globalmoto_kveten





Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!






Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

22.2.2013 v 23:51 | Nahoru | #1

Cimrmanolog píše: cyklostylus>Jsem tu na foru chvíli, sám jsem koupil před měsícem XV1100, která má najeto 70000km dotažená a kupovaná v bazaru, původ neznámý a podle stavu na ní dlouho nikdo nesáhl, což se taky potvrdilo.
Zahájil jsem kompletní servis, elektrika , palivová soustava, brzdy a zlobil startér .
Na chromech je stáří už vidět, ale to budu řešit až s tím něco najezdím.
Soucítím s tebou a tak ti snad moje rada bude alespoň něco platná.
Pokud motorka dlouho stála a budeš se pouštět do vyndání, vyčištění a seřízení karburátorů, tak doporučuju , vypustit a vypláchnout , nádrž, nalít nový benzín, nový palivový filtr
(cca 100,-).
Karburátory rozebrat, vyšroubovat všechny trysky a zkontrolovat jejich průchodnost.
Já používám na čištění čistič karburátorů (agresivní srajda ve spreji, nestříkat na membrány!!) v kombinaci s Konkorem.
Konkor maže a odstraňuje karbon,nechat působit, vyfoukat a na závěr umýt v bezínu.
Šoupátka musí jezdit volně .
Membrány opatrně očistit a potřít (naimpregnovat) silikonovým olejem.
Zkontrolovat plováky.To přihýbání bych nechal až jako poslední možnost.
Doporučuji, pokud si nejsi sám sebou jistý, tak si dělat fotky digitálem, aby jsi věděl jak to poskládat.Sám to kolikrát praktikuju, když rozebírám něco poprvé.
Po znovu složení udělat synchronizaci.
Nevěřím ale tomu, že by to v tuto chvíli bylo zapříčiněno špatnou synchronizací, to by ti šel motor na volnoběh nepravidelně , nešlo by to za plynem a mělo mrtvý bod, ale po přidání plynu by se ten druhý válec musel chytit, to jedině že by se v tom někdo těžce pošťoural a když píšeš, že to bublalo,tak tato závada synchronizací nebude.
Předpokládám, že jestli ti dává ten přední válec jiskru na svíčce jsi zkoušel.
Jinak jsem z Kladna a děláme s kamarádem auta , ale částečně i motorky jako vedlejšák.
Zatím se měj a držím palec.



já jezdil na přední válec ten zadní moc nešel vyndal jsem svíčku a motor točil dál a klidně jsem s tím jel i 150 a nic nebylo znát jenom podle výfuku že nebyl tak teplý jako druhý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

23.2.2013 v 08:36 | Nahoru | #2
Já mám Elf, 20/50, SH, MA2. O třídu vyšší požadavky, než píše matička firma Yamaha.
Z e-shopu, kolem 140 za litr. Měl nejhezčí flašku

badyXV píše: já jezdil na přední válec ten zadní moc nešel vyndal jsem svíčku a motor točil dál a klidně jsem s tím jel i 150 a nic nebylo znát jenom podle výfuku že nebyl tak teplý jako druhý



vždyť to muselo bejt úplně vydechlý - virgl se táhnul jako plivanec po peprmintce a jawu bych možná i předběhnul

Naposledy editováno 23.02.2013 09:23:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

23.2.2013 v 11:33 | Nahoru | #3
badyXV> No ono to bude bude tím, že jsi vytáhnul tu svíčku, tak na tom jednom válci nebyla komprese a válec nekladl odpor, ale rozdíl ve výkonu tam bude.
Jako nouzové řešení na dojetí je to dobrý nápad, ale 150 , tak to bych s tím nejel a to už jenom z toho důvodu, že pokud není chyba v palivu, ale v elektrice, tak se nestačí odvětrávat palivo, ale když musíš, tak musíš

Naposledy editováno 23.02.2013 11:36:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist