je na tom dobrý je ten motor. (suzuki TL)

Kup japonca a neuděláš chybu.



Nerozumim tomu proč na základě svý zřejmě jediný zkušenosti s italskou krajně nepovedenou motorkou nevalný kvality zavrhneš všechny ostatní italy. Nicméně souhlas, že s Vstromem chybu neudělá, ale s Caponordem taky ne - navíc má oproti stromu má caponord koule

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 09:14 | Nahoru | #162

Kousek píše: Nepočebam, já se nezačal ohánět hmotností. K



to sice nezačal nicméně jsi nějak zapomněl reagovat na příspěvek ohledně rozložení hmotnosti a těžiště. Kdepak ho má Strom ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 09:29 | Nahoru | #163

mirazciny píše: to sice nezačal nicméně jsi nějak zapomněl reagovat na příspěvek ohledně rozložení hmotnosti a těžiště. Kdepak ho má Strom ?



Já zase marně čekám na to rozvedení určování těžiště, abych věděl, kaj ho vlastně nandu. K

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:18 | Nahoru | #164

Kousek píše: Já zase marně čekám na to rozvedení určování těžiště, abych věděl, kaj ho vlastně nandu. K



ses neptal to mi chceš říct, že nevíš kde máš na motorce těžiště? dobře, zjednodušeně - naštestí v naší debatě ti stačí vědět jenom jestli ho máš nahoře nebo dole a pár věcí, který to ovlivňujou asi nejvíc

GS, motor jakokráva s válcema do stran, nádrž rozvedená co nejvíc do boků - těžiště slušně dole

LC8, benzín ve 2 plastových nádržích po bocích s největší kapacitou pod úrovní motoru, baterka pod motorem - těžiště dole, o 50 kg lehčí než GS, manipulace přímo nepochopitelná

no a Vstroma bys mohl popsat už sám ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:33 | Nahoru | #165
mirazciny> Řekl bych, že podle tvého odborného výkladu zřejmě stejně jako Caponord...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:39 | Nahoru | #166

Rumy píše: mirazciny> Řekl bych, že podle tvého odborného výkladu zřejmě stejně jako Caponord...



no takže kde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #167

mirazciny píše: ses neptal to mi chceš říct, že nevíš kde máš na motorce těžiště? dobře, zjednodušeně - naštestí v naší debatě ti stačí vědět jenom jestli ho máš nahoře nebo dole a pár věcí, který to ovlivňujou asi nejvíc

GS, motor jakokráva s válcema do stran, nádrž rozvedená co nejvíc do boků - těžiště slušně dole

LC8, benzín ve 2 plastových nádržích po bocích s největší kapacitou pod úrovní motoru, baterka pod motorem - těžiště dole, o 50 kg lehčí než GS, manipulace přímo nepochopitelná

no a Vstroma bys mohl popsat už sám ne?



Sám si to nabízel?

pokud vim tak caponord ma teziste taky niz nez ten paskvil z lesa az budu u compu tak to rozvedu Vic. tohle me bavi



A ten caponord?

A taky by se měly asik ujasnit pojmy, protože mi nějak uniká ten 50ti kilový rozdíl mezi GS LC. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #168

mirazciny píše: no takže kde?



Stejně? K

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #169
současně se zeptám kolik ze zde diskutujících zarytých zastánců Vstroma vlastnilo jiný cestovní enduro, nejlíp nějaký ze zde diskutovaných

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:49 | Nahoru | #170
Přiznám se a kaju , caponorda se opravdu nevlastnil.

Ale viděl sem ho na vlastní bulvy předminulý týden, a to dokonce RR. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:53 | Nahoru | #171

Kousek píše: A ten caponord?

A taky by se měly asik ujasnit pojmy, protože mi nějak uniká ten 50ti kilový rozdíl mezi GS LC. K

proč? to byla jenom informace k dobru, že LC8 je lehčí než GS, takže by spadalo váhově někam mezi Stromy a to by mělo ilustrovat to diametrálně rozdílný těžiště u stejně těžkých motorek

k tomu caponordu sem bohužel nic konkrétního co by se dalo prezentovat nenašel a protože vlastní zkušenost je nepřenositelná nemůžu dál tvrdit, že by jenom na základě mýho subjektivního dojmu měl níž těžiště než Vstrom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 10:59 | Nahoru | #172

Kousek píše: Přiznám se a kaju , caponorda se opravdu nevlastnil.

Ale viděl sem ho na vlastní bulvy předminulý týden, a to dokonce RR. K



jde mi jenom o to, že se tady vyzdvihujou jeho kvality, ale moc lidí tu nemá s čím porovnat.

Strom je dobrá motorka, neřikám, že ne, ale proč furt narážim na nějakýho umanutýho stromkaře, kterej nechce připustit, že by si kdy koupil něco jinýho protože mu strom stačí. Strejc koupil stroma za 124 tis. v době kdy já sem koupil za 120 GS 1150 v plný palbě a měsíc mi trvalo než sem ho přesvědčil aby se na GSu projel. Sere ho to ještě teď, protože zjistil, že Vstrom neni zase tak super a že ho nemá šanci prodat ani blízko tomu za kolik ho koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 12:14 | Nahoru | #173

mirazciny píše: Strom je dobrá motorka, neřikám, že ne, ale proč furt narážim na nějakýho umanutýho stromkaře, kterej nechce připustit, že by si kdy koupil něco jinýho protože mu strom stačí.



Mi zase vadějí umanutí bavoráci a ktmkáři, nad jejichž stroje není, protože je to hogofogo značka a dali za to balík a taloši co maj duši a koule.

Vono je to hlavně o individuálních preferencích. V tomdletom případě se hlavně opoměla jedna důležitá individualita a tou je užitečné zatížení.
Chlapec nám trochu přerostl přes hlavu a u některých strojů by pak za sebe mohl vzít maximálně anorektickou trpaslici kerá má do 40kg a o bagáži by si mohl nechat zdát. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 12:26 | Nahoru | #174

aifel202 píše: Nevidím proč zrovna Tobě se mám zpovídat, a nevím co cype fízluješ
Ale budiž mistře hlefaní souvislostí a rypání do druhých.
Je to stará motka, a i stará fotka, 4hod.před vyjížkou prdl závit na domku, tak jsem musel dát helikol vložku, a guma pod ventilovým víkem byla již stará a tvrdá, tak rychle první silikon co byl po ruce a jebat že nebyl černý a raději vice než málo......šťovík viděl tak ví........stačí?
Nebo chceš i nafotit jak to vypadá teď........
Ty musíš mít spousty přátel, když tak fízluješ
Apropó, když jsi takový chytrák, tak bys měl vědět že to není katana, ale shark!



No jo, jseš wo dva roky starší, to bych si neměl moc dovolovat . Ok, hlavně když jsi mě to vysvětlil, teď už můžu klidně spát .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 12:28 | Nahoru | #175
Kousek> A rozdíl v užitečnym zatížení u těchhle dvou z výběru?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 12:55 | Nahoru | #176

zmulin píše: Kousek> A rozdíl v užitečnym zatížení u těchhle dvou z výběru?



Strom má podle technyčaku 205kg, capoš dle tohoto manualu má při stejné pohotovostní pouhých 182kg.
LC8 by na to měl být snad ještě o 7kg hůře, ale pouze ústní sdělení od majitele. K

edit: strana 107 manualu

Naposledy editováno 24.09.2012 12:57:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 14:52 | Nahoru | #177
Kousek>Hmm,tak to mam dle techničáku víc i na Monstříkovi...V reálu bych se ale asi nebál tam dát o 20kg víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 15:03 | Nahoru | #178

zmulin píše: Kousek>Hmm,tak to mam dle techničáku víc i na Monstříkovi...V reálu bych se ale asi nebál tam dát o 20kg víc.



No jako asik by se nic nestalo, ale při tak velkem zatiženi je každe kilo navíc děsně znát.
Normalně vozím ve dvojko cca 200kg, ale jednou sem vez asik 500km 15-20kg navíc a mordovačka neskutečna. K

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 15:48 | Nahoru | #179
To je jasný,protože máš vysoko těžiště...
Je fakt,že jezdim sám.Ve dvou max. někam, na kafe a když se trochu rozjedem,tak to v náklonu slušně pumpuje.Že bych naložil ještě nějaký bágly si nedovedu přestavit.Jedině vyměnit centrál za silnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

24.9.2012 v 17:36 | Nahoru | #180
Kousek> TAk trochu údajů na Caponorda Motor - výrobce Bombardier Rotax Rakousko,zdvih,objem998,celková délka 2290mm. ,šířka876mm. ,výška 1436mm. ,provozní hmotnost 248 kg. Největší přípustná -povolená hmotnost 458 ,Nejvyší rychlost 220. Je to pro rok 2005 hawgh domluvil sem Bo pičo nemam čas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist