bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení motorky pro jízdu ve dvou
16.9.2012 v 16:38
dobry den, mel bych jako zacatecnik mozna zbytecny dotaz:
je potreba nejak sestelovat motorku kdyz budu jezdit ve dvou? obcas jedu sam, obcas jedu ve dvou a obcas budu cestovat (nejdrive jeden, ptom snad tri kufry a spolujezdec). nerad bych motorku nejak moc "zatizil". jen pro upresneni, spolu se spolujezdkyni mame tak 122 kg pred jidlem a tak 125 kg po jidle.
dekuji moc za odpovedi!
Martin
Anketa: mam neco stelovat kdyz budu stridat jjizdu ve dvou a solo?
ANO
15%
4
NE
4%
1
NERES TO A JEZDI
81%
22
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

18.9.2012 v 21:59 | Nahoru | #31
VladaM> Jasně, že ty rozdíly jsou nula nula prd, o to se taky japončíci snažili... Jinak pěkný malůvky. Jen jsem psal, že rozdíly tam jsou, nic o štělování řetězu před každou jízdou jsem nepsal... Já to teď s kardanem mám na háku...

P.S. Dobrá poznámka se světly. Pokud má motorka možnost měnit sklon světla, tak to nezapomeňte použít.

(reakce na) Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

18.9.2012 v 22:14 | Nahoru | #32

sramis píše: VladaM> Jasně, že ty rozdíly jsou nula nula prd, o to se taky japončíci snažili... Jinak pěkný malůvky. Jen jsem psal, že rozdíly tam jsou, nic o štělování řetězu před každou jízdou jsem nepsal... Já to teď s kardanem mám na háku...

P.S. Dobrá poznámka se světly. Pokud má motorka možnost měnit sklon světla, tak to nezapomeňte použít.



Já si to ještě zkontroloval a ten délkový rozdíl při propružení v celé délce zdvihu je sice pár mm, ale v průhybu řetězu to udělá dost centimetrů!
A je to zřejmě tolik centimetrů, kolik doporučují páni konstruktéři na průhyb.
Samozřejmě asi s nějakou rezervičkou.

Neboli u FZ6 je předepsáno 45-55 mm. A toto je zřejmě skoro celé využito při tom propružení po celé délce zdvihu.
Takže kdo nedodrží průhyb řetězu dle výrobce, tak skutečně může řetězu dát zabrat.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

18.9.2012 v 22:29 | Nahoru | #33
ty blaho, tato diskuze postupne zacina nabirat na obratkach, dekuji za kresbicky. ja mam dle manualu na bandita 25-35 mm

Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

18.9.2012 v 22:41 | Nahoru | #34
Když se dá zadek jednoduše přitvrdit, není to od věci, jak kvůli jízdním vlastnostem, tak kvůli reflektoru, když je to složité nebo jezdíš na max. tvrdost i tak, potom to nemá cenu řešit. Retěz je jasnej, limitní napnutí na větším hupu uděláš i v jednom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

19.9.2012 v 23:43 | Nahoru | #35

slezacekm píše: ty blaho, tato diskuze postupne zacina nabirat na obratkach, dekuji za kresbicky. ja mam dle manualu na bandita 25-35 mm


mě to povídej ,dal jsem novou sadu ve vrbovce a vše v pohodě ale jen do té doby než si přisedla moje žena tak řetez byl jak struna poznal jsem to hned po pár metrech tak že jsem hned na parkovišti povoloval řetez aby když na to sednem dva aby tam malá vůle .
takžemoc nedbat na předepdsaný průvěz ale nastavit si ho dle svých potřeb

(reakce na) Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

20.9.2012 v 07:58 | Nahoru | #36

hagrid.hagrid píše: mě to povídej ,dal jsem novou sadu ve vrbovce a vše v pohodě ale jen do té doby než si přisedla moje žena tak řetez byl jak struna poznal jsem to hned po pár metrech tak že jsem hned na parkovišti povoloval řetez aby když na to sednem dva aby tam malá vůle .
takžemoc nedbat na předepdsaný průvěz ale nastavit si ho dle svých potřeb



Tak to jsi měl ten řetěz našponovaný moc hned od montáže.
Protože není rozdíl pro šponování řetězu když jedeš sólo nebo naložený.
Zdvih kola je pořád stejný.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

20.9.2012 v 22:20 | Nahoru | #37
Nevím no,pokud nemáš nějaký "rychlo" štelovák odpružení jako napr ja na TDM tak bych to neřešil.Jen pro příklad:Mam 2pozice na zadním tlumiči(ty se dají přepnout rukou,potřebná je akorád demontáž sedla-otazka 10s) + se dá štelovat tlumič citliveji(je potřeba nářadí).Mam to prepnute na měko a když jedu z mladou někam jen tak,tak to nemá cenu řešit,ale když jsem jeli na dovolenou tak jsem to z hecu přepl na hard a znatelně to pomohlo ,ale ne natolik abych to pokaždé co z mladou jezdím kolem komína to přepínál.Ja važím cca 80kg a mlada tezko ríct ale tipuji tak 50kg

(reakce na) Seřízení motorky pro jízdu ve dvou

21.9.2012 v 11:20 | Nahoru | #38

M.a.x píše: Nevím no,pokud nemáš nějaký "rychlo" štelovák odpružení jako napr ja na TDM tak bych to neřešil.Jen pro příklad:Mam 2pozice na zadním tlumiči(ty se dají přepnout rukou,potřebná je akorád demontáž sedla-otazka 10s) + se dá štelovat tlumič citliveji(je potřeba nářadí).Mam to prepnute na měko a když jedu z mladou někam jen tak,tak to nemá cenu řešit,ale když jsem jeli na dovolenou tak jsem to z hecu přepl na hard a znatelně to pomohlo ,ale ne natolik abych to pokaždé co z mladou jezdím kolem komína to přepínál.Ja važím cca 80kg a mlada tezko ríct ale tipuji tak 50kg



Já to mám na hákový klíč.
Prostrčím ho mezerou, co tam kvůli tomu v plastu je, pootočím ze 3 zarážky na 5, nebo obráceně. Asi tak 30 vteřin.
Včera jsem to schválně nešteloval a jel ve dvou na nastavení pro sólo.
Fakt hnusně houpavé. Nechápu, že je to někdo líný neštelovat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist