Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!






Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

3 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

4.6.2015 v 19:47 | Nahoru | #1
Zdravím, mám problém s Virágem 750.
Při vypnutém klíčku jsem naměřil vybíjení 400 micro A. Mám tam sice alarm, ale je rozpojený mínus pol, tam by to utíkat nemělo. Nechat to tak nebo hledat?

(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

4.6.2015 v 19:54 | Nahoru | #2
roto> který při delší parkování významně šetří baterii (méně než 0,02mA).

Technické parametry

Napájecí napětí
9 - 16 V=

Maximální napěťové zatížení
36 V na 1 minutu

Vysílací frekvence dálkových ovladačů
433,92 MHz

Napájecí proud při deaktivovaném stavu (vyjma dobíjení záložní baterie)
<0,8 mA

Napájecí proud při normálním aktivovaném stavu (vyjma dobíjení záložní baterie) - max. 10 dní aktivace:
<1,5 mA

Napájecí proud při aktivovaném stavu v módu "SLEEP" (po 10-ti dnech aktivace)
<0,02 mA

Pracovní teplota
-40 °C až +85 °C

Výkon sirény
110 dB

Zvukový cyklus sirény
max. 10 zvukových cyklů po 28 sekund

Maximální zatížení relé imobilizéru
7 A

Maximální zatížení relé blinkrů
15 A

Záložní baterie
Ni-Cd 7,2 V 120 mA

Maximální rozměry
80 x 60 x 30 mm

(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

4.6.2015 v 21:14 | Nahoru | #3

roto píše: Zdravím, mám problém s Virágem 750.
Při vypnutém klíčku jsem naměřil vybíjení 400 micro A. Mám tam sice alarm, ale je rozpojený mínus pol, tam by to utíkat nemělo. Nechat to tak nebo hledat?



Ahoj.
Předně si říkám, že 400 MIKRO je tak málo, že je za chybou měření a baterku za 14 dní nevybije. Kdyby to bylo 400mA (mili) bylo by to horší.
Osobně bych postupoval při hledání problému následovně: Odpojit silovou větev od baterky a změřit. Pokud se nekoná změna, odpojovat jednotlivé větve slaboproudu až se změna projeví a v ten okamžik řešit identifikovaný problém. Kolegovi jsem takhle zjistil probíjející spínačku (yuki, spínačka kopie haryka). Pomohlo vymáchat v benzínu a pak kontaktolu. Ale to je jen příklad. Alarmy a imobilizéry běžně berou 50-100mA podle typu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

4.6.2015 v 22:13 | Nahoru | #4

roto píše: Zdravím, mám problém s Virágem 750.
Při vypnutém klíčku jsem naměřil vybíjení 400 micro A. Mám tam sice alarm, ale je rozpojený mínus pol, tam by to utíkat nemělo. Nechat to tak nebo hledat?


Jak píše Dawes, 400 mikroampér = 0,4 miliampér ti baterku tak rychle nevybije ani omylem. To je běžný odběr, vznikající tím, že diody v regulátoru který je připojen trvale nejsou dokonalý izolant a propouštějí malý proud i v závěrném směru.

Takže jsi to buď špatně změřil, nebo ti tam vzniká dodatečný odběr když třeba otočíš řídítky a nějaký kabel s prodřenou izolací začne svádět proud na kostru.

Aku máš bezúdržbový nebo klasiku? 12,6 voltu je u odstáté dolívací baterie celkem normální hodnota.

A nedochází k tomu poklesu napětí až během jízdy? To by indikovalo vadný regulátor. Měřil jsi dobíjení za chodu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist