Problém mám už od května. Mám 50 ccm 4 taktní Kymco Dj 50 S.
Problém hlavně při velikém zatížení (veliký kopec). Ale když ho nenechám oddechnout někdy i při delší trase po rovince.
Jedu a najednou skútr přestane táhnout, někdy je cítit, jak hnusně škube a pak se chová, jakoby mi došel benzin prostě nereaguje na plyn nic a musím zastavit, většinou úplně chcípne. Po chvilce se podaří nastartovat a zase tahá tak, jak má. (když nechcípne stačí do kopce na chvilku zastavit nechat běžet volnoběh a zase jedu dál)
Měl jsem to v servisu mám nový variátor s válečkama, mám vyměněný nový podtlakový ventil (originál od Kymco) a plno dalších věcí (svíčka, cívka, hadičky, pal. filtr). Jediné, co jsem ještě neměnil je karburátor, mám podezření na něj, ale nikdo v okolí nemá na vyzkoušení ten stejný, co mám já.
Cosi mi taky dost lidí říkalo o nízké plovákové hladině, tu jsem zkoušel zvyšovat, ale nepomohlo to.
Problematika bude tedy nejspíš někde okolo karburátoru, protože několikrát byla kontrolována cesta benzinu z nádrže do karburátoru a tam to teče v pohodě a v dobrém množství.
Nevíte, co s tím? Tudle sezonu už na to asi kašlu.. Ale i když teď jedu na menší projížďku (a nebo třeba ze školy), tak ty kopce hrůza, to jak jedu trochu delší, tak to prostě přestane motor úplně táhnout a konec, musím zastavit. Nebo někdy na rovině, třeba zpomalím před kruháčem, a jak do něj vjedu, tak se mi to tam stalo už asi pětkrát a dneska zrovna taky. a do 2000 kilometrů to bylo v pohodě a pak z ničeho nic až do nynějších cca 7000 kilometrů..
dík
2 reakcí na tento příspěvek Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
podle mě, když to máš nakloněný, tak ti tam nejde benzín . Zkus pod jedno kolo dát pár cihel a uvidíš, jestli to bude dělat taky, tak je číhe v tom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
Dodo_Terra píše: čína co dodat
podle mě, když to máš nakloněný, tak ti tam nejde benzín . Zkus pod jedno kolo dát pár cihel a uvidíš, jestli to bude dělat taky, tak je číhe v tom.
dobrá rada nad zlato Má tam dát ty cihly za jízdy, nebo až když zastaví?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
seikos píše: dobrá rada nad zlato Má tam dát ty cihly za jízdy, nebo až když zastaví?
Omluovám se řekl jsem to blbě, to máš pravdu.Prostě tím sem chtěl říct, že máš tu motorku naklonit aby jsi zjistil, jestli tam opravdu ten benál jde nebo ne. Prostě to podepřit tak, aby jis vysimuloval kopec.
Já jsem totiž podobnou věc řešil na fychtlu, ale tam sme to udělal ve ve třech dva to vzali a třetí tam kopnul kvalt a přidal plyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
Dodo_Terra píše: Omluovám se řekl jsem to blbě, to máš pravdu.
Prostě tím sem chtěl říct, že máš tu motorku naklonit aby jsi zjistil, jestli tam opravdu ten benál jde nebo ne. Prostě to podepřit tak, aby jis vysimuloval kopec.
Já jsem totiž podobnou věc řešil na fychtlu, ale tam sme to udělal ve ve třech dva to vzali a třetí tam kopnul kvalt a přidal plyn.
A má ji naklonit taky za jízdy, nebo až když zastaví?
Já bych to spíš než nakláněním zkusil pořešit tím, že natankuji víc benzínu
Jinak si myslím že mu tvá rada nepomůže. Já bych se třeba podíval jestli nemá ucpané odvzdušnění nádrže. Nebo to zkusit projet s otevřeným víčkem, pokud to lze
to s těma cihlama asi nepůjde, abych nasimuloval situaci, tak byc to musel být hodně nakloněný a takhle to nakloním akorát tak max. 2 cihlama pod přední kolo a to zadní se bude dotýkat země a protože to se bude točit, tak ten skútr bude ujíždět.. a navíc s 2 cihlama, co bych tam mohl dát ten sklon stejně nbude takový jako např. do 13% stoupání
a ty hadičky jsem kontroloval a jsou ok.. kyž se to rozebere, tak všechno vypadá oukej, tak už vůbec nevím.. v servisu odborném Kymco mi řekli, že taky neví co s tím a abych jim to tam furt vracel, to nejde, nemám to v záruce, i když je to nový, nedal jsem to na garančky...
Naposledy editováno 16.09.2012 18:59:22
seikos píše: A má ji naklonit taky za jízdy, nebo až když zastaví?
Já bych to spíš než nakláněním zkusil pořešit tím, že natankuji víc benzínu
Jinak si myslím že mu tvá rada nepomůže. Já bych se třeba podíval jestli nemá ucpané odvzdušnění nádrže. Nebo to zkusit projet s otevřeným víčkem, pokud to lze
Mě to pomohlo, jelikož sem zjistil, že jsem udělal blbě nádrž(domácí úprava fychtla).
takze rozebrat, vycistit a koupit sportovni vetrak na chlazeni
Naposledy editováno 16.09.2012 23:15:36
Podle mě to je u mě někde chyba v karburátoru.. Jeden známý měl prý stejný problém a měnili mu jehlu, plovák a možná ještě nějaké věci v karburátoru. Prý se mu ale sekal plovák a to mě se nejspíš neseká, když karburátor vymontuji a hýbu s ním tak plovák je slyšet, jak se hýbe (chrastí) a i po odmontování plovákové komory se s ním dá v pohodě hýbat.
S tím kohoutem nechtěl z nádrže téct vůbec benzin a s pet lahví to nechtělo taky jezdit, to jak jsem přidal plyn, tak se to dusilo a chcíplo to.
Hladinu jsem zkoušel nastavovat tak, že jsem foukal hadičkou a pohyboval s plovákem, když byl vodorovně měl se zavřít - nešlo foukat. Tak to nastavené mám.
1 reakcí na tento příspěvek Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
Tu jsem určoval foukáním do přívodové hadičky karburátoru.
Zajímavé je, že ze začátku všech kopců to krásně tahá, je to i slyšet, jak motor jede na plno a snaží se.. a pak najednou zlenoší a nejspíše se snižují otáčky a klesá rychlost.
Svíčka má asi správnou barvu, zkoušel jsem dvě svíčky odlišných značek a taky jsem zkoušel ladit bohatost směsi, ale bez výsledku.
1 reakcí na tento příspěvek Jakoby došel benzin hlavně při náročných kopcích
Na ten válec si netroufám. :D
Nejspíš koupím nový karburátor, ale až budou na to prachy a to tendle rok nebude.
edit> mimochodem našel jsem krásnej obrázek o kontrole hladiny za pomoci průhl. hadičky ))
Naposledy editováno 18.09.2012 07:57:02
jo a jinak tady je video:
je to teda stoupák jako kráva, na tom videu to není takvidět.. asi to ta padesátka nezvládá, ale zajímalo by mě jak by si vedl jiný 50ccm 4takt, abych to mohl porovnat.. je tam slyšet i na zvuku, jak ten motor jakoby ztrácí tah :D
Naposledy editováno 21.09.2012 22:07:32
Bohužel faktem je, že poslední spotřeba byla 3,7l/100 km a .. , je pravda, že už je zima a jezdím ráno do školy v cca 6°C, ale to jsou cca 3 kiláky, tak se mi nezdá, že by byla vyšší o 1,2l/100 km (normální spotřeba 2,5l/100km).
Podezřívám už jedině motor, protože krom karburátoru jsem v palivové cestě všechno měnil, zkoušl, kontrolovat a je to furt stejné. Karburátor jsem čistil, zkoušel měnit hlavní trysku a zvýšit plovákovou hladinu.. Furt stejné.. Divné, že na rovině motor tahá bezproblémů.. To mi na přidřený ani zadřený motor nesedí..
Ventily jsem neseřizoval, nicméně dělá to už od 2 000 km, divné, že by ty ventily se rozhodili už po 2 000 km.
A nic "vážného" to asi není, když už jsem najel 5 000 km s tímto problémem. Je to pro mě ale strašně omezující.
tady video, jak to nechce vůbec jet do kopce, jede to jak krokem
Naposledy editováno 25.09.2012 18:00:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skúter 50 2t neštartuje Kymco DJ 50 S | Xxxy | 7 | 17.10.2019 v 17:28 Xxxy |
Čínsky skúter neštartuje po skoku d... Kymco DJ 50 S | Xxxy | 6 | 8.6.2019 v 12:15 mmks |
Seřízení rychlometru - skútr Kymco DJ 50 S | burgva | 5 | 23.5.2015 v 20:32 puffybodie |
Škubání a poté chcípnutí Kymco DJ 50 S | jackm | 23 | 10.8.2013 v 19:19 Silvano |